Wijziging User review _-SaVaGe-_ Harmz

Pagina: 1
Acties:
  • 619 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 00:28
Deze tweaker vind het nodig om een slechte review te plaatsen. Terwijl er geen overeenkomst was. Er is niet eens gesproken over een prijs.

Ik had zeker interesse in het product. Maar als er dingen missen, dan houd het op. Dat _-SaVaGe-_ de advertentie op gereserveerd zet. Kan ik niks aan doen 8)7 . Er was geen overeenkomst.

Toch vond _-SaVaGe-_ het nodig om een slechte review te plaatsen. Graag deze verwijderen. Daarna mag mijn review naar hem ook weg.

DM verkeer mag niet in het topic. Maar de mods kunnen het nalezen :) .

_-SaVaGe-_ is op de hoogte van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-09 22:14
Deze tweaker vindt het nodig om niet meer te reageren, ook na het laten weten dat ik hem op gereserveerd heb staan voor hem. Ik ben het er mee eens dat ik af en toe wat te grof ben geweest in mijn DM berichten, excuses hiervoor. Het is gewoon een van de grootste ergenissen van de V&A, ook op marktplaats dat iemand geen moeite meer neemt om te reageren.

Er ontbrak 1 onderdeeltje van de waterkoeling, waarop ik had voorgesteld dat hij ook de kast los over mocht nemen. Hier ook geen reactie meer op gekregen.

Anyways, ik dacht er niet aan op het moment dat ik de feedback plaatste dat het niet mocht, was een beetje erg mad op dat moment.
Vind het jammer dat je niet alleen op "communicatie" mag oordelen, maak dan alle 3 de velden verplicht :F hier zijn ook al veel topics over langsgekomen geloof ik, heeft geen zin om hier verder op in te gaan voor mij want het is gewoon zo geregeld en daar veranderen we niets aan.

Als beide v&a reviews worden verwijderd is het wat mij betreft ook afgehandeld.

[ Voor 17% gewijzigd door MineTurtle op 29-06-2016 11:09 ]

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
Kickje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Ik mag officieel niet reageren, maar check dit even:

BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zie ^^. Graag even onderling via DM afstemmen, dan hoor ik wel wat de uitkomst geworden is.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-09 22:14
We hebben het er al over gehad en zijn beiden van mening dat de feedbacks verwijderd kunnen worden van onze profielen. Echter kunnen we dit niet zelf, vandaar dit topic. Nieuw beleid heb ik al eens eerder doorgelezen, daarvan was ik al op de hoogte.

[ Voor 20% gewijzigd door MineTurtle op 09-07-2016 17:01 ]

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
Beide akkoord met verwijderen vam feedback. Ik was ook al op de hoogte van het nieuwe beleid. Zie niet wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 20:02

FlipFluitketel

Frontpage Admin
We gaan niet continu de DM's in de gaten houden dus jullie zullen ons wel moeten laten weten dat jullie beide akkoord zijn met het verwijderen. Aangezien dat hier nu bevestigd is door jullie allebei heb ik de reviews verwijderd.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.