Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het lieft zit ik rond de 800, 900 euro is de absolute max als het echt een goede verbetering is, ik moet ook nog een beeldscherm eb eventueel een windows licentie kopen (deze hoef je niet bij de prijs mee te berekenen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen maar laptops gehad in het recente verleden, de laatste pc dateert uit begin 2000, ik ben wel van plan om die uit elkaar te halen om te oefenen met het zelf in elkaar zetten van de pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
gezien de nieuwe pc heb ik alles nodig, dus ook een dvd speler en sd kaart lezer, de RX480 kaart is ook nog een optie aangezien ik toch moet wachten totdat ik de pc ga kopen. Dit is wat ik heb gevonden door een beetje rond te speuren
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb hier geen idee over wat nou goed is etc, ik hoop gewoon op wat tips
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik verkies functionaliteit boven uiterlijk, dus de kast en alle onderdelen hoeven niet zo speciaal te zijn. Ik speel vooral cs go maar ik wil ook overwatch gaan spelen
Ga je overklokken?
Niet mijn plan, medium setting zijn voor mij voldoende, ik ben gewend om met low te spelen, maar wil toch hoger gaan
Wat verwacht je van ons?
General feedback voornamelijk, ik ben 100% nieuw hierin dus ik heb voornamelijk eerst even rondgekeken, ik hoop op tips om het goedkoper of beter te maken
Het zal wel vol met dingen zitten die overkill zijn of overbodig zijn
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het lieft zit ik rond de 800, 900 euro is de absolute max als het echt een goede verbetering is, ik moet ook nog een beeldscherm eb eventueel een windows licentie kopen (deze hoef je niet bij de prijs mee te berekenen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen maar laptops gehad in het recente verleden, de laatste pc dateert uit begin 2000, ik ben wel van plan om die uit elkaar te halen om te oefenen met het zelf in elkaar zetten van de pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
gezien de nieuwe pc heb ik alles nodig, dus ook een dvd speler en sd kaart lezer, de RX480 kaart is ook nog een optie aangezien ik toch moet wachten totdat ik de pc ga kopen. Dit is wat ik heb gevonden door een beetje rond te speuren
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 177,49 | € 177,49 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 960 4GB SC ACX 2.0 | € 198,50 | € 198,50 |
| 1 | Corsair Carbide 100R Standaard | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 139,90 | € 139,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 751,64 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb hier geen idee over wat nou goed is etc, ik hoop gewoon op wat tips
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik verkies functionaliteit boven uiterlijk, dus de kast en alle onderdelen hoeven niet zo speciaal te zijn. Ik speel vooral cs go maar ik wil ook overwatch gaan spelen
Ga je overklokken?
Niet mijn plan, medium setting zijn voor mij voldoende, ik ben gewend om met low te spelen, maar wil toch hoger gaan
Wat verwacht je van ons?
General feedback voornamelijk, ik ben 100% nieuw hierin dus ik heb voornamelijk eerst even rondgekeken, ik hoop op tips om het goedkoper of beter te maken
Het zal wel vol met dingen zitten die overkill zijn of overbodig zijn