Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste ,

Ik hoop hier iemand te bereiken die mij kan helpen met mij Itunes probleem ,

Ik heb onlangs een Iphone 6s gekocht , en wilde daarbij mijn oude software van itunes updaten .

Dit wilde ook al niet lukken , dus kreeg ik de raad om alles van apple te verwijderen op mijn windows 10 laptop , om daarna alle nieuwe software op te plaatsen.

Nu krijg ik steeds de melding dat de installer onvoldoende toegangsrechten heeft op de map appel application support ,te installatie

Ik heb maar 1 account op mijn laptop , dus ben ik zowiezo de hoogste admin , dus kan ik niet hoger in rechten .

Weet iemand een oplossing voor mijn probleem? hieronder ziet u het bericht

Mvg , Fabrice
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2016 21:54 ]

Alle reacties

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Onder het kopje
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
willen we graag zien/lezen wat je al geprobeerd hebt :+

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 07-06-2016 21:57 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle oude software van apple van mijn computer verwijdert ,
Daarna probeerde ik de nieuwste te installeren , maar kreeg toen die melding

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
En wat heb je vervolgens geprobeerd om die melding op te lossen?

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Kijk even in dit iTunes installeren op Windows mislukt topic, misschien helpt de installatie in English. En gebruik in het vervolg ook de zoekfunctie op GoT http://gathering.tweakers...keyword=Itunes+windows+10 :)

stomp niet af, blijf slijpen

• alex75
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:25
@fabrice8

Heb jij rechts geklikt en "als administrator uitvoeren " gekozen bij de installatie?

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-12-2025

SuBBaSS

-has Ryzen

Hopelijk wel alle losse onderdelen in volgorde verwijderd?
https://support.apple.com/nl-nl/HT204275
Gebruik het Configuratiescherm om iTunes en gerelateerde softwareonderdelen te verwijderen in de volgende volgorde:

iTunes
Apple Software Update
Apple Mobile Device Support
Bonjour
Apple Application Support 32-bits
Apple Application Support 64-bits

iTunes installeert op sommige systemen mogelijk twee versies van Apple Application Support. Dit is normaal. Als u beide versies ziet, moet u beide verwijderen.

Verwijder deze onderdelen niet in een andere volgorde en verwijder ze allemaal. Als u dit niet doet, kan dit ongewenste gevolgen hebben. Nadat u een onderdeel hebt verwijderd, wordt u mogelijk gevraagd de computer opnieuw op te starten. Start de computer pas opnieuw op als u alle onderdelen hebt verwijderd.
Lijkt op een rechtenprobleem dus ook advies van alex75 zou zoden aan de dijk kunnen zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door SuBBaSS op 09-06-2016 15:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alles wat met apple te maken had verwijdert hersteld , daarna verwijdert met microsoft fix it .
Als ik de installatie uitvoer als administrator , heb ik nog steeds dezellfde melding.

@ Vermeulen , ik denk niet dat het aan mijn anti-virus zal liggen , ik krijg ook een andere melding of het geen dat in die quote vermeld wordt.

Toch bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
@SuBBaSS

Ik heb het eens in jou volgorde verwijdert en daarna opnieuw geinstalleerd .
Alles installeerde zoals het hoort , dus heb ik terug itunes.

Dankjewel voor de hulp!
Pagina: 1