Ik heb zelf een game pc gebouwt voor een niet al te groot prijsje. Door mijn budget ben ik een 2e hands videokaart gaan kopen (ik weet dat het niet slim was, maar dit was maar tijdelijk). Vervolgens na een aantal maanden viel mijn computer uit tijdens het runnen van spellen. Dit gebeurt niet bij alle spellen, maar wel bij de spellen die ik het meest speel (CSGO en H1Z1). Ik denk dat dit door mijn videokaart komt. Ik heb naar mijn videokaart gekeken en het bleek dat de middelste fan het niet goed deed (deze fan had wat meer weerstand). Als mijn computer vast liep dan viel het beeld uit. Alsof ik mijn monitor niet had aangesloten op mijn computer. Vervolgens doet mijn computer zelf nog wel normaal en als ik met vrienden aan het praten ben dan vallen hun ook niet gelijk weg maar na iets van 20 sec. Ik zou dus graag hulp willen om dit te kunnen oplossen. Ik ben zoizo van plan om een nieuwe videokaart te kopen dus ik ga geen geld uitgeven aan nieuwe fans. Dan wacht ik liever een aantal weken. Het kan ook misschien zijn dat de processor en de videokaart niet goed samenwerken maar dat weet ik niet zeker. Daarom heb ik deze topic gestart
Dit zijn mijn specs:
Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3
Intel Core i5 4460
crucial ballistix sport16 gb ram
ASRock B85 Pro4
sharkoon vg4-w
cooler master v550 semi-modulair
crucial bx 100 250gb
PS. Ik heb al gekeken naar een aantal nieuwe videokaarten en zit te twijfelen tussen de gtx 980TI en de gtx 1070.
Dit zijn mijn specs:
Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3
Intel Core i5 4460
crucial ballistix sport16 gb ram
ASRock B85 Pro4
sharkoon vg4-w
cooler master v550 semi-modulair
crucial bx 100 250gb
PS. Ik heb al gekeken naar een aantal nieuwe videokaarten en zit te twijfelen tussen de gtx 980TI en de gtx 1070.
[ Voor 7% gewijzigd door rubertonies op 27-06-2016 14:10 ]