Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter

Lenovo heeft de Moto Z aangekondigd: een smartphone die zich moet onderscheiden met Moto Mods. Dit zijn modules die op het toestel geklikt kunnen worden en extra functionaliteit toevoegen, zoals speakers, een additionele accu of een beamer.

Het toestel heeft een 5,5"-scherm met resolutie van 2560x1440 pixels. De processor is een Snapdragon 820 van Qualcomm en het toestel heeft 4GB ram en 32GB of 64GB opslaggeheugen van het ufs-type. Lenovo heeft de Moto Z Force van een 22-megapixelcamera met optische beeldstabilisatie en laser-autofocus aan de achterkant voorzien. Daarnaast is er een 5-megapixelversie aan de voorzijde en een accu met capaciteit van 3500mAh.

De Force is de stevige variant van de reguliere Z, doordat de Force een extra stevig scherm heeft dankzij ShatterShield-techniek.

De Moto Z-modellen moeten zich vooral onderscheiden dankzij de aanwezigheid van de MotoMods-connector aan de achterkant. Deze is gecombineerd met magneten zodat covers geklikt kunnen worden die functionaliteit toevoegen. Bij introductie zijn dat de JBL SoundBoost met extra speakers, de Insta-Share Projector voor projectieweergave en een Power Pack die extra accuduur toevoegt. Daarnaast komen er reguliere covers om het uiterlijk aan te passen. Lenovo belooft dat de Moto Mods ook gecombineerd kunnen worden met toekomstige Moto Z-modellen.

Dit topic is bedoeld om levertijden, shops en prijzen te bespreken van de Motorola Moto Z Force. Discussie over de telefoon mag gevoerd worden in [Motorola Moto Z Force] Ervaringen & Discussie.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid 6.0
CPUQualcomm® Snapdragon™ 820
GPUQualcomm® Adreno™ 530
RAM4GB LPDDR4
ROM32 / 64GB (uitbreidbaar met microSD tot 2TB)
ConnectiviteitBluetooth 4.1, A-GPS, 2,4 / 5 Ghz WiFi a/b/g/n/ac
AansluitingenUSB-C, Moto Mods connector
SensorenVingerafdrukscanner, Accelerometer, Licht sensor, Gyroscope, Nabijheidssensor, Kompas, NFC
Scherm5,5" Amoled 1440 x 2560 px (met Shattershield)
CameraBack: 21MP f1.8/OIS/AF/HDR/Dubbele led fliters/H, Front: 5MP f2.2/Flitser
Accu3500 mAh
KleurZwart/Grijs, Zwart/Roze, Goud/Wit
Afmetingen155,9 x 75,8 x 6,99 mm
Gewicht163 g
BijzonderhedenWater repellent nano-coating, Moto Mods
PrijsOnbekend
Release DatumSeptember
Accessoires3,5mm naar USB-C kabel

De Amerikaanse versie van de Motorola Moto Z Droid ondersteunt de volgende frequenties:
NetwerktechnologieBandenFrequentie
GSM / GPRS / EDGE-850, 900, 1800, 1900 MHz
UMTS / HSPA+-850, 900, 1900, 2100 MHz
4G LTE2, 3, 4, 5, 7, 131900, 1800, 1700, 850, 700 MHz

Hoe dit in Europa zit is helaas nog niet bekend.
Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.010-06-2016Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 0xl3y
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-05 18:35
Weet er al iemand wanneer de release is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Het blijft angstvallig stil... Oude tijden lijken wel te herleven dat toestellen aangekondigd worden en er maanden tot een halfjaar over doen om op de markt te komen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnarijnm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:00
De z force zal niet geleverd worden in EU omdat het een exclusief verizon is :F. Coolblue geeft wel aan dat de normale moto z op 13 september wordt geleverd in nederland. Ik hoop dat de force ook naar EU zal komen

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Heb vanmiddag nog even contact gehad met coolblue, ze weten nog helemaal niks van de Z Force helaas :(

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
DigitalError schreef op donderdag 15 september 2016 @ 22:43:
Heb vanmiddag nog even contact gehad met coolblue, ze weten nog helemaal niks van de Z Force helaas :(
Bah. ik heb juist alleen interesse in de force. Heet die overigens niet hier Moto Z Droid?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• rens-br

rens-br

Topicstarter
weszz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:29:
[...]

Bah. ik heb juist alleen interesse in de force. Heet die overigens niet hier Moto Z Droid?
Het Droid achervoegsel wordt gebruikt in Amerika. Dus de Moto Z Droid is gewoon de Moto Z. In Amerika wordt de Moto Z Force de Moto Z Force Droid genoemd.

Het was vanaf het begin al bekend dat de Force waarschijnlijk alleen in Amerika zou verschijnen.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 28-09-2016 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
weszz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:29:
[...]

Heb precies hetzelfde, alleen interesse in de Z Force vanwege de grotere accu en het Shattershield scherm.

• rens-br

rens-br

Topicstarter
DigitalError schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:26:
[...]

Heb precies hetzelfde, alleen interesse in de Z Force vanwege de grotere accu en het Shattershield scherm.
Als die hier al uitkomt heeft hij wel echt een belachelijk hoge adviesprijs. De adviesprijs in Amerika is 720 dollar en dat is dus ex. BTW.

• RubenSaurus
Ja dat slaat echt nergens op, vind dit jaar sowieso wel teleurstellend qua nieuwe telefoons, wil graag een 3500mah accu maar die zit bijna nergens in, of er wordt weer gecompenseerd op andere onderdelen. Misschien dan toch maar de OP3 of Xiomi Mi 5s Plus overwegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weszz
DigitalError schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:00:
Ja dat slaat echt nergens op, vind dit jaar sowieso wel teleurstellend qua nieuwe telefoons, wil graag een 3500mah accu maar die zit bijna nergens in, of er wordt weer gecompenseerd op andere onderdelen. Misschien dan toch maar de OP3 of Xiomi Mi 5s Plus overwegen.
Mocht je er 1 in bezit hebben van die 2 of wat anders vinden, wees geen vreemde en stuur mij een berichtje. Ben namelijk zelf ook zoekende

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

weszz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:13:
[...]

Mocht je er 1 in bezit hebben van die 2 of wat anders vinden, wees geen vreemde en stuur mij een berichtje. Ben namelijk zelf ook zoekende
ik ben ook al een tijdje naarstig opzoek! dus houd me warm aanbevolen

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Tha schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:25:
[...]

ik ben ook al een tijdje naarstig opzoek! dus houd me warm aanbevolen
Ben zelf, geloof het of niet gegaan voor de Samsung S7. Niet de Edge maar de normale, degelijk toestel en spatwaterdicht/stof bestendig. Begrijp dat niet iedereen te spreken is maar dit toestel voelt/ziet er ook gewoon erg mooi uit. Merk ook dat de Mods erg duur zijn voor wat ze geven, kwam erachter dat de Nikon1 een aanbieding had ergens voor 399 en dan is dat een veel betere keuze dan de camera mod :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

weszz schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:02:
[...]

Ben zelf, geloof het of niet gegaan voor de Samsung S7. Niet de Edge maar de normale, degelijk toestel en spatwaterdicht/stof bestendig. Begrijp dat niet iedereen te spreken is maar dit toestel voelt/ziet er ook gewoon erg mooi uit. Merk ook dat de Mods erg duur zijn voor wat ze geven, kwam erachter dat de Nikon1 een aanbieding had ergens voor 399 en dan is dat een veel betere keuze dan de camera mod :+
Ik haal denk ik maar de S7 Edge, met name de grotere accu zorgt ervoor dat ik niet de gewone S7 ga halen. Edge zal me verder ook een worst zijn... maar die accu van de S7 Edge :>

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Tha schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:37:
[...]

Ik haal denk ik maar de S7 Edge, met name de grotere accu zorgt ervoor dat ik niet de gewone S7 ga halen. Edge zal me verder ook een worst zijn... maar die accu van de S7 Edge :>
Heb nu de Edge maar wordt helemaal gek van de edge kant, reageert op alles en kan hem gewoon niet normaal vasthouden of hij reageert op waar ik hem vast pak(vast te grote handen :+) en daar werd ik na 4 dagen al gek van. Gaat dus retour!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

ik ga maar is wat webshops mailen of die wat weten over de Z Force... blijft toch wel een rammer die nieuwe moto

Tha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

https://m.belsimpel.nl/mo...-z-force-black/abonnement

Begin is er, hij staat inmiddels op een paar sites. Gemailed met ze maar niemand weet iets over een levertijd helaas

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 16:57

mayhem

Dit is echt wel een hele fijne vervanger voor m'n Nexus 5. Nu maar kijken hoe we creatief dit mooie apparaat naar NL kunnen halen :)

Inmiddels een OnePlus 3T besteld. Sorry :)

[ Voor 16% gewijzigd door mayhem op 28-11-2016 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killbill14
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-12-2023
Echt belachelijk de voortgang van uitgifte.. Blijft die nu echt verizon only? Komt hij nooit naar Europa?
Pagina: 1