Newszilla

Pagina: 1
Acties:

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:14
Kan je via de kabel nu wel of niet bij de nieuwsgroepen van XS4ALL komen, eventueel met een accountje van XS4ALL. Ik wil nl. best wel 30,00 p/m extra betalen, 'k wil echter niet via de telefoonlijn gaan internetten.

Verwijderd

Waarschijnlijk niet!
Simpelweg omdat meestal gecontroleerd wordt op IP-adres. (hoeft overigens niet hoor).

Tja ik zou gewoon contact opnemen met XS4ALL wat de mogelijkheden zijn :)

Verwijderd

Ja dat kan.
Er wordt gekeken op IP adres, en als je van en IP buiten de XS4ALL range komt wordt de toegang geweigerd, tenzij je aanmelding bij de newsserver aanzet in je reader, en vervolgens aanmeld met je XS4ALL username en password.
Ik heb dit zelf ook korte tijd gedaan toen m'n ADSL spullen er nog niet waren, maar m'n XS account wel was geactiveerd. (via casema danwel via HCCNet inbellen, ging allebei prima)

Verwijderd

Kijk bijv. ook hier eens ;)
Je kunt je oude topics snel terug vinden door bij de index te klikken op je nickname :)

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:14
Op maandag 25 juni 2001 21:46 schreef Operations het volgende:
Ja dat kan.
Er wordt gekeken op IP adres, en als je van en IP buiten de XS4ALL range komt wordt de toegang geweigerd, tenzij je aanmelding bij de newsserver aanzet in je reader, en vervolgens aanmeld met je XS4ALL username en password.
Ik heb dit zelf ook korte tijd gedaan toen m'n ADSL spullen er nog niet waren, maar m'n XS account wel was geactiveerd. (via casema danwel via HCCNet inbellen, ging allebei prima)
En als ik mij nu aanmeld via de site van XS4ALL, kan ik dan meteen gebruik maken van de diensten van XS4ALL, of duurt de aanmelding een aantal dagen?