Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuwe games spelen in 1080p resolutie met max / ultra settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog:
Randapparatuur
Case (Coolermaster CM690 II)
HDD + SSD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoef geen GTX1080, ik denk dat de nieuwe Radeon RX480 voldoende zal zijn. Natuurlijk nog even de reviews afwachten ter bevestiging.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies omtremt de component keuze. Raden jullie betere / zuinigere / goedkopere compenten aan?
Ik heb momenteel gekozen voor 1 RAM module van 8GB, aangezien ik verwacht dat dit binnenkort niet meer genoeg gaat zijn is dit makkelijk te upgraden met een tweede RAM module die dan in de tweede slot kan van de mobo.
Daarnaast zou ik graag advies willen welke processor het best zou passen in mijn systeem? I5-6400,6500 of 6600?
En tot slot raden jullie een andere processor koeler aan dan de stock koeling?
Nieuwe games spelen in 1080p resolutie met max / ultra settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog:
Randapparatuur
Case (Coolermaster CM690 II)
HDD + SSD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoef geen GTX1080, ik denk dat de nieuwe Radeon RX480 voldoende zal zijn. Natuurlijk nog even de reviews afwachten ter bevestiging.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies omtremt de component keuze. Raden jullie betere / zuinigere / goedkopere compenten aan?
Ik heb momenteel gekozen voor 1 RAM module van 8GB, aangezien ik verwacht dat dit binnenkort niet meer genoeg gaat zijn is dit makkelijk te upgraden met een tweede RAM module die dan in de tweede slot kan van de mobo.
Daarnaast zou ik graag advies willen welke processor het best zou passen in mijn systeem? I5-6400,6500 of 6600?
En tot slot raden jullie een andere processor koeler aan dan de stock koeling?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | AMD Radeon RX 480 4GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 26,95 | € 26,95 |
| 1 | Corsair CX430M | € 49,01 | € 49,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 324,91 | |