Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Producen van muziek, dus behoorlijk heavy cpu wise, verder speel ik wel eens een spelletje zoals overwatch
Wat mag het systeem gaan kosten?
MAX 600 euro, liefst toch echt daaronder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een GTX970 en een SSD en HDD, verder heb ik een kast en voeding van 750 watt.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, Ram en een moederbord.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel voor de processor, ram en mobo maken me weinig uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen verdere eisen, extreem stil hoeft ook niet, cpu koeler mag erbij hoeft niet (heb nu een tranquilo)
Ga je overklokken?
Nee, niet in de nabije toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Heb zelf al gekeken naar de best buy guide, weet niet of dit het beste bij mijn wensen past kwa prijs-kwaliteits verhouding, dus ik hoop dat jullie me iets meer insight kunnen geven!
Alvast hartstikke bedankt!
Luuk
Producen van muziek, dus behoorlijk heavy cpu wise, verder speel ik wel eens een spelletje zoals overwatch
Wat mag het systeem gaan kosten?
MAX 600 euro, liefst toch echt daaronder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een GTX970 en een SSD en HDD, verder heb ik een kast en voeding van 750 watt.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, Ram en een moederbord.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel voor de processor, ram en mobo maken me weinig uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen verdere eisen, extreem stil hoeft ook niet, cpu koeler mag erbij hoeft niet (heb nu een tranquilo)
Ga je overklokken?
Nee, niet in de nabije toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Heb zelf al gekeken naar de best buy guide, weet niet of dit het beste bij mijn wensen past kwa prijs-kwaliteits verhouding, dus ik hoop dat jullie me iets meer insight kunnen geven!
Alvast hartstikke bedankt!
Luuk