Prepaid tegoed wat lang (bv. 6 of 12 maanden) geldig blijft?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jace / TBL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-03-2023
Voor iemand die praktisch nooit belt en internet, maar af en toe wel, leek me iets met prepaid wel handig. Één keer wat bel- en datategoed kopen, incidenteel wat gebruiken, en weer bijbetalen wanneer nodig. Alleen alles wat ik vind lijkt maar een maand geldig. Ik heb de nodige providers afgestruind maar zie overal alleen maar tegoed met een houdbaarheidsdatum van 30 dagen.

Kan ik ergens ook prepaid bel- en datategoed kopen wat bijvoorbeeld een jaar geldig blijft?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:29

The Executer

Lekker belangrijk!

Onlangs mijn schoonmoeder overgezet naar prepaid van KPN: Beltegoed geldig tot 2037! Geen idee of het een fout is, maar volgens mij zei de klantenservice laatst ook dat het onbeperkt was zolang je het af en toe gebruikt.

Tarief was geloof ik wel € 0.30/m.

Edit: Van de KPN site:
Je Prepaid tegoed is onbeperkt geldig, maar je moet je tegoed wel 1 keer in de 6 maanden gebruiken om het tegoed actief te houden.
https://www.kpn.com/prive...epaid-tegoed-opvragen.htm onder kopje "Hoe lang is mijn prepaid tegoed geldig?"

[ Voor 38% gewijzigd door The Executer op 03-06-2016 15:44 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Prepaid voor oma, welke prov. beltegoed onbeperkt houdbaar?

En vast en zeker meer topics die hetzelfde vragen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
Bij T-Mobile is het onbeperkt houdbaar, mits je eens in de 6 maanden belt, smst of opwaardeert.

https://www.t-mobile.nl/prepaid#
Wat zijn de tarieven met PrePaid Voordeel
Bij T-Mobile is je opwaardeertegoed onbeperkt houdbaar. Het enige wat je hoeft te doen is een keer in de 6 maanden zelf bellen, sms'en, internetten of opwaarderen.

* Deze tarieven zijn geldig na 1 keer opwaarderen. Deze tarieven gelden voor internetten, bellen en sms'en binnen Nederland, servicenummers uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Bij Simyo moet je eens in de 6 maanden een sms sturen of bellen.