Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 751581

Topicstarter
Hoi!
Ik heb een nogal groot probleem..
Op dit moment loop ik overal vast met mijn telefoon, het lijkt wel of al mijn apparaten anti-Apple zijn, maar goed. Ik heb een iPhone 4, tweedehands en Ik wil graag iTunes weer op mijn computer (Windows 10) zetten, want dat had ik net verwijderd. met het idee om het weer opnieuw te installeren, maar nu wil het programma dat niet doen en krijg ik bij elke poging deze melding:

Module C:\Program Files\iTunes\iTunesMiniPlayer.dll kan niet registreren. HRESULT -2147023782. Neem contact op met het ondersteuningspersoneel.

[Afbreken] [Opnieuw] [Negeren]

Geen idee wat ik hiermee moet? Mijn telefoon wil ook al niet meer synchroniseren via zowel iTunes áls iCloud en hij weigert een back-up te maken dus ik kan op het moment helemaal niks. Ik had ergens gelezen op een ander forum dat soms iTunes verwijderen en opnieuw installeren helpt voor synchronisatie dus dat wilde ik dus proberen maar zelfs dat lukt niet. :F

Het probleem is dus eigenlijk groter dan alleen mislukte de iTunes installatie.Ik heb onlangs nieuwe muziek toegevoegd aan mijn iTunes op mijn laptop en wil dat graag op mijn iPhone hebben, alleen kan ik niet meer synchroniseren omdat hij mijn apparaat niet herkent. De enige oplossingen zijn de telefoon herstellen, de telefoon verwijderen (loskoppelen) van iTunes en deze computer en dan met crossed fingers hopen dat hij het dan wel pakt, of iTunes opnieuw op de laptop zetten. Nu wilde ik dus die stap ondernemen, maar daar loop ik dus vast. iCloud wil ook niet meer synchroniseren of een back-up maken, telkens bij 10% of minder te gaan van de reservekopie loopt hij vast en krijg ik een melding dat de reservekopie niet compleet is en dus niet gelukt.

Kan iemand mij helpen?
Op de Apple site kan ik geen goede oplossingen vinden voor dit probleem. Wordt telkens door gestuurd naar Apple Care en ze willen geen iphone 4 meer in ontvangst nemen, bovendien is dat duur.

Ik wil eigenlijk het liefst mijn telefoon herstellen maar dat lukt niet zonder back-up want dan ben ik alles kwijt.. Ik ga aan het eind van deze zomer de iPhone SE kopen dus ik moet nog even wachten en het volhouden met deze iPhone 4, maar in die tussentijd wil ik wel graag dat hij werkt..

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welke virusscanner heb je en heb je die al eens helemaal uitgezet tijdens de installatie van iTunes?
offtopic:
Ninja'd by SChief

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 22-03-2016 22:17 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@SChief, ik kan AVG niet vinden op mijn laptop! Ik heb gekeken bij Configuratiescherm en toen programma verwijderen maar daar staat het niet tussen? Ik heb net Windows 10 en snap er niet zo heel veel van. Had er ook nog nooit van gehoord, kan het zijn dat het tóch op mijn laptop staat?

@MAX3400 Ik heb de virusscanner van Microsoft, dat tentje met het pijltje erop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 751581 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 22:25:

@MAX3400 Ik heb de virusscanner van Microsoft, dat tentje met het pijltje erop :P
MSE lijkt helemaal niet goed te werken op Windows 10. Normaliter zal je Defender hebben op Windows 10 maar ondertussen tik ik dit vanaf een 10 Enterprise machine dus het zou zomaaaar kunnen zijn dat MSE wel in 10 Home zit ofzo.

Maar je geeft geen antwoord op de link van SChief; daar staan toch zeker suggesties in wat je kan proberen & doen om iTunes mogelijk te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Tent met het pijltje? Bestaat dat logo dan nog in Windows 10? Afaik heeft Windows 10 standaard Defender (MSE maar dan hernoemd, en met een stenen muur als logo). Draai je niet per ongeluk twee virusscanners nu? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb wel op de link geklikt en alles doorgelezen, maar al die mensen hebben het over AVG verwijderen en dat hun iTunes het daarna wel deed, maar ik kan ten eerste AVG niet vinden op mijn laptop dus geen idee of dat zal werken. Wel hebben die mensen precies hetzelfde probleem.

Over de virusscanner weet ik heel weinig. Ik ben niet echt een professional qua ict. Ik heb gisteravond laat pas mijn laptop geupdate naar Windows 10 en voorheen had ik altijd MSE. Defender of een icoontje met een stenen muur is mij tot op dit moment helemaal ontgaan.Ik heb verder niks geïnstalleerd ofzo dus het is zeer onwaarschijnlijk dat ik er nu twee draai.

Ik heb geloof ik geen AVG op mijn laptop staan want anders was hij wel naar boven komen drijven in de zoekbalk van alle mogelijke dingen die op deze laptop geïnstalleerd staan.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 751581 op 22-03-2016 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Sorry maar als je van de post van de Apple-forums niet begrijpt "schakel je virusscanner eens helemaal uit" en dat ook niet kan combineren met MAX3400 in "iTunes installeren op Windows mislukt" dan raad ik je subtiel aan om met je machine morgen naar de dichtstbijzijnde computerwinkel te gaan om daar hulp te vragen.

Het is niet dat we niet willen helpen maar GoT is toch voor de iets meer bekendere persoon achter de machine; een beetje zelfwerkzaamheid en begrip van geposte linkjes, zinnen etc. helpt een heel stuk om een gepost probleem/vraag te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat snap ik, ik wil ook niemand tot last zijn. ik heb dus geen AVG, maar ik ben nu bezig met het uitschakelen van mijn virusscanner. kijken of dit helpt.

Oke ik heb het uitgeschakeld en opnieuw geïnstalleerd maar ik krijg nog steeds dezelfde melding.
Ik heb geprobeerd hetzelfde te doen bij Defender, ik heb het allereerst uitgezet, en daarna een uitsluiting voor de iTunes Setup gedaan, zoals ze ook bij het Apple forum deden.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 751581 op 22-03-2016 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Heb je echt alles van je oude iTunes installatie weggegooid? iTunes komt met een hoop zooi (Bonjour, Software Updater etc. etc.). Indien dit niet het geval is dan zou ik dat als eerst even doen, daarna opnieuw opstarten. Vervolgens de mappen C:\Program Files\iTunes\ en C:\Program Files\iPod\ als uitzondering aan je virusscanner toevoegen. Als het dan nog niet werkt weet ik het ook niet meer, want ik heb nu al tientallen pagina's bekeken en elke keer is het de virusscanner. Ah, zie net dat je in je edit aangeeft dat je dit al hebt geprobeerd.

En waar zie jij het tentje met dat vlaggetje (is overigens een kasteel)? Ik zie dat namelijk echt nergens meer bij mijn Windows 10-installatie.

[ Voor 5% gewijzigd door S_Chief op 22-03-2016 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zie dat tentje ook niet meer! Ik was nogal onduidelijk maar ik kon op dat moment niet op de naam komen van de virusscanner en beschreef het. Zoals ik al zei ben ik echt heel recentelijk over gestapt naar Windows 10 en daarvoor bij Windows7 zag ik het dus nog staan. Dacht dat ik het nog steeds erop had staan. Ik ga gelijk kijken of er nog Apple/iTunes gerelateerde spullen tussen staan.

EDIT:

Ik heb alle Apple zooi eraf gegooid, maar ik blijf dezelfde melding krijgen..

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 751581 op 22-03-2016 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_Sanders
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-11-2019
Zelfde probleem met een Windows 7 systeem, met daarop anti-virus: MS Forefront, Defender en Forticlient. Alle virusscanners staan uit. Systeem up to date. Appel software volledig de-installeerd. Opnieuw geïnstalleerd en ITunes werkt nog niet.
Ipad 2 werkt niet na laatste update en heeft ITunes nodig volgens de melding op het scherm.
Geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
F_Sanders schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:31:
Zelfde probleem met een Windows 7 systeem, met daarop anti-virus: MS Forefront, Defender en Forticlient. Alle virusscanners staan uit. Systeem up to date. Appel software volledig de-installeerd. Opnieuw geïnstalleerd en ITunes werkt nog niet.
Ipad 2 werkt niet na laatste update en heeft ITunes nodig volgens de melding op het scherm.
Geweldig.
Dat heb ik dus ook!
Echt heel vervelend.. Maar jij hebt het dus ook met Windows 7? Ik was namelijk van plan om weer terug te switchen naar 7 en het opnieuw te proberen maar dat zal nu dus ook geen zin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Slapen is een hobby

Anoniem: 751581 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 18:50:
[...]
Dat heb ik dus ook!
Echt heel vervelend.. Maar jij hebt het dus ook met Windows 7? Ik was namelijk van plan om weer terug te switchen naar 7 en het opnieuw te proberen maar dat zal nu dus ook geen zin hebben.
Heb je iets van Visual C geïnstalleerd? Zo niet installeer dan eens de laatste Visual C red.
https://www.microsoft.com...te=&sortby=-availabledate

De rest is vrije tijd. Breathe in breathe out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
GerardVanAfoort schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 20:32:
[...]

Heb je iets van Visual C geïnstalleerd? Zo niet installeer dan eens de laatste Visual C red.
https://www.microsoft.com...te=&sortby=-availabledate
Na ik die heb gedownload krijg ik alleen een text bestand waarin staat dat ik het van een andere site moet installeren, maar ik weet niet of ik van die site de Community of Code moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Slapen is een hobby

De rest is vrije tijd. Breathe in breathe out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja die had ik dus eerste gedownload maar dan krijg ik ipv dat programma een text bestandje waar dit instaat:

New pre-release and RTM products for Visual Studio will no longer be available on the Microsoft Download Center. Please refer to the Visual Studio 2015 Update 2 RC download page on VisualStudio.com at https://www.visualstudio.com/downloads/update2-prereleases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliencowfarm
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-02 20:40

aliencowfarm

ˑ•●☻

Heb toevallig het zelfde probleem op het moment. Had vorige week een ander probleem. En heb men systeem (win 7) compleet opnieuw geïnstalleerd. Er staat nog geen virus scanner op. Ik heb het gevoel dat die nieuwe update van Itunes het probleem is. Had toeval vorige week de oude geïnstalleerd zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
aliencowfarm schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 23:15:
Heb toevallig het zelfde probleem op het moment. Had vorige week een ander probleem. En heb men systeem compleet opnieuw geïnstalleerd. Er staat nog geen virus scanner op. Ik heb het gevoel dat die nieuwe update van Itunes het probleem is. Had toeval vorige week de oude geïnstalleerd zonder problemen.
Oke.. Dan lijkt de enige oplossing op het moment dan wachten tot er een nieuwe update is om te kijken of dat inderdaad het probleem veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliencowfarm

aliencowfarm

ˑ•●☻

Nog een sxstrace gedaan maar daar wordt het ook niet echt duidelijker van.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
*knip*
=================
Het genereren van een activeringscontext wordt gestart.
Invoerparameter:
    Flags = 0
    ProcessorArchitecture = x86
    CultureFallBacks = nl-NL;nl
    ManifestPath = C:\Program Files\iTunes\iTunesMiniPlayer.dll
    AssemblyDirectory = C:\Program Files\iTunes\
    Application Config File = 
-----------------
INFO: manifestbestand C:\Program Files\iTunes\iTunesMiniPlayer.dll wordt geparseerd.
    INFO: identiteit van manifestdefinitie is (null).
INFO: het genereren van een activeringscontext is geslaagd.
Het genereren van een activeringscontext wordt beëindigd.

=================
Invoerparameter:
    Flags = 0
    ManifestPath = C:\Program Files\iTunes\iTunesMiniPlayer.Resources\iTunesMiniPlayer.dll
    AssemblyDirectory = C:\Program Files\iTunes\iTunesMiniPlayer.Resources\
-----------------
INFO: manifestbestand C:\Program Files\iTunes\iTunesMiniPlayer.Resources\iTunesMiniPlayer.dll wordt geparseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
aliencowfarm schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 23:26:
Nog een sxstrace gedaan maar daar wordt het ook niet echt duidelijker van.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
*knip*
=================
Invoerparameter:
    Flags = 0
    ManifestPath = C:\Program Files\iTunes\iTunesMiniPlayer.dll
    AssemblyDirectory = C:\Program Files\iTunes\
-----------------
INFO: manifestbestand C:\Program Files\iTunes\iTunesMiniPlayer.dll wordt geparseerd.

=================
Invoerparameter:
    Flags = 0
    ManifestPath = C:\Program Files\iTunes\iTunesMiniPlayer.Resources\iTunesMiniPlayer.dll
    AssemblyDirectory = C:\Program Files\iTunes\iTunesMiniPlayer.Resources\
-----------------
INFO: manifestbestand C:\Program Files\iTunes\iTunesMiniPlayer.Resources\iTunesMiniPlayer.dll wordt geparseerd.
Oke, dit ziet er heel erg lastig uit, ik heb via die site geprobeerd de goede te downloaden, ik moest kiezen tussen x64.exe en x86.exe en heb gekozen voor de laatste, ik ga nu kijken of iTunes werkt.
Sorry voor het vragen maar wat is een sxstrace? Ik dacht dat Tweakers voor iedereen was, maar Max zei hierboven dat het alleen is voor mensen met verstand van software en hardware.. Ik wil het wel graag snappen tho.. Maar kun je het me uitleggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterJack41
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-04 23:05
Ik kaap even het topic, Aurora is zelf niet zo handig met de ICT (daar heeft ze een handig vriendje voor ;) ) Dus ik zal vrijdag/zaterdag even alle stappen uitvoeren die boven zijn beschreven, ill keep you posted! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amarol25
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15-02-2020
Zelfde probleem na een update (dd 22/03/2016) van een werkend programma iTunes programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliencowfarm

aliencowfarm

ˑ•●☻

Sxstrace of te wel WinSxs Tracing Utility is een onderdeel van windows. Als ik het goed heb kijkt het of juiste VC++ componenten aanwezig zijn en of deze goed worden geladen in betrekking tot het programma die er gebruik van maakt.

Ik heb onder tussen een oudere versie (12.3.2) van filehippo gehaald. Deze werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 752701

Ook ik ondervind net dit probleem (windows acht 8), virus programma's uitgeschakeld, alle Apple SW verwijderd.
Maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

*snip* je kunt beter een topicreport aanmaken dan zo te reageren.

[ Voor 81% gewijzigd door Daedalus op 26-03-2016 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransFasz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-03-2016
Ik had hetzelfde probleem met update naar nieuwe versie (12.3.3) iTunes NL. Toen maar eens een andere taal geprobeerd en die installeert wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobDo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-06-2021
Ik loop hier tegen hetzelfde probleem aan bij het installeren van iTunes 12.3.3.
Heb ook geprobeerd de engelse versie te installeren maar ook hetzelfde euvel.
Ik installeerde met uitgeschakelde virusscanner dus dat is het probleem niet.
Heb geïnstalleerd met oude iTunes (incl. alle hulpprogramma's en ook iCloud) helemaal verwijderd maar niets helpt.
Iemand nog andere suggesties? :?

Edit:
Net de vorige versie (12.3.2) gevonden op filehippo. Deze installeert zonder problemen.

[ Voor 12% gewijzigd door BobDo op 28-03-2016 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 753437

Het is inderdaad een taalprobleem.

Zelfde probleem: HRESULT -2147023782. Windows 7 Enterprise 32-bits. Van alles geprobeerd o.a. AVG verwijderd. Dus . . .
Hint van FransFaz gevolgd. Installatie gedaan met taal Engels(Verenigde Staten). Dat werkte dus wel. Met de nadruk op werkte want, taal na installatie teruggezet naar NL. Herstarten en jawel foutmeldingen. C:\Program Files\iTunes.Resources\nl.proj\iTunesLocalized.DLL is niet geschikt vor Windows of bevat een fout. => Please reinstall iTunes. Ik kreeg het daarna wel geïnstalleerd maar iTunes weigerde te starten met een melding over missing files.

Oplossing: De "en.lproj" resource gekopieerd en over de "nl.lproj" heen gezet. Werkt weer (Engels dus!), wacht wel op de volgende update dan zal er wel weer een correcte NL map meegeleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luijxio
  • Laatst online: 04-10-2022
:)hoi allemaal
probleem had ik ook, deed zonder te weten een update draaien, echter bleef hangen en dacht door het afbreken deze fout te hebben.
tot dat ik jullie hier op tweakers daar ook over hoorde klagen.
Gelukkig had ik nog een installatie download staan van 12.0.3.44 NL. _/-\o_
De file opgestart en problemen de NL versie geinstalleerd. Ik wacht wel op de volgende update en bewaard zorgvulfig mijn oude installatie file :-)
IK kan geen file hier neerzetten anders had ik dat wel gedaan, maar als je me mailt stuur ik hem met veel plezier toe om jullie te helpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luijxio
  • Laatst online: 04-10-2022
overigens is de files van 11-10-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florisks
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-06 18:24
Kennis van ons heeft hetzelfde issue. Oudere versie installeren werkt idd prima.

Via deze site zijn diverse oude versies te downloaden: http://www.filehorse.com/download-itunes/

[ Voor 6% gewijzigd door florisks op 30-03-2016 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pfaber01
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-01-2023
Vandaag tel. contact gehad met Apple Support. En kreeg de volgende workaround tip. Dit is wat je moet doen:

Open het programma i Tunes;
ga naar links boven in en open: bewerken -> voorkeuren -> algemeen en verander de taal in 'Engels' en toets op oké;
download op apple site de laatste versie van i Tunes (12..3.3.;
zet dit bestand op bijv. bureaublad, click met de rechter muisknop en installeer deze als administrator;
Na installatie de taal niet (!) terugzetten naar NL want anders ontstaat het probleem opnieuw.
Wellicht komt er binnenkort weer een nieuwe, aangepast versie van iTunes waarmee het gemelde probleem wordt opgelost.

Ik loop ook tegen hetzelfde aan. Kreeg eerst de melding om i Tunes te updaten. Daarna deed i Tunes het niet meer. Toen alle software verwijderd van Apple en vervolgens een schone i Tunes install gedaan. Ook dat hielp niets. Ik heb Win 7 als O.S. Zo te lezen, is er niet een definitieve oplossing. Het lastige is dat je i Tunes absoluut nodig hebt. Zou een nieuwe release helpen? Heel vreemd dat Apple zelf niet thuis geeft.

[ Voor 43% gewijzigd door pfaber01 op 02-04-2016 11:15 . Reden: Workarround advies van Apple Support ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tedje_Jones
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-12-2021
@pfaber01
Ben al dagen bezig en heb nu deze topic gevonden, maar jouw oplossing werkt ook niet want ik kan iTunes niet eens starten zonder een foutmelding.
Ook heb ik een oude versie geprobeerd te installeren maar ook die werkte niet.
Ik zelf heb W10 maar ook op een W7 machine kreeg ik dezelfde foutmelding.
Kijken of ik de Engelse versie kan vinden.
Wel slecht dat er op de Applesupport site niets over vermeld staat.

30 minuten later

Ik heb de Engelse(VS) versie geïnstalleerd en zowaar na drie dagen klooien werkt het. Ik kan hem starten, en mijn telefoon wordt herkend. Pfiouw. Wat een gedoe. Terwijl Apple toch een naam heeft hoog te houden, maar hier laten ze toch een aardige steek vallen.
Eerst alles de-installeren volgens het lijstje van deze site in die volgorde

https://discussions.apple.com/docs/DOC-6562

is een hoop werk en daarna weer installeren. De overige adviezen op de apple site zijn waardeloos en geen van alle gaat verder dan W8, dus ze lopen daar ook nog achter ook. Maar deze werkt in elk geval.
Bedankt allemaal.

[ Voor 43% gewijzigd door Tedje_Jones op 07-04-2016 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan2m
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-02-2020
Ach ja, naam hoog houden... een verdedigende partij moet van de 100 aanvallen 100x succesvol zijn; een aanvallende partij van de 100 maar één keer.
Apple heeft zijn naam te verdedigen, maar het is logisch dat het af en toe eens een steekje laat vallen (trap niet in de hype, het is maar een bedrijf en er werken -schrik niet- MENSEN).
Anyway, zelfde hier op W10 (gruwel), 12.3.3 wil niet; eerst via de Apple updater, later verwijderd en installatiebestand nieuw gedownload; zelfde foutmelding mbt de miniplayer.
Heb nu van filehippo de vorige versie gedownload, dus 12.3.2, en deze draait na een probleemloze installatie nu weer probleemloos (en nog in het NL ook).
Er moet dus een fout zitten in het installatieprogramma voor de nieuwe versie, met een dag of wat zal daar vast een fix voor beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:03
Bij mij wilde de laatste iTunes ook niet installeren - de exacte foutmelding weet ik even niet meer, iets over dat een onderdeel niet geinstalleerd kon worden. Windows-7, 64-bit omgeving.

De installfile die ik gedownload had bleek een zip-bestand te zijn, na uitpakken kon je de individuele programma's los installeren (.msi-files, meen ik) - en dat ging allemaal goed, behalve AppleSoftwareUpdater.

Daarna met google de oplossing voor mijn probleem gevonden: Control Panel --> uninstall a program --> selecteer Apple Software Update en klik 'repair'. Daarna kon ik de update msi van applesoftwareupdater wel installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lexus2510
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 21-04-2016
Simpele work around: Download de nieuwste versie van iTunes: http://www.apple.com/nl/itunes/download/

Bij het installeren selecteer je ENGELS (VS / US) als taal. De installatie zal nagenoeg succesvol zijn. Je zal een error mening bij de update notificatie krijgen. Echter heb je nu wel de laatste versie van iTunes 12.3.3.17.

Verander NIET de taal bij voorkeuren terug naar NL dan zal je merken dat de .DLL error van de miniplager weer terug komt.

Good Luck! 8)

[ Voor 11% gewijzigd door lexus2510 op 21-04-2016 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralfie165
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:26
Ik liep ook tegen hetzelfde probleem aan als de topicstarter en ben teruggegaan naar 12.3.2.
Heb zojuist de nieuwste versie via de Apple Software updater geïnstalleerd, versie 12.4.0.119 (32 bits) en die geeft geen problemen meer.

 iPhone 14 |  iPad Pro 12,9" 2018 |  Mac mini M2 Pro |  Apple TV 4K | Live PVOutput 3.770 kW W-NW 276°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-04 13:42
Ik kreeg iTunes ook niet meer geïnstalleerd op mijn windows pc op het werk, is sinds gisteren met de installatie van de 12.4 versie ook opgelost. Eindelijk terug goede muziek op mijn bureau :p

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (late 2014) |  Retina MacBook Pro 13" (2017) SG |  Apple TV 4 |  Airport Time Capsule 3TB

Pagina: 1