Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil deze pc als game pc gaan gebruiken om in iedergeval veel games aan te kunnen. Hoeft niet per se alles op ultra 60 fps, maar wel 1080. Wil graag windows gaan gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil niet heel veel hoger dan 1200 euro gaan zitten, 1300 kan net.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede grafische kaart die bijv. gta op 1080 op high settings aankan. Een redelijke cpu, maar niet per se veel rekenkracht nodig, wellicht voor video rendering een beetje. Kast met 4usb aansluitingen en een goede airflow zodat alles koel blijft. 16gb ram.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als het maar goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet al te luidrugtig en ondanks de mad kaart, niet al te energie verbruikend als er niet gegamed wordt.
Ga je overklokken?
Ik ga niet per se overklokken tenzij ik er veel meer uit kan halen op die manier.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag tips te horen krijgen, dus of het systeem wel goed werkt zo en zijn er misschein beter onderdelen voor deze specifieke behoefte. Ook ben ik benieuwd naar de mening over of een 390 of een gtx 970 als gpu. Hier twijfelde ik zelf ook.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil deze pc als game pc gaan gebruiken om in iedergeval veel games aan te kunnen. Hoeft niet per se alles op ultra 60 fps, maar wel 1080. Wil graag windows gaan gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil niet heel veel hoger dan 1200 euro gaan zitten, 1300 kan net.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede grafische kaart die bijv. gta op 1080 op high settings aankan. Een redelijke cpu, maar niet per se veel rekenkracht nodig, wellicht voor video rendering een beetje. Kast met 4usb aansluitingen en een goede airflow zodat alles koel blijft. 16gb ram.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als het maar goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet al te luidrugtig en ondanks de mad kaart, niet al te energie verbruikend als er niet gegamed wordt.
Ga je overklokken?
Ik ga niet per se overklokken tenzij ik er veel meer uit kan halen op die manier.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag tips te horen krijgen, dus of het systeem wel goed werkt zo en zijn er misschein beter onderdelen voor deze specifieke behoefte. Ook ben ik benieuwd naar de mening over of een 390 of een gtx 970 als gpu. Hier twijfelde ik zelf ook.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 305,95 | € 305,95 |
| 1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Zalman Z9 NEO Black | € 62,67 | € 62,67 |
| 1 | AOC G2460FQ Zwart | € 251,63 | € 251,63 |
| 1 | Razer DeathStalker Essential (2014) | € 52,50 | € 52,50 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 64,32 | € 64,32 |
| 1 | Corsair CX650M | € 76,50 | € 76,50 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,90 | € 69,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.233,37 | |