Ik zoek een spel maar ik weet niet hoe die heet (spele.nl)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ja kijk. Ik wil dus heel graag weer dat ene spel spelen wat ik 8 jaar geleden wel eens heb gespeeld op sites zoals spele.nl of spelletjes.nl. Misschien dat iemand van jullie weet welke het is.

Het gaat dus over een spel dat lijkt op een dambord.. Een compleet zwart vlak met een aantal witte vlakken overal. Je hebt 4 teams. Waarvan je zelf 1 kunt kiezen om te besturen. Het is een spel dat je van bovenaf bekijkt. Je kunt dus niet zelf rondlopen. Je moet de poppetjes verplaatsen door op een ander vakje te klikken met de muis.

De poppetjes die spawnen steeds weer totdat je af bent. Je moet die poppetjes zo besturen zodat ze gaan vechten met poppetjes van andere teams. als al die poppetjes dood zijn van 1 team dan zijn ze dood ofzo dat weet ik niet meer precies, maar ik weet wel dat je die witte vakje in beslag kan nemen zodat ze van jou zijn.
Maar de 4 team zijn niet gelijk en hebben ook andere kleuren, bijvoorbeeld

1 die laat die poppetjes weer heel snel respawnen
1 die hit heel erg hard op andere poppetjes
1 die is heel snel met lopen
1 die heeft heel veel hitpoints

Ik vond het echt zon leuk spel om gewoon met alle 4 de teams proberen te winnen van de anderen..
Misschien weet iemand hier over welk spel ik het heb en waar ik die tegenwoordig nog kan tegenkomen.

Alvast bedankt!

Groeten,
Ritchie

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 13:11
Check deze auwens: Hoe heet dit spel topic!