Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Geen ervaring mee, maar ze hebben een fysieke winkel dus je kunt er binnenstappen, dat vind ik een pluspunt.
Daar heb je een goed punt. Ik had het op Maps opgezocht, maar zag daar alleen een woning (wat op zich niet gek is met een webshop). Verder vind ik het feit dat je 12 maanden garantie krijgt (!!!) echt bizar en een groot pluspunt.swhnld schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:42:
Geen ervaring mee, maar ze hebben een fysieke winkel dus je kunt er binnenstappen, dat vind ik een pluspunt.
Ze hebben een foto en link op hun site van een winkel inderdaad. Als je de link aanklikt kom je echter niet op een pagina over een winkel. Ook vind ik geen adres waar die winkel zou moeten zitten of eventuele openingstijden.adamvansanten schreef op zondag 19 juni 2016 @ 15:55:
[...]
Daar heb je een goed punt. Ik had het op Maps opgezocht, maar zag daar alleen een woning (wat op zich niet gek is met een webshop). Verder vind ik het feit dat je 12 maanden garantie krijgt (!!!) echt bizar en een groot pluspunt.
Ze zijn een jaar actief op MP dus ze zullen al een poosje bestaan.
Het is een onbekende shop, verkopen iPhones dus voorzichtigheid is natuurlijk altijd geboden. Aan de andere kant, je zou ze eens kunnen bellen. Niet iedere onbekende shop is natuurlijk onbetrouwbaar.
Bedankt voor de tips Gadgeteer. Ik zal ze zeker even bellen voor we tot bestelling overgaan. Kan helaas op Google weinig over deze winkel vinden, dat is dan weer een minder positief punt...Gadgeteer schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:40:
[...]
Ze hebben een foto en link op hun site van een winkel inderdaad. Als je de link aanklikt kom je echter niet op een pagina over een winkel. Ook vind ik geen adres waar die winkel zou moeten zitten of eventuele openingstijden.
Ze zijn een jaar actief op MP dus ze zullen al een poosje bestaan.
Het is een onbekende shop, verkopen iPhones dus voorzichtigheid is natuurlijk altijd geboden. Aan de andere kant, je zou ze eens kunnen bellen. Niet iedere onbekende shop is natuurlijk onbetrouwbaar.
Dit soort vragen horen eigenlijk in het shopping forum, maar ook daar voldoet ie niet aan de criteria:
SF Beleid
SF Beleid
deze gaat dus op slotRegelmatig zien wij dat gebruikers topics openen met de vraag of een bepaalde shop die niet in de Pricewatch Shopreview genoemd wordt betrouwbaar is. Veelal bieden deze shops populaire producten aan voor zeer scherpe prijzen. SF is niet de juiste plek voor dit soort topics. Als je op internet geen ervaringen kunt vinden over deze shop, dan is het onwaarschijnlijk dat gebruikers op GoT er wel ervaring mee hebben. Om die reden zijn dergelijke topics niet discussiewaardig en dit soort topics zullen dan ook voorzien worden van een slotje. Je kunt uiteraard altijd een verzoek indienen om een shop toe te voegen aan de ShopReview. Zie hiervoor deze link.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()