Ik zoek advies/tips?
Ik wil binnen kort een pc gaan maar ik loop nog tegen een aantal problemen aan.
probleem 1: Hoe kies ik de juiste powersupply? Ik heb al wel wat site bezocht om er proberen achter te komen. Maar sommige site zeggen weer iets heel anders dan andere site.
probleem 2: 8GB ram is dat voldoende voor de huidige games of voor games die nog uit moeten komen zoals Battlefield 1.
Verder zijn er nog tips of advies die jullie mij mee kunnen geven?
Wat is je budget?
Ik ben bereid om rond de 1500 euro uit te geven
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb wel een voor keur voor bepaald merken zoals MSI, Cooler Master en Corsair.
MSI omdat ik daar zelf goede ervaring mee heb met mij laptop plus om dat ik een bapaald beeld heb van hoe mijn pc eruit eindelijk moet komen uit te zien (zwart & rood thema)
Cooler Master en Corsair voornamelijk omdat het voor mij bekende merken merken zijn en omdat ik er veel goed dingen over heb gehoord
[b]Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het word een pc de dagelijks word gebruikt voornamelijk voor games en voor school werk programma's zoals solidworks en dergelijken
Ik wil binnen kort een pc gaan maar ik loop nog tegen een aantal problemen aan.
probleem 1: Hoe kies ik de juiste powersupply? Ik heb al wel wat site bezocht om er proberen achter te komen. Maar sommige site zeggen weer iets heel anders dan andere site.
probleem 2: 8GB ram is dat voldoende voor de huidige games of voor games die nog uit moeten komen zoals Battlefield 1.
Verder zijn er nog tips of advies die jullie mij mee kunnen geven?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 234,- | € 234,- |
1 | MSI B85-G43 Gaming | € 96,50 | € 96,50 |
1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 284,89 | € 284,89 |
1 | Seagate ST2000DX001, 2TB | € 91,50 | € 91,50 |
1 | Aerocool Aero-1000 Zwart | € 68,47 | € 68,47 |
1 | BenQ RL2455HM Rood, Zwart | € 175,- | € 175,- |
1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 42,48 | € 42,48 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 28,95 | € 28,95 |
1 | Corsair Gaming STRAFE Cherry MX Blue (DE layout) | € 133,33 | € 133,33 |
1 | Corsair 8GB DDR3 SODIMM Memory kit, 1066MHz | € 32,67 | € 32,67 |
1 | Cooler Master B700 | € 74,95 | € 74,95 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 89,95 | € 89,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.352,69 |
Wat is je budget?
Ik ben bereid om rond de 1500 euro uit te geven
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb wel een voor keur voor bepaald merken zoals MSI, Cooler Master en Corsair.
MSI omdat ik daar zelf goede ervaring mee heb met mij laptop plus om dat ik een bapaald beeld heb van hoe mijn pc eruit eindelijk moet komen uit te zien (zwart & rood thema)
Cooler Master en Corsair voornamelijk omdat het voor mij bekende merken merken zijn en omdat ik er veel goed dingen over heb gehoord
[b]Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het word een pc de dagelijks word gebruikt voornamelijk voor games en voor school werk programma's zoals solidworks en dergelijken