Ik gebruik in mijn woonkamer een Intel Nuc met daarop OpenElec (dus Kodi). TvHeadend draait als add-on binnen OpenElec, en ontvangt het TV signaal via een HDHomeRun die is aangesloten op het Ziggo netwerk. Alles werkt goed; Live-TV, opnemen, Tv-gids, alles doet het. Alleen.... het aantal dagen EPG is beperkt (1 dag), ik wel minimaal 3 dagen hebben.
Ik wil dus méér EPG. Dat kan met XMLTV, alleen ik begrijp niet hoe dat ingesteld moet worden. Binnen de add-on van Tvheadend kan ik de XMLTV source instellen, keuze uit file, url en grabber. Qua grabber moet ik volgens mij een Python script hebben, namelijk tv_grab_nl.py . Maar hoe en waar ik dit moet instellen is me niet duidelijk, en als ik op dit probleem google ben ik niet de enige die het niet begrijpt.
Heeft iemand dit aan de praat, en kan die me een zetje in de goede richting geven?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik wil dus méér EPG. Dat kan met XMLTV, alleen ik begrijp niet hoe dat ingesteld moet worden. Binnen de add-on van Tvheadend kan ik de XMLTV source instellen, keuze uit file, url en grabber. Qua grabber moet ik volgens mij een Python script hebben, namelijk tv_grab_nl.py . Maar hoe en waar ik dit moet instellen is me niet duidelijk, en als ik op dit probleem google ben ik niet de enige die het niet begrijpt.
Heeft iemand dit aan de praat, en kan die me een zetje in de goede richting geven?
Relevante software en hardware die ik gebruik
- OpenElec 6.03
- TVHeadend 4.08
- Ziggo DVB-C
- HDHomeRun
- Synoloyg DS413 NAS