Verwijderd
Aaah .. bugs .. get 'em off me .. aaahh 
Ik dacht dat dat allemaal met BC1 en BC2 was vernietigd.
UserdId 66, dus het is wel een oude bekende.
Ik dacht dat dat allemaal met BC1 en BC2 was vernietigd.
UserdId 66, dus het is wel een oude bekende.
Lol, die gast is VOOR BC2 geregistreerd
. Ik denk dat dat 'knap' is
Verwijderd
MilleniumbugOp maandag 25 juni 2001 21:07 schreef DinoRaptor het volgende:
Ik snapper niets van. In de GoT top 250 staat op nr. 243 ene Jeroen. Die is al 991 dagen geregistreerd. Femme, die de starter is van GoT, is pas 741 dagen geregistreerd. jeroen is dus 150 dagen 'ouder' dan Femme?? Dat kan toch niet??
/me snapt er niks meer van!
http://tweakers.net/~kees/top100/Op maandag 25 juni 2001 21:14 schreef Maiar het volgende:
URL ?
GGD (graag gedaan)Op maandag 25 juni 2001 21:23 schreef Maiar het volgende:
Dank
Das meloentje, die serveradmin was vóór mij
Goh het zou mij niet eens opgevallen zijn
Verwijderd
de meloentje van irc?Op maandag 25 juni 2001 21:26 schreef RickJansen het volgende:
Das meloentje, die serveradmin was vóór mij
de meloentje van irc idd 
Jaaah... kinders.. ik loop hier inderdaad al een tijdje mee
Ook al beperk ik me tegenwoordig tot even 15 min "topicscannen" per dag. Ennuh.. de tijd dat ik serveradmin van tweakers.net was zullen we het maar niet meer over hebben.
Jaaah... kinders.. ik loop hier inderdaad al een tijdje mee
Ja...die heeft z'n eigen registratiedatum weer goedgezet na een van de BC's denk ik
vi /www/tweakers/forum/members/0000066.cgi
zoiets
't Is best vaag, een hogere UID als ik (37) maar eerdere regdatum
zoiets
't Is best vaag, een hogere UID als ik (37) maar eerdere regdatum
Zou in theorie kunnen dat ik mn reg datum weer goedgezet heb na BC1, want toen was ik ook mod op GoT (en anders had ik het wel op de server veranderd
) maar daar kan ik me nix van herinneren. En bovendien: boeit het? Zoals je kunt zien aan mijn gemiddelde aantal postings op een dag zeggen hoge posities in de stats mij helemaal niets.
BC's???Op maandag 25 juni 2001 21:29 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ja...die heeft z'n eigen registratiedatum weer goedgezet na een van de BC's denk ik
Gaat mij ook niet om... Alleen dan mag Femme in elk geval ook wel ff een hoop dagen omhoogOp maandag 25 juni 2001 21:35 schreef jeroen het volgende:
Zou in theorie kunnen dat ik mn reg datum weer goedgezet heb na BC1, want toen was ik ook mod op GoT (en anders had ik het wel op de server veranderd) maar daar kan ik me nix van herinneren. En bovendien: boeit het? Zoals je kunt zien aan mijn gemiddelde aantal postings op een dag zeggen hoge posities in de stats mij helemaal niets.
Big CrashOp maandag 25 juni 2001 21:36 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
BC's???
*uche* Ze? *uche*Op maandag 25 juni 2001 21:38 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
Gaat mij ook niet om... Alleen dan mag Femme in elk geval ook wel ff een hoop dagen omhoog![]()
, ze moet wel 't oudst zijn
![]()
Best, dan mag HIJ (weet je dat nou nog niet... ) ook mn aantal postings op iets van 3500 zetten, want voor BC1 en 2 postte ik veel (vroeger, toen GoT nog gezellig was en tweakers hun eigen heatsinks op de draaibank maakten
)
Harry is de schrik van elke cowboy, harry is de allerwildste heeengst..Op maandag 25 juni 2001 21:40 schreef jeroen het volgende:
Best, dan mag HIJ (weet je dat nou nog niet... ) ook mn aantal postings op iets van 3500 zetten, want voor BC1 en 2 postte ik veel (vroeger, toen GoT nog gezellig was en tweakers hun eigen heatsinks op de draaibank maakten)
Disclaimer: Als je nooit Telekids hebt gekeken snap je het niet
Verwijderd
Op maandag 25 juni 2001 21:38 schreef DinoRaptor het volgende:
ze moet wel 't oudst zijn![]()
/me verslikt zich al lachend
edit: damn, weer es spuit 11 gevoel...
Doe het zelf dan ook goedOp maandag 25 juni 2001 21:42 schreef RickJansen het volgende:
[..]
Harry is de schik van elke cowboy, harry is de allerwildste heeengst..
Harry is de schrik toch ?
Dat zeg ik toch?Op maandag 25 juni 2001 21:43 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Doe het zelf dan ook goed
Harry is de schrik toch ?
Wistet wel dat Femme man is... Maar bij mij is 't er zo ingesleten dat Femme meisje betekend, dat dat automatisch gaat
... Sorry Femme 
Maar ff ontopic, geen offtopic gezeur.
???? Ik kan mijn post niet veranderen????? (flauw hoor, mij de rechten ontnemen om 'm te verandren
)
Maar ff ontopic, geen offtopic gezeur.
???? Ik kan mijn post niet veranderen????? (flauw hoor, mij de rechten ontnemen om 'm te verandren
Haha...de goeie ouwe tijdOp maandag 25 juni 2001 21:42 schreef RickJansen het volgende:
[..]
Harry is de schrik van elke cowboy, harry is de allerwildste heeengst..
Ouwe? Valt wel meeOp maandag 25 juni 2001 21:59 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Haha...de goeie ouwe tijd
Geplaatst door harry - maandag 26 maart 2001 17:51
Heb sinds paar maanden pas schotel, dus: VERTEL!
GoT = wacko
Op maandag 25 juni 2001 22:10 schreef IceStorm het volgende:
GoT = wacko
Zoiets noem ik grapjeOp maandag 25 juni 2001 22:11 schreef DinoRaptor het volgende:
![]()
* IceStorm snapt er steeds minder van
![]()
Oftewel, trek je NIKS van mijn opmerking aan
Die IceStorm moet ook altijd weer 1 stapje te ver gaan he.. gewoon triest.
ff offtopic over die BC's:
wanneer was BC1 en BC2? (ik neem aan dat die toch geweest zijn, omdat kortgeleden BC3 was?
)
en hoe groot waren die crashes toen?
<edit>
heb ff gezocht.. opzich wel apart:
wanneer was BC1 en BC2? (ik neem aan dat die toch geweest zijn, omdat kortgeleden BC3 was?
<edit>
AL je nou jezelf heb geregistreerd,en je post na een half jaar niet meer...ben je dan nog steeds een member
Zolang er geen BC3 aankomt, wel, ja
die laatste opmerking had ie beter ff kunnen afkloppen toen (1 maart)Die crashes stammen nog uit de UBB tijd (het oude brakke forum). Zal nu niet zo snel meer gebeuren..
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Ik geloof:Op dinsdag 26 juni 2001 01:25 schreef HaaZie het volgende:
wanneer was BC1 en BC2? (ik neem aan dat die toch geweest zijn, omdat kortgeleden BC3 was?)
BC1 (nov/dec 1998
BC2 (12 juni 1999) : Alle posts en alle users weg.
Heel lang geleden, 1999 geloof ikOp dinsdag 26 juni 2001 01:25 schreef HaaZie het volgende:
wanneer was BC1 en BC2? (ik neem aan dat die toch geweest zijn, omdat kortgeleden BC3 was?)
Professioneel Hyves-weigeraar
LOL!~Op dinsdag 26 juni 2001 01:25 schreef HaaZie het volgende:
<edit>
[..]
[..]
[..]
die laatste opmerking had ie beter ff kunnen afkloppen toen (1 maart)
wat tof! eindelijk het gevoel dat ik WEL op got thuis hoor139 Mister_X 1412 4 374
echt wel cool om mezelf in de lijst te zien staan.
Hey 'loentje; long time no see 
En BC1 en 2 liggen mij nog vers in het geheugen...
dan heeft kaj. een goed gehoegen!!Op woensdag 27 juni 2001 00:19 schreef Kaj. het volgende:
Hey 'loentje; long time no see
volgens mij heeft nielz echt nix te doen, die heeft 40 post per dag! is 28 dagen geregt en heeft ruim 1100 posts! damn...
wou dat ik dat had...
We've got that ring of confidence
staar je niet blind op het aantal posts wat iemand heeft, veel posts wil niet altijd zeggen dat die persoon ook veel kennis bevat.
39
Welke nielz ????Op vrijdag 29 juni 2001 01:18 schreef U2-kid het volgende:
volgens mij heeft nielz echt nix te doen, die heeft 40 post per dag! is 28 dagen geregt en heeft ruim 1100 posts! damn...wou dat ik dat had...
edit:
Heb um al gevonden, het is nielsz
Heb um al gevonden, het is nielsz
Deze Nielsz 
Met een S
Maareh, ja ik heb een gemiddelde van 40 per dag. En een telefoonrekening. Dus ik probeer wanhopig te stoppen wat waarschijnlijk niet gaat lukken omdat ik nu vakantie heb en dus de hele dag loop te programmeren waarna ik na een klein probleempje meteen weer een smoes heb om te internetten
.
Naja, volgende maand donder ik waarschijnlijk mijn internet eraf, Zo'n rekening kan ik vast niet nog een keer betalen
edit: kan trouwens met gepaste trots zeggen dat ik vanmiddag NIET heb lopen internetten
Met een S
Maareh, ja ik heb een gemiddelde van 40 per dag. En een telefoonrekening. Dus ik probeer wanhopig te stoppen wat waarschijnlijk niet gaat lukken omdat ik nu vakantie heb en dus de hele dag loop te programmeren waarna ik na een klein probleempje meteen weer een smoes heb om te internetten
Naja, volgende maand donder ik waarschijnlijk mijn internet eraf, Zo'n rekening kan ik vast niet nog een keer betalen
edit: kan trouwens met gepaste trots zeggen dat ik vanmiddag NIET heb lopen internetten
Ik kan erover meepraten, ben verhuisd en moet nu ineens genoegen nemen met n 56k6 modemdingetje..... EN een dikke rekening van de kpn........ 
afkicken is moeilijk......
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
jah, en ik liep eerst stage (hoi TAMWOp vrijdag 29 juni 2001 19:04 schreef zomer het volgende:
Ik kan erover meepraten, ben verhuisd en moet nu ineens genoegen nemen met n 56k6 modemdingetje..... EN een dikke rekening van de kpn........
Tsja, dat heb ik ook... Dus moet ik genoegen nemen met maximaal 2 uur per dag internetten (laag tarief, dat wel
). Had eerst tel. rekening van 900,- gulden. Toen waren mijn vader en moeder BOOS!!! Nu nog 'maar' van 4 á 500 gulden
Ik heb mijn rekening binnen. Durf nog niet te kijkenOp zaterdag 30 juni 2001 10:07 schreef DinoRaptor het volgende:
Tsja, dat heb ik ook... Dus moet ik genoegen nemen met maximaal 2 uur per dag internetten (laag tarief, dat wel). Had eerst tel. rekening van 900,- gulden. Toen waren mijn vader en moeder BOOS!!! Nu nog 'maar' van 4 á 500 gulden
Pagina: 1