Bedrogen op marktplaats

Pagina: 1
Acties:
  • 531 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4Vette
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-07-2021
Beste medetweakers,

Ik wil jullie hulp inroepen voor mijn zoon. De naïeve jongen heeft een video-kaart op marktplaats gekocht om met vrienden mee te kunnen doen aan een LAN-party. Het ging om een GTX-960 nieuw in doos. Je raadt het al: de verkoper reageert niet meer, geen pakketje ontvangen, geld foetsie.
Ja, dom enzo, maar het is nu eenmaal gebeurd en dat kost hem een maand vakkenvullen. Maar nu mijn vraag aan jullie:
Wie kan hem (regio Rotterdam) een kaart lenen? Ik kom hem zelf ophalen en terugbrengen en betaal een borg.

Ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fornoo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 13:33
Dat is een vervelende ervaring voor je zoon, maar het lenen van een videokaart? Als je al iemand kan vinden die zo gek is, wat als de kaart kapot gaat of de pc wordt gestolen op het lan-partijtje?

Zie het als een wijze les voor je zoon. Leen hem desnoods het geld en spreek af dat hij het de maand erop terugbetaald.

Zo niet dan is het een kwestie van geduld hebben. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Fornoo op 06-06-2016 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op V&A kun je voor een eurotje of 50 al een 6950 kopen, dit is een leuke kaart. en speel zelfs bo3 nog op low settings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dat is behoorlijk balen en erg frustrerend lijkt me! Een erg nare ervaring dus.
Ik denk dat het belangrijk is dat je aangifte hiervan doet. In dit topic staan tips wat te doen bij oplichting. Aangezien het op Marktplaats en niet op Tweakers heeft plaatsgevonden kun je voor een aantal zaken niet hier terecht uiteraard, maar ik zou het wel even doornemen.

Ik moet dit topic wel sluiten omdat het hier zeker niet op zijn plaats is. Je zou een vraag-advertentie kunnen plaatsen in de Vraag & Aanbod-sectie (zie knoppen op de bovenste balk op deze site), maar ik vrees dat dit een lastig iets is.
Sterkte verder met deze situatie!

Dit topic is gesloten.