Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 774023

Topicstarter
Na gisteren een ( gerucht ) te hebben gelezen ben ik benieuwd naar de mening van de mensen hier op tweakers.

Heb namelijk een vraag over de Note 7 wat ze nu hebben aangekondigd , ben ik inmiddels benieuwd aangezien de Note 5 nooit te koop is geweest in de Benelux of de Note 7 nu wel in de Benelux gaat komen.

Voor de mensen die het intresant vinden heb ik hier onder een link gedropt.
Graag hoor ik naar de mening van mensen.

https://www.allaboutphone...um-samsung-galaxy-note-7/

nieuws: Samsung introduceert grotere Galaxy S6 Edge en brengt Note5 niet uit ...

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 774023 op 15-06-2016 11:07 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Klopt is ook een gerucht, was gewoon benieuw naar de mening van mensen of het een verstandige keus van samsung is ben namelijk zelf een note fan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:23

sjaool

Every life should have 9 cats

De Note 5 is nooit officieel door Samsung in Nederland op de markt gebracht. Dat je hem wel kon kopen kwam door de grijze import. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door sjaool op 15-06-2016 10:52 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

sjaool schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:52:
[...]

De Note 5 is nooit officieel door Samsung in Nederland op de markt gebracht. Dat je hem wel kon kopen kwam door de grijze import. ;)
Dat zeg ik inderdaad ook niet; hij is/was in de Pricewatch te koop bij bedrijven met een Nederlands KvK; dus in NL te koop (geweest) ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:53:
[...]

Dat zeg ik inderdaad ook niet; hij is/was in de Pricewatch te koop bij bedrijven met een Nederlands KvK; dus in NL te koop (geweest) ;)
Dat zou betekenen dat bedrijven zoals Bol.com Coolblue en vodafone het toestel zouden moeten verkopen maar geen van die 3 verkoopt de note 5 dus vandaar mijn vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:57
De Note5 was enkel te koop in geimporteerde versies.
Er lopen al lange tij dgeruchten dat de nieuwe Note wel in Europa op de markt komt maar volgens mij zijn die nooit ergens officieel bevestigd. de tijd zal het ;eren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:58

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Speculeren over speculaties over geruchten van een telefoon die alleen bestaat uit geruchten.

Daarmee wil ik zeggen dat ik het topic in de huidige vorm niet voldoende vind en de discussiewaarde ontbreekt. Hierdoor ben ik genoodzaakt het topic te sluiten.

Mocht de Note 6/7 aangekondigd worden of mochten er meer specs bekend worden open dan gerust een nieuw topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.