Ik ben benieuwd of het mogelijk zou kunnen zijn om een topic-reeks te kunnen volgen.
Bijvoorbeeld Topicreeks: [Ziggo] Ervaringen Topic.
Mijn gedachte hierachter is dat als een topic vol is dan volg je deze automatisch niet meer (logisch), maar bij sommige topics moet je dan weer rven zoeken waar deze is en volg je deze pas weer als je reageert.
En soms reageer je even niet, maar wil je het topic wel blijven volgen.
Wellicht is het een mogelijkheid dat als je een topic-reeks volgt dat het nieuwe topic gelijk te vinden is onder "mijn topics".
Als je een topic niet meer wil volgen verberg je deze bij mijn topics.
Goed het is een kleine moeite om een topic terug te vinden, maar wellicht is het voor gebruikers fijner dat ze het topic gelijk weer kunnen volgen
Bijvoorbeeld Topicreeks: [Ziggo] Ervaringen Topic.
Mijn gedachte hierachter is dat als een topic vol is dan volg je deze automatisch niet meer (logisch), maar bij sommige topics moet je dan weer rven zoeken waar deze is en volg je deze pas weer als je reageert.
En soms reageer je even niet, maar wil je het topic wel blijven volgen.
Wellicht is het een mogelijkheid dat als je een topic-reeks volgt dat het nieuwe topic gelijk te vinden is onder "mijn topics".
Als je een topic niet meer wil volgen verberg je deze bij mijn topics.
Goed het is een kleine moeite om een topic terug te vinden, maar wellicht is het voor gebruikers fijner dat ze het topic gelijk weer kunnen volgen

2250 WP Zuid PVoutput