Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Plex Media Server - Moet voor 2 clients tegelijkertijd in 720p kunnen transcoden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefste zo laag mogelijk, maar hoger dan 300 is denk ik zwaar overbodig (Aangezien ik hoor dat het voor minder dan 200 zou moeten kunnen(?))
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dual Core CPU van 2.4+ GHZ, 2GB RAM
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Relatief stille en koele HTPC
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb geen verstand van servers of HTPC's. Maar graag wil ik mijn pc uit kunnen zetten wanneer ik ga slapen, vaak zet ik nog even een serie aan en zet ik de tv op timer. Hierdoor staat mijn pc de gehele nacht aan, met een kleine htpc die puur en alleen voor PMS gebruikt gaat worden hoop ik hier vanaf te komen.
Wat heb ik al gevonden?
ASRock AM1B-ITX
Cooler Master Elite 110
Crucial CT51264BA160BJ
be quiet! System Power 7 300W
AMD A4-5300 Boxed
Kom ik hiermee uit? (Bij voorbaat sorry als componenten niet bij elkaar passen, te oud zijn of iets dergelijks. Zoals eerder vermeld, ik heb hier geen verstand van).
Plex Media Server - Moet voor 2 clients tegelijkertijd in 720p kunnen transcoden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefste zo laag mogelijk, maar hoger dan 300 is denk ik zwaar overbodig (Aangezien ik hoor dat het voor minder dan 200 zou moeten kunnen(?))
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dual Core CPU van 2.4+ GHZ, 2GB RAM
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Relatief stille en koele HTPC
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb geen verstand van servers of HTPC's. Maar graag wil ik mijn pc uit kunnen zetten wanneer ik ga slapen, vaak zet ik nog even een serie aan en zet ik de tv op timer. Hierdoor staat mijn pc de gehele nacht aan, met een kleine htpc die puur en alleen voor PMS gebruikt gaat worden hoop ik hier vanaf te komen.
Wat heb ik al gevonden?
ASRock AM1B-ITX
Cooler Master Elite 110
Crucial CT51264BA160BJ
be quiet! System Power 7 300W
AMD A4-5300 Boxed
Kom ik hiermee uit? (Bij voorbaat sorry als componenten niet bij elkaar passen, te oud zijn of iets dergelijks. Zoals eerder vermeld, ik heb hier geen verstand van).
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED