reviews: OnePlus 3: één plus drie is negen
Ik was begonnen met fouten te melden in het Spel- en tikfoutjes topic, maar nu maak ik er maar een eigen topic van.
Weet of het bedoeld wordt, maar bij launch was hij 299 euro.
95% wordt vanuit Polen verzonden
wordt -> word
Per app, niet per melding
De OPO draait op CyanogenOS, niet CyanogenMod! Dit is de commerciële variant van CyanogenMod door Cyanogen Inc.
Swiftkey -> SwiftKey
Daarnaast wordt SwiftKey altijd geïnstalleerd, die optie stelt hem in als standaard toetsenbord geloof ik
De bootloader is niet standaard unlocked! Deze moet je zelf unlocken.
Ik was begonnen met fouten te melden in het Spel- en tikfoutjes topic, maar nu maak ik er maar een eigen topic van.
Inleiding - eerste alineaDe eerste smartphone die het bedrijf maakte, genaamd OnePlus One, bood voor 269 euro heel veel, maar had geen volledige 4g-ondersteuning.
Weet of het bedoeld wordt, maar bij launch was hij 299 euro.
Inleiding - derde alinea, laatste zinHij wordt immers vanuit Engeland en niet vanuit China verstuurd.
95% wordt vanuit Polen verzonden
Inleiding - vierde alinea, eerste zinNadelen zijn er ook nog steeds, want de OnePlus 3 ligt nergens in de winkel. Als je smartphone het begeeft, wordt je verzocht om hem naar een door OnePlus ingehuurd reparatiebedrijf te sturen en een leentoestel zit er dan ook niet in.
wordt -> word
Behuizing - een-na-laatste alinea, tweede zinWel heeft hij net als de Samsung-telefoon een led-indicatielampje, waarbij je ook de kleur van het lampje per app-melding kunt instellen
Per app, niet per melding
Software - eerste alinea, eerste zinWaar de OnePlus One nog op CyanogenMod draaide
De OPO draait op CyanogenOS, niet CyanogenMod! Dit is de commerciële variant van CyanogenMod door Cyanogen Inc.
Software - tweede alinea, op een na laatste zinBij het instellen van de OnePlus 3 kun je trouwens direct kiezen om het Swiftkey-toetsenbord te installeren.
Swiftkey -> SwiftKey
Daarnaast wordt SwiftKey altijd geïnstalleerd, die optie stelt hem in als standaard toetsenbord geloof ik
Software - vijfde alinea, een-na-laatste zinZoals gezegd is de bootloader unlocked, dus voel je vrij om een andere mod op je OnePlus 3 te gooien.
De bootloader is niet standaard unlocked! Deze moet je zelf unlocken.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.