Toon posts:

Op zoek naar een 4K Ultra HD TV voor de woonkamer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
4K Ultra HD TV, tussen de 45'' en 50'', refresh rate van 100 hz (!)

Wat is je budget?
maximaal € 800.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films, series en veel sport (voetbal, wielrennen, tennis, formule 1) te kijken en om te gamen op de Playstation 4

Wat heb je zelf al gevonden?
SAMSUNG UE50JU6870, LG 49UF640V, Sony KD-49X8005C > helaas, slechts een refresh rate van 50hz (paneel)

Welke vragen heb je hier nog over?
Graag zou ik van jullie willen weten welke televisie ik dit weekend nog kan kopen voor in de woonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Alleen de pricewatch: LG 49UF776V Zilver, Zwart en pricewatch: LG 49UF850V Zwart zijn UHD, hebben een 100Hz paneel en passen binnen je budget. Nadeel, beiden presteren ondermaats.

http://uk.rtings.com/tv/reviews/lg/uf7700
http://uk.rtings.com/tv/reviews/lg/uf8500

Dit komt voornamelijk door het IPS-paneel wat voor lage contrastwaardes zorgt en laat contrast nou net een van de belangrijkste of zelfs het belangrijkste eigenschap van een televisie zijn.

Laat de eis tot UHD vallen en ineens is er zoveel meer keus met toestellen die beter presteren dan de twee van LG. Zie ook een vergelijkbaar topic:

Aanschaffen van een TV t.w.v. max. €900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie.

Ik zou wel echt graag een UHD 4k TV willen.
Aangezien ik een tv voor een paar jaar koop wil ik niet achterblijven in de technologie.

Bij Media Markt hebben ze momenteel een leuke actie, cashback van 12,50 voor iedere 100 euro.
Daarom zou ik dit weekend nog daar graag een tv willen kopen.

Ik heb twee op het oog:
LG49UF800V
LG49UF840V

Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat het verschil nou precies is.
Zijn dit goede tv's? En wat is nou eigenlijk precies het verschil?
Welke van de twee tv's raden jullie mij aan?

Alvast bedankt!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:01
Als je niet achter wil lopen binnen de technologie, zou ik geen 4K tv kopen van 900,-. Met dat budget heb je niet bepaald een goeie en loop je direct al achter. Kun je beter wachten en het geld in de zak houden. Voor dat geld kun je beter een fhd kopen en de ontwikkelingen afwachten betreffende 4k en vooral hdr. Precies wat Dimens zegt en ook wat die bijvoorbeeld aanbeveelt: Dimens in "Aanschaffen van een TV t.w.v. max. €900"

[ Voor 15% gewijzigd door DeBaroN op 01-07-2016 08:37 ]