Newszilla

Pagina: 1
Acties:

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:14
Ik wil gebruik gaan maken van de newsserver bij XS4ALL, terwijl ik bij @Home een internetabonnement heb. Nu heb ik een aantal vragen:

- Kan ik via de kabel toegang krijgen tot de newsserver van XS4ALL, eventueel door gebruik te maken van username/passworde van XS4ALL abonnement?

- Wanneer kan ik gebruik maken van de diensten van XS4ALL, wanneer ik via de site een abonnement afsluit?

Gr. Paul

Verwijderd

Voor dit soort vragen kun je net zo goed de helpdesk bellen, heb je meteen een goed antwoord :)
Volgens mij kan je idd via een andere provider op de nieuwsserver mits je je identificeert.
Bij het abo; ik had een ADSL abo aangevraagd en ik kon na 1,5 week al gebruik maken van mijn XS4ALL account (backup-inbel, mail, nieuws etc) dus dat zal bij een normale abonnementsaanvraag ook wel zo zijn.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op zaterdag 23 juni 2001 21:34 schreef TweakersOnly het volgende:
- Kan ik via de kabel toegang krijgen tot de newsserver van XS4ALL, eventueel door gebruik te maken van username/passworde van XS4ALL abonnement?
Ja, dit kan... Ik doe het zelf ook via @home... Gewoon newszilla.xs4all.nl instellen en dan inloggen met je username/password van xs4all...
- Wanneer kan ik gebruik maken van de
diensten van XS4ALL, wanneer ik via de site een abonnement afsluit?
Dat kun je doen als je een gewoon abbonnement op xs4all neemt. Je krijgt dan dus ook een e-mail adres en webspace... (kost je 30 piek per maand)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 21:34 schreef TweakersOnly het volgende:

- Wanneer kan ik gebruik maken van de diensten van XS4ALL, wanneer ik via de site een abonnement afsluit?
En een xs4all account wordt binnen 1 werkdag geactiveerd wanneer het bewijs van betaling op hun afdeling boekhouding binnen is. Dus als je stort op het postkantoor en je faxt het recu-tje (?), dan wordt je normaal gesproken binnen 2 uur geactiveerd, mits die 2 uur binnen een werkdag vallen.