X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Vraag
Alle reacties
Usb kabel?
Nickname does not reflect reality
Chromecast?
[ Voor 39% gewijzigd door frickY op 17-06-2016 22:29 ]
Zonder verdere info is dit topic geheel useless natuurlijk
Nickname does not reflect reality
En wat heb je zelf al gevonden ? Welke smartphone heb je? Wat wil je precies?Van der Berg schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 22:22:
Sinds vandaag de LG 55EG910V OLED 55 inch in huis.
Mijn vraag is hoe moet ik mijn smartphone verbinden met de nieuwe televisie?
Graag wat meer info en eigen inzet, dit is echt te weinig om een fatsoenlijk en goed advies te verwachten.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ja, ben ook weer aan het zoeken. Heb nu een Oneplus 3 en verbindt niet zomaar. Mijn vorige (Honor7) deed het gelijk automatisch. Ook als we een bezoeker hadden, maakte deze spontaan verbinding met de LG....
Wellicht heeft het te maken met de nieuwe sw opdate van LG (sinds 16 juni)..?
Wellicht heeft het te maken met de nieuwe sw opdate van LG (sinds 16 juni)..?
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
De vraag is natuurlijk allereerst HOE dat ding verbond. Widi, bluetooth, DNLA castig, wat dan? Daarna kun je kijken of je huidige TV dat ook ondersteunt en hoe je dat automatisch kunt krijgen.
Dus ga eerst maar eens bij jezelf zoeken lijkt me
Dus ga eerst maar eens bij jezelf zoeken lijkt me
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Meestal maken tv's gebruik van miracast om het beeld van jouw telefoon te dupliceren. Echter, ervaring leert dat zoiets in 95 procent van de gevallen niet werkt.... zelfs een Samsung high end mobiel met een mid end Samsung tv gaat moeizaam. Als je kan leven met een vertraging (indien er veel gebeurd op jouw telefoon) dan kan je overwegen om te dupliceren via een chromecast. Dit werkt wel in bijna alle gevallen maar heeft wel meer last van vertraging indien je filmpjes probeert af te spelen.
Indien je het voor youtube gebruikt, kun je in de meeste gevallen gewoon casten naar de smart tv.
Indien je het voor youtube gebruikt, kun je in de meeste gevallen gewoon casten naar de smart tv.
Pagina: 1