Hallo mede-Tweakers!
Eerder had ik al een topic geopend op "componenten Aankoopadvies", iedereen gaf mij erg goed advies, wat ik zeer op prijs stel. Maar het komt er nu eigenlijk op neer dat ik zo veel moet vervangen dat ik eigenlijk bijna een compleet nieuwe PC bouw
Ik wil de PC vooral bouwen om te gamen. Mijn main-game is Counterstrike Global offensve, daar wil ik dus de hoogste prestaties halen, maar ik wil tegelijk ook nieuwere games af en toe spelen, uiteraard ook op zo'n hoog mogelijke graphics.
Ik wil hem sowieso zelf gaan bouwen, dus die kosten kan ik alvast weg strepen. Verder heb ik niet precies een prijs. Ik denk tot max 1000 euro, maar minder mag ook
Ik wil echter niet besparen door 2e hands spullen te kopen.
Ik ben overigens niet van plan om te overklokken.
Ik speel trouwens op een 144hz BenQ XL2411Z scherm. Ook heb ik een 2e beeldscherm aangesloten, die doe ik wel altijd uit zodra ik ga gamen.
Alvast bedankt voor de hulp!
Eerder had ik al een topic geopend op "componenten Aankoopadvies", iedereen gaf mij erg goed advies, wat ik zeer op prijs stel. Maar het komt er nu eigenlijk op neer dat ik zo veel moet vervangen dat ik eigenlijk bijna een compleet nieuwe PC bouw
Ik wil de PC vooral bouwen om te gamen. Mijn main-game is Counterstrike Global offensve, daar wil ik dus de hoogste prestaties halen, maar ik wil tegelijk ook nieuwere games af en toe spelen, uiteraard ook op zo'n hoog mogelijke graphics.
Ik wil hem sowieso zelf gaan bouwen, dus die kosten kan ik alvast weg strepen. Verder heb ik niet precies een prijs. Ik denk tot max 1000 euro, maar minder mag ook
Ik ben overigens niet van plan om te overklokken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Nvidia GeForce GTX 1070 | € 379,- | € 379,- |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 147,90 | € 147,90 |
| 1 | Intel Core i5-6600K Tray | € 244,45 | € 244,45 |
| 1 | Western Digital WD2003FYYS | heb ik nog liggen | € 0,- |
| 1 | Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev. 2 | heb ik nog liggen | € 0,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16R | € 62,50 | € 62,50 |
| 1 | be quiet! Pure Power L7 730W | heb ik nog liggen | € 0,- |
| 1 | 111GB KINGSTON SVP200S3120G (SSD) | heb ik nog liggen | € 0,- |
| 1 | Sharkoon T28 | € 63,80 | € 63,80 |
| Totaal | € 948 |
Ik speel trouwens op een 144hz BenQ XL2411Z scherm. Ook heb ik een 2e beeldscherm aangesloten, die doe ik wel altijd uit zodra ik ga gamen.
Alvast bedankt voor de hulp!
[ Voor 5% gewijzigd door HorteGrote op 06-06-2016 18:51 ]