Altijd leuk als je midden in de nacht nog een spannend Divx'je aan het kijken bent en je hoort plotseling iets vallen in je kast...
naja en het was al laat dus ik heb gewoon mn pc af laten sluiten en ben gaan slapen.
De volgende ochtend natuurlijk weer gewoon die pc aangezet voor wat mail & andere ongein binnen te halen.
Hehehe niet handig, win2k begon flink te flippen en ik werd er fijn uitgegooid.
"Naja dan niet he" d8 ik, en ben eens gaan ontbijten
Toen herinnerde ik me het voorval van de avond ervoor, hmm toch maar eens kijken wat er nu gevallen was:
arrggg de 80mm fan was van mn heatsink afgelazerd
M'n duron 700@1ghz heeft dus zeker wat minuten zonder actieve koeling staan draaien (met
)
Achteraf is McGyver Tape niet zulk handig bevestigingsmateriaal voor dit soort dingen
Ah wel nu toch maar weer die fan er op gemaakt, dit keer met touwtjes
en alles lijkt weer normaal...
naja en het was al laat dus ik heb gewoon mn pc af laten sluiten en ben gaan slapen.
De volgende ochtend natuurlijk weer gewoon die pc aangezet voor wat mail & andere ongein binnen te halen.
Hehehe niet handig, win2k begon flink te flippen en ik werd er fijn uitgegooid.
"Naja dan niet he" d8 ik, en ben eens gaan ontbijten
Toen herinnerde ik me het voorval van de avond ervoor, hmm toch maar eens kijken wat er nu gevallen was:
arrggg de 80mm fan was van mn heatsink afgelazerd
M'n duron 700@1ghz heeft dus zeker wat minuten zonder actieve koeling staan draaien (met
Achteraf is McGyver Tape niet zulk handig bevestigingsmateriaal voor dit soort dingen
Ah wel nu toch maar weer die fan er op gemaakt, dit keer met touwtjes
en alles lijkt weer normaal...
I’m not like the OTTERS