Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games als Overwatch, Rocket League en CS:GO (minimaal 150 fps stabiel belangrijk ivm 120hz scherm). Ook heb ik dualscreen met veel tabs open staan (voornamelijk met flash plugins) en spreadsheets op de achtergrond. Hier wil ik moeiteloos tussen kunnen schakelen (games>browser>spreadsheet etc).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik schaam me niet om te zeggen dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. Echter ben ik wel realistisch. Het gaat er eigenlijk om dat ik het bovenstaand behaal met zo min mogelijk investering. Ik wil niet meer dan €300 uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De games die ik speel hoef ik niet op ultra te spelen en ik hoef dus ook geen nieuwe graka. Mijn oude graka (XFX 6850) neem ik dus mee. Ook neem ik mn 500w Coolermaster voeding mee. Ook neem ik 120gb SSD mee. Randapparatuur is ook al compleet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat extra fans? Een goede airflow is belangrijk. Heb liever niet de de PC te warm wordt i.v.m. een kleine computerkamer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil, koel en prestatiegericht zijn het belangrijkst.
Ga je overklokken?
Nee. Misschien een lichte preset clock indien aanwezig.
Wat verwacht je van ons?
Het maximale voor het minimale qua onderdelen. Ben benieuwd!
Wat ik zelf heb tot nu toe:
Games als Overwatch, Rocket League en CS:GO (minimaal 150 fps stabiel belangrijk ivm 120hz scherm). Ook heb ik dualscreen met veel tabs open staan (voornamelijk met flash plugins) en spreadsheets op de achtergrond. Hier wil ik moeiteloos tussen kunnen schakelen (games>browser>spreadsheet etc).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik schaam me niet om te zeggen dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. Echter ben ik wel realistisch. Het gaat er eigenlijk om dat ik het bovenstaand behaal met zo min mogelijk investering. Ik wil niet meer dan €300 uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De games die ik speel hoef ik niet op ultra te spelen en ik hoef dus ook geen nieuwe graka. Mijn oude graka (XFX 6850) neem ik dus mee. Ook neem ik mn 500w Coolermaster voeding mee. Ook neem ik 120gb SSD mee. Randapparatuur is ook al compleet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat extra fans? Een goede airflow is belangrijk. Heb liever niet de de PC te warm wordt i.v.m. een kleine computerkamer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil, koel en prestatiegericht zijn het belangrijkst.
Ga je overklokken?
Nee. Misschien een lichte preset clock indien aanwezig.
Wat verwacht je van ons?
Het maximale voor het minimale qua onderdelen. Ben benieuwd!
Wat ik zelf heb tot nu toe:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-6300 Boxed | € 109,95 | € 109,95 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 52,80 | € 52,80 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Scythe Shuriken Rev. B | € 24,99 | € 24,99 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 29,95 | € 29,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 256,64 | |
[ Voor 5% gewijzigd door boostie op 19-06-2016 22:36 ]