Ik zoek een?
TV voor mijn nieuwe woning, kijkafstand 3.5m. Minimale specs:
- 65inch (op deze afstand liever 75inch, maar budget budget…)
- 4K UHD
- 100 hertz paneel
- LCD/LED
- Minimaal 2 tuners zodat ik zelf kan opnemen/pauzeren zonder horizonbox etc. (geen TV meubel voor box)
- Niet curved
- Strak uiterlijk -> wordt aan muur gehangen.
- Geluidskwaliteit niet van belang -> SONOS playbar.
Wat is je budget?
Graag rond de 2000eu, max op 3000eu.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaard TV kijken (zappen), Netflix, films/series via harde schijf, opnemen. Misschien in de toekomst gamen. 3D nooit.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Samsung UE65KS8000 Zwart
- duur
+ SUHD
- one connect
pricewatch: Samsung UE65JU7000L Zilver
- ietswat trage besturing
- one connect mini geen upgrade
- geen SUHD
pricewatch: Panasonic Viera TX-65DXW784 Zilver
- geen SUHD
Welke vragen heb je hier nog over?
1. de 7000l is echt een stuk goedkoper dan de rest, ga ik verschil merken met mijn wensen? In de winkel kon ik het verschil niet zien. SUHD klinkt als muziek in de oren (KS 80000), maar de prijs is er ook naar. 1200eu meer is wel een groot verschil om goed te maken.
2. Is de one connect box van Samsung een probleem bij het strak ophangen van je TV? Aangezien de box er dan achtergeplakt moet worden?
3. Werkt het zelf opnemen/pauzeren (geen ervaring) met een dubbele tuner in een TV goed met Ziggo? Ik wil geen Horizon box omdat dit niet past in mijn inrichting zonder TV meubel. Mijn idee is om een harde schijf of NAS (netwerk) aan de TV te koppelen en via de dubbele tuner op te kunnen nemen en tegelijkertijd TV te kijken.
4. Zijn er echt zo weinig opties in de 65inch range met de specs die ik zoek?
Alvast hartelijk dank voor de reacties
TV voor mijn nieuwe woning, kijkafstand 3.5m. Minimale specs:
- 65inch (op deze afstand liever 75inch, maar budget budget…)
- 4K UHD
- 100 hertz paneel
- LCD/LED
- Minimaal 2 tuners zodat ik zelf kan opnemen/pauzeren zonder horizonbox etc. (geen TV meubel voor box)
- Niet curved
- Strak uiterlijk -> wordt aan muur gehangen.
- Geluidskwaliteit niet van belang -> SONOS playbar.
Wat is je budget?
Graag rond de 2000eu, max op 3000eu.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaard TV kijken (zappen), Netflix, films/series via harde schijf, opnemen. Misschien in de toekomst gamen. 3D nooit.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Samsung UE65KS8000 Zwart
- duur
+ SUHD
- one connect
pricewatch: Samsung UE65JU7000L Zilver
- ietswat trage besturing
- one connect mini geen upgrade
- geen SUHD
pricewatch: Panasonic Viera TX-65DXW784 Zilver
- geen SUHD
Welke vragen heb je hier nog over?
1. de 7000l is echt een stuk goedkoper dan de rest, ga ik verschil merken met mijn wensen? In de winkel kon ik het verschil niet zien. SUHD klinkt als muziek in de oren (KS 80000), maar de prijs is er ook naar. 1200eu meer is wel een groot verschil om goed te maken.
2. Is de one connect box van Samsung een probleem bij het strak ophangen van je TV? Aangezien de box er dan achtergeplakt moet worden?
3. Werkt het zelf opnemen/pauzeren (geen ervaring) met een dubbele tuner in een TV goed met Ziggo? Ik wil geen Horizon box omdat dit niet past in mijn inrichting zonder TV meubel. Mijn idee is om een harde schijf of NAS (netwerk) aan de TV te koppelen en via de dubbele tuner op te kunnen nemen en tegelijkertijd TV te kijken.
4. Zijn er echt zo weinig opties in de 65inch range met de specs die ik zoek?
Alvast hartelijk dank voor de reacties