Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Verwijderd
Gefeliciteerd!!!11, geheel in thema, rood jasje, rood kruisje, en straks rood haaraReaRe schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:35:
Naar aanleiding deze MED Ardana gaat het Doktersteam versterken
Gefeliciteerd ardana
Soms zit het tegen, soms zit het mee

leesvoerpacificocean schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:40:
Gefeliciteerd, maar wat doet het doktersteam?
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Kan je hier lezenpacificocean schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:40:
Doktersteam
Het Doktersteam oftewel DT is in principe de klantenservice van Gathering of Tweakers, bestaande uit crewleden die bereid zijn om extra tijd te steken in klantenbinding, de tevredenheid van de userbase en het oplossen van de meest gevarieerde problemen van users. De naam 'dokter' illustreert de analogie met een echte arts: hij helpt mensen altijd met hun problemen, grijpt hier en daar hardhandig in om ziektekiemen te verwijderen, maar is tegelijk een vertrouwenspersoon tegen wie je alles kunt vertellen.
Globaal vervult het DT de volgende specifieke taken:
• Hulp bij problemen met accounts en dergelijke op het mailadres gathering@tweakers.net.
• De communicatie tussen users en crew, specifiek via Lieve Adjes, begeleiden, en zaken oppakken die daar wederzijds uit voortkomen.
• Conflictbemiddeling tussen crew en users oppakken als niet-betrokken 3e persoon, waarbij dit zowel naar aanleiding van een sanctie kan zijn als regulier.
• De leefbaarheid van het forum bewaken, waarbij de regels richtlijnen zijn en niet een strak wetboek.
Het Doktersteam wordt aangestuurd door de Admin DT, die direct verantwoording aflegt aan het MT. De teamleden zijn herkenbaar aan het rode kruisje in hun status, en zijn allen voorzien van banrechten daar deze noodzakelijk zijn om accountproblemen op te lossen.
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Druk eens op het kruisjepacificocean schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:40:
maar gefeliciteerd

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Klik op het rode kruisje en lees maar!pacificocean schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:40:
---------------------------------
Gefeli Ardana, veel succes ermee!
Is dit net als de moderaters onbetaald of krijg je er een kleine vergoeding voor?
Ze wilde je natuurlijk gewoon op de moderaterdag erbij hebben

En thnx iedereen
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Gefeli, ardana!

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Succes in je nieuwe rol!
Er gingen haar al een aantal vrouwen voor, hoor.KillerBee schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:47:
Hehe, eindelijk eens een vrouw in de crew!(of is ardana niet de enige vrouw in de crew?
)
Gefeli, ardana!
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Geen idee of ze op het moment de enige is, maar Canaria bijv. was tot voor kort modje mobile. Ah, NMe weet het beterKillerBee schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:47:
Hehe, eindelijk eens een vrouw in de crew!(of is ardana niet de enige vrouw in de crew?
)
[ Voor 4% gewijzigd door Migrator op 28-06-2016 16:52 ]
Je vergeet de oermoeder van de HK LLewellaNMe schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:50:
[...]
Er gingen haar al een aantal vrouwen voor, hoor.Canaria, Dark Blue, zomertje, Gune, en dat is alleen nog maar wat ik even zo snel uit mijn hoofd weet.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Is fee-tje crew geweest
Frontpage crew

Professioneel Heftruck Syndroom
Die namen bij elke categorie mogen ook wel weggehaald worden, klopt niks meer vanaReaRe schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:42:
[...]
Kan je hier lezenDe Organisatie achter GoT
[...]
Gefeliciteerd, van de posts die ik van je heb gezien in A61 lijk je mij perfect voor het DT
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Gefeliciteerd, het is je van harte gegund en ik denk dat je prima op je plke zit daar

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Sowieso die categorieën al niet meer. En de FAQ is dubbel: Forum FAQ #organisatiestructuur_David_ schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:09:
[...]
Die namen bij elke categorie mogen ook wel weggehaald worden, klopt niks meer van
Gefeliciteerd, van de posts die ik van je heb gezien in A61 lijk je mij perfect voor het DT
Pfrt, nog zo iemand met A61 access die ermee loopt te patsen

Had het in dit topic nog niet gezegd trouwens, maar feli Ardana!
Denk dat het een geknipte functie is voor je.
Veel plezier met je extra knopjes.
[ Voor 21% gewijzigd door Saffie_time op 28-06-2016 18:23 ]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Inderdaad, dat idee heb ik ook!Saffie_time schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:22:
Gefeliciteerd Ardana!
Denk dat het een geknipte functie is voor je.
Veel plezier met je extra knopjes.
Veel plezier, ardana, maar ook sterkte met de moeilijke keuzes als je met de banhamer moet zwaaien.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Maar feli, en succes. Op je lijf geschreven
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Verwijderd
Migrator schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:18:
[...]
...
offtopic:
Pfrt, nog zo iemand met *** access die ermee loopt te patsen

* Canaria hoopt dat de community zuinig op je is, want je bent van goud
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
* Delerium hoopt dat het forum je bevalt.
Zoek de fouten_David_ schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:09:
[...]
Die namen bij elke categorie mogen ook wel weggehaald worden, klopt niks meer van
Dan heb ik het niet eens over de rode jasjes onder de HGAHoofdgroepadmins (HGA's / Admins) en moderatoren
Admin Harde Waren: Oscar the Grouch (Admin)
Admin Tweaking : Abbadon (Admin)
Admin Consumentenelectronica : Oscar the Grouch (Admin)
Admin Telecommunicatie : Abbadon (Admin)
Admin Internet & Netwerken : Xandrios (Admin)
Admin Fotografie : Remy (Admin)
Admin Devschuur : -NMe- (Admin)
Admin Softe Goederen : F_J_K (Admin)
Admin General Chat : LuNaTiC (Admin)
* aReaRe ziet een schone taak voor zeef
* aReaRe starts running
[ Voor 10% gewijzigd door Dirk op 28-06-2016 21:42 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Niet gehinderd door enige vorm van kennis: Zijn de namen van de admins en mods niet uit het rechtensysteem te trekken?
Van harte gefeliciteerd! Een zeer verdiende titel!
Wat dacht je gewoon van de Forum index?Migrator schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 21:51:
"Welkom in het Doktersteam, Ardana, je mag eerst alle FAQ's bijwerken"
Niet gehinderd door enige vorm van kennis: Zijn de namen van de admins en mods niet uit het rechtensysteem te trekken?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Waar het dan ook maar in eerste instantie goed gezet wordt
Congrats!
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ja, maar dan hoef je niet het crewsysteem open te hebben.Migrator schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 22:13:
[...]
Waar het dan ook maar in eerste instantie goed gezet wordt
Veel plezier
Luie donder!Migrator schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 21:51:
"Welkom in het Doktersteam, Ardana, je mag eerst alle FAQ's bijwerken"
Ardana opschepen met de FAQ's.
Niet netjes
En gefeliciteerd alvast.
[ Voor 7% gewijzigd door franssie op 28-06-2016 23:36 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
En ontspoorde modjes, die was je vergeten hefranssie schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 23:19:
Ardana - gaaf dat je je ook wilt inzetten maar ook de verantwoordelijkheid durft te nemen om tussen ontspoorde gebruikers en soms ook modjes in te springen. Bij voorbaat dank alvast en succes en sterkte
En gefeliciteerd alvast.
nope, dat is mijn gebrekkige zinsopbouw
edit, zie ook nu dat er een deel van de eerste zin in de eerste post was weggevallen, ach soit. Ardana is begripvol.
[ Voor 22% gewijzigd door franssie op 28-06-2016 23:27 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
d:)b
Daar hebben wij onze eigen slavendrijvers voor genaamd admin.
Opper-prutser
Volgens mij is deze (bij)baan op je lijf geschreven ardana! Veel succes
Succes!
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!