Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Ook ben ik nogal fan van mods gebruiken voor spellen zoals Fallout 4. Daarnaast vind ik het ook leuk om te streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Pakweg € 2000,-. Er zit wat speling in, dus € 100,- meer ofzo maakt weing uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en beeldscherm. Voorderest koop ik alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wat betreft de videokaart kijk ik eigenlijk altijd naar GeForce en ik heb met Seagate positieve ervaringen als het gaat om harde schijven, maar ik sta wel open voor andere merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wifi, de mogelijkheid om mijn headset te blijven gebruiken en de pc zelf moet niet al te veel lawaai maken (een klein beetje is niet erg, maar het moet niet klinken alsof er een helicopter recht naast me land)
Ga je overklokken?
Ik heb altijd het idee dat op lange termijn overklokken niet goed is voor je hardware, dus ben daar niet zo'n fan van.
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk wil ik feedback op de gekozen onderdelen. Werken deze onderdelen goed met elkaar (en kunnen ze uberhaupt wel met elkaar gebruikt worden)? Ben ik niets vergeten?
Over de grafische kaart: Ik zag dat die nu nog niet zo makkelijk te krijgen is. Gaat die nog wel makkelijker verkrijgbaar worden?
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Ook ben ik nogal fan van mods gebruiken voor spellen zoals Fallout 4. Daarnaast vind ik het ook leuk om te streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Pakweg € 2000,-. Er zit wat speling in, dus € 100,- meer ofzo maakt weing uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en beeldscherm. Voorderest koop ik alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | MSI Z170A KRAIT GAMING 3X | € 144,95 | € 144,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 530,50 | € 530,50 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.12 ST3500413AS, 500GB | € 63,60 | € 63,60 |
| 1 | NZXT Noctis 450 Zwart/Rood | € 126,95 | € 126,95 |
| 1 | Asus USB-AC56 | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Scythe Kotetsu | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Corsair RM850x | € 135,94 | € 135,94 |
| 1 | Samsung 850 EVO 1TB | € 285,- | € 285,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.720,33 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wat betreft de videokaart kijk ik eigenlijk altijd naar GeForce en ik heb met Seagate positieve ervaringen als het gaat om harde schijven, maar ik sta wel open voor andere merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wifi, de mogelijkheid om mijn headset te blijven gebruiken en de pc zelf moet niet al te veel lawaai maken (een klein beetje is niet erg, maar het moet niet klinken alsof er een helicopter recht naast me land)
Ga je overklokken?
Ik heb altijd het idee dat op lange termijn overklokken niet goed is voor je hardware, dus ben daar niet zo'n fan van.
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk wil ik feedback op de gekozen onderdelen. Werken deze onderdelen goed met elkaar (en kunnen ze uberhaupt wel met elkaar gebruikt worden)? Ben ik niets vergeten?
Over de grafische kaart: Ik zag dat die nu nog niet zo makkelijk te krijgen is. Gaat die nog wel makkelijker verkrijgbaar worden?