Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)?
Ten eerste wordt mijn laptop te heet tijdens het gamen, deze wil ik goed kunnen blijven gebruiken voor mijn opleiding. Daarom ben ik opzoek naar een gamesysteem voor erbij.
Ik ben opzoek naar een pc inclusief besturingssysteem waarmee ik op goede fps overwatch kan spelen, medium/high settings en beetje vlot kan internetten etc. De bedoeling is om nu wat lagere specs te nemen met in de toekomst uitbreidingen van mijn systeem, dus bijvoorbeeld binnen het komende jaar/over een jaar wanneer ik andere meer eisende games speel de cpu en gpu kan vervangen voor een betere optie. Wat dus wel belangrijk is dat ik een goede kast, voeding, geheugen etc heb wat enkele jaren mee kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Monitor Benq RL2445m
Keyboard Corsair K70 inc muis
Logitech speakers+Astro Headset
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behuizing, CPU, GPU, Hardeschijf/SSD?. moederboerd, voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen AMD cpu
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Dat de kast en moederbord geschikt zijn voor toekomstige upgrades.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games zoals overwatch, hearthstone en league of legends.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Hulp met het kiezen van onderdelen/ het systeem.
Ten eerste wordt mijn laptop te heet tijdens het gamen, deze wil ik goed kunnen blijven gebruiken voor mijn opleiding. Daarom ben ik opzoek naar een gamesysteem voor erbij.
Ik ben opzoek naar een pc inclusief besturingssysteem waarmee ik op goede fps overwatch kan spelen, medium/high settings en beetje vlot kan internetten etc. De bedoeling is om nu wat lagere specs te nemen met in de toekomst uitbreidingen van mijn systeem, dus bijvoorbeeld binnen het komende jaar/over een jaar wanneer ik andere meer eisende games speel de cpu en gpu kan vervangen voor een betere optie. Wat dus wel belangrijk is dat ik een goede kast, voeding, geheugen etc heb wat enkele jaren mee kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Monitor Benq RL2445m
Keyboard Corsair K70 inc muis
Logitech speakers+Astro Headset
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behuizing, CPU, GPU, Hardeschijf/SSD?. moederboerd, voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen AMD cpu
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Dat de kast en moederbord geschikt zijn voor toekomstige upgrades.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games zoals overwatch, hearthstone en league of legends.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Hulp met het kiezen van onderdelen/ het systeem.