Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games op hooge kwaliteit spelen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nu een complete pc maar wil paar onderdelen upgraden
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag naar een GTX 1070 upgraden maar ik weet niet zeker of mijn cpu dan ook een upgrade nodig heeft. En is zou 450w voeding genoeg zijn? dus daarom vraag ik het aan jullie.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games op hooge kwaliteit spelen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nu een complete pc maar wil paar onderdelen upgraden
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag naar een GTX 1070 upgraden maar ik weet niet zeker of mijn cpu dan ook een upgrade nodig heeft. En is zou 450w voeding genoeg zijn? dus daarom vraag ik het aan jullie.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 168,90 | € 168,90 |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 284,- | € 284,- |
| 1 | Corsair Carbide 100R Silent Edition | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Cooler Master V450 Semi-Modular | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 606,70 | |