Ik ben eindelijk op een positie dat ik een mooi setje speakers toe wil voegen aan mijn woonkamer. Begint nu met een simpel 2.0 setje maar dat moet toch binnenkort geupgrade worden voor iets meer. Ik zou graag een receiver kopen die een 5.1 set.
Ik zoek een?
Home Cinema receiver
Wat is je budget?
400 to 500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het zal een 50/50 worden tussen muziek en film/tv. Ik zou graag willen dat het apparaat dat allebei ondersteund. Voor muziek zou ik graag gebruik maken van dlna en Spotify.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb me een beetje ingelezen en heb de Denon X2200w gevonden, die door What-Hifi wordt aangeraden als receiver in mijn budget range. Ik zie echter ook modellen langs komen als de Sony STR-DN860 die veel meer vermogen lijken te hebben. Is dat dan een verstandigere keuze? Zijn er andere modellen waar ik naar moet kijken?
Ik zoek een?
Home Cinema receiver
Wat is je budget?
400 to 500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het zal een 50/50 worden tussen muziek en film/tv. Ik zou graag willen dat het apparaat dat allebei ondersteund. Voor muziek zou ik graag gebruik maken van dlna en Spotify.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb me een beetje ingelezen en heb de Denon X2200w gevonden, die door What-Hifi wordt aangeraden als receiver in mijn budget range. Ik zie echter ook modellen langs komen als de Sony STR-DN860 die veel meer vermogen lijken te hebben. Is dat dan een verstandigere keuze? Zijn er andere modellen waar ik naar moet kijken?