Ik wil graag een high end game pc samen stellen. Compact en stil maar toch krachtig zijn de termen die ik wil bereiken met mijn build. Ik weet dat die combinatie niet altijd mogelijk is maar ik ben bereid om ervoor te betalen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op high met 60fps in 1440p komende tijd..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond 1700 incl GPU.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Toestenbord/muis/1440P highend monitor maar daar doe ik nog onderzoek na. Ik wil het laten assembleren bij Afuture of azerty. Hebben jullie ervaring met hun dienst?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, heb ik niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo min mogelijk geluid en hitte, Ik wil er lang mee doen. Als prijs hoger kwaliteit levert dan ben ik bereid om mijn budget te verhogen.
Ga je overklokken?
Nee?
Wat verwacht je van ons?[i]
Kan ik hiermee vooruit de komende tijd? Passen de onderdelen bij elkaar? Is de case goed voor wat ik ermee wil bereiken of is het beter om iets anders te doen? Is het te assembleren(door azerty?) en gemakkelijk om in de toekomst te upgraden? Niet dat ik prebuild bouw kwaliteit krijg geleverd
.
Ik sta open voor suggesties!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op high met 60fps in 1440p komende tijd..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond 1700 incl GPU.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Toestenbord/muis/1440P highend monitor maar daar doe ik nog onderzoek na. Ik wil het laten assembleren bij Afuture of azerty. Hebben jullie ervaring met hun dienst?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, heb ik niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo min mogelijk geluid en hitte, Ik wil er lang mee doen. Als prijs hoger kwaliteit levert dan ben ik bereid om mijn budget te verhogen.
Ga je overklokken?
Nee?
Wat verwacht je van ons?[i]
Kan ik hiermee vooruit de komende tijd? Passen de onderdelen bij elkaar? Is de case goed voor wat ik ermee wil bereiken of is het beter om iets anders te doen? Is het te assembleren(door azerty?) en gemakkelijk om in de toekomst te upgraden? Niet dat ik prebuild bouw kwaliteit krijg geleverd
Ik sta open voor suggesties!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150N Phoenix-WIFI | € 99,95 | € 99,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 518,50 | € 518,50 |
| 1 | Silverstone RAVEN geen window | € 89,66 | € 89,66 |
| 1 | Noctua NH-L9i | € 39,40 | € 39,40 |
| 1 | Crucial CT2K16G4DFD8213 | € 107,90 | € 107,90 |
| 1 | Corsair SF450 | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | Sandisk Ultra II SSD 960GB | € 222,68 | € 222,68 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.341,04 | |