Beste community,
Ik zoek een?
Hoofdzakelijk een Game pc, met in de toekomst een mogelijke uitbreiding naar VR machine + beeldscherm setup
Wat is je budget?
2000, dit is een richtwaarde, indien de prijs hoger uitkomt, is dit niet erg maar zou ik wel heel graag een justificatie hebben. ( de beeldschermen vallen buiten dit bedrag)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Battlefield 1
Witcher 3
CS GO
mogelijk als VR machine
Wat heb je zelf al gevonden?
Sinds ik te lang uit het Build-you-own-system wereldje ben weet ik niet maar waar te beginnen zoeken.
Ik neem wel al me randapparatuur over van me oude PC
logitech g502
logitech g15
logitech g930
logitech surround waar ik de type nr niet van ken.
Welke vragen heb je hier nog over?
Buiten alles hierboven ben zoek ik een pc zoek dat moeten voldoen aan de nieuwste spellen grafisch op het hoogste niveau te kunnen spellen,heb ik een grondige hekel aan PC's die idle veel geluid produceren.
community, ik dank jullie bij voorbaat om jullie kennis met me te delen en jullie tijd hier in te investerenn
Ik zoek een?
Hoofdzakelijk een Game pc, met in de toekomst een mogelijke uitbreiding naar VR machine + beeldscherm setup
Wat is je budget?
2000, dit is een richtwaarde, indien de prijs hoger uitkomt, is dit niet erg maar zou ik wel heel graag een justificatie hebben. ( de beeldschermen vallen buiten dit bedrag)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Battlefield 1
Witcher 3
CS GO
mogelijk als VR machine
Wat heb je zelf al gevonden?
Sinds ik te lang uit het Build-you-own-system wereldje ben weet ik niet maar waar te beginnen zoeken.
Ik neem wel al me randapparatuur over van me oude PC
logitech g502
logitech g15
logitech g930
logitech surround waar ik de type nr niet van ken.
Welke vragen heb je hier nog over?
Buiten alles hierboven ben zoek ik een pc zoek dat moeten voldoen aan de nieuwste spellen grafisch op het hoogste niveau te kunnen spellen,heb ik een grondige hekel aan PC's die idle veel geluid produceren.
community, ik dank jullie bij voorbaat om jullie kennis met me te delen en jullie tijd hier in te investerenn