Hallo,
Ik ga starten met de opleiding ICT beheer volgend jaar, en moet een goede laptop hebben. Ik heb er 1 gevonden die er goed uit ziet en goede specs heeft (Asus G501JW). Misschien heeft iemand anders ook een goede laptop zodat ik meer keuze heb om te kiezen.
Wat ga je met je laptop doen?
Gewoon internet, VMs voor de opleiding zelf en casual video editing. Gamen ga ik waarschijnlijk een klein beetje doen, ik heb ookal een desktop die goed is om games op te spelen. maar een 960m ofzo zou wel fijn zijn.
Wat is je budget?
Rond de 1000-1500 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, elke dag. Het moet dun zijn (30 mm max) en een redelijke/goede batterij hebben. 13-15 inch
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mij maakt het merk niet uit. Als het maar een goede laptop is die stevig is.
Ik heb zelf deze laptop gezien:
pricewatch: Asus G501JW-FI398T
16GB ram dus genoeg om VMs op te draaien & i7-4750HQ, een snelle 512gb SSD en hij ziet er ook stealth uit.
Hij is 21 mm dun en 2kg goed genoeg om hem in mijn rugzak te doen.
Misschien zijn er betere laptops die dun zijn en niet te zwaar zijn zoals deze.
Ik ga starten met de opleiding ICT beheer volgend jaar, en moet een goede laptop hebben. Ik heb er 1 gevonden die er goed uit ziet en goede specs heeft (Asus G501JW). Misschien heeft iemand anders ook een goede laptop zodat ik meer keuze heb om te kiezen.
Wat ga je met je laptop doen?
Gewoon internet, VMs voor de opleiding zelf en casual video editing. Gamen ga ik waarschijnlijk een klein beetje doen, ik heb ookal een desktop die goed is om games op te spelen. maar een 960m ofzo zou wel fijn zijn.
Wat is je budget?
Rond de 1000-1500 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, elke dag. Het moet dun zijn (30 mm max) en een redelijke/goede batterij hebben. 13-15 inch
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mij maakt het merk niet uit. Als het maar een goede laptop is die stevig is.
Ik heb zelf deze laptop gezien:
pricewatch: Asus G501JW-FI398T
16GB ram dus genoeg om VMs op te draaien & i7-4750HQ, een snelle 512gb SSD en hij ziet er ook stealth uit.
Hij is 21 mm dun en 2kg goed genoeg om hem in mijn rugzak te doen.
Misschien zijn er betere laptops die dun zijn en niet te zwaar zijn zoals deze.