Toon posts:

Ip Camera als babyfoon/Baby monitor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sindskort heb ik een nieuw huis! Nu wonen we een stuk groter en zou ik graag IPcamera's als babyfoon willen gebruiken.

Zelf heb ik reeds een synology waar ik alles op zou kunnen landen.

De camera moet een speaker hebben maar ook een microfoon. Ik zou bestaande babycameras kunnen gebruiken van philips maar die kan ik niet via mijn synology connecten.

Dit lijkt me handig waar ik ook met demoticz wil gaan werken.

Nu mijn vraag wat zou jullie advies zijn? Budget maakt niet heel veel uit.

Bedankt!

Beste antwoord (via Verwijderd op 11-06-2016 00:46)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:23

gwystyl

Beugeltje dan maar?

In Zwangerschap en ouderschap - Deel 9 wordt hier ook af en toe over gesproken.
Ik heb zelf een Motorola MBP-853, maar die kan je niet benaderen met Surveillance Station. De meeste IP cams hebben volgens mij geen microfoon, laat staan een speaker.

Misschien dat deze Foscam in de buurt komt? Deze zou je handmatig moeten kunnen toevoegen in Surveillance Station met deze instellingen

Zie ook hier voor meer info

[ Voor 48% gewijzigd door gwystyl op 07-06-2016 11:28 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:23

gwystyl

Beugeltje dan maar?

In Zwangerschap en ouderschap - Deel 9 wordt hier ook af en toe over gesproken.
Ik heb zelf een Motorola MBP-853, maar die kan je niet benaderen met Surveillance Station. De meeste IP cams hebben volgens mij geen microfoon, laat staan een speaker.

Misschien dat deze Foscam in de buurt komt? Deze zou je handmatig moeten kunnen toevoegen in Surveillance Station met deze instellingen

Zie ook hier voor meer info

[ Voor 48% gewijzigd door gwystyl op 07-06-2016 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchneon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01-2024

Dutchneon

6.375Wp Panda's&5100Wp SF-MT10

Wij hebben een Luvion babyfoon met bridge en twee camera's, want inmiddels ook twee kids.
Was eerst ook van plan een ip camera te gebruiken, maar ben eigenlijk wel tevreden.

Beeld is natuurlijk verre van hd, maar genoeg om te kijken wat ze uitspoken.
Kan vanaf mn werk op twee camera's kijken via de app, en kan binnen de app camera draaien, zoomen, geluid bedienen.
En afgezien van het gebruikte materiaal, te goedkoop plastic is het ding inmiddels bijna 3 jaar oud en werkt nog prima. Muziekje afspelen als de kleine een beetje huilt, praten tegen de kleine en ook de nightvision is best redelijk, je kunt de kleine goed zien in het pikke donker

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die hadden wij ook gekocht maar door de nieuwbouw woning had hij geen bereik op de 2e verdieping...