Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral op deze pc gaan gamen, maar internetten moet ook soepel verlopen. Ik zal windows 10 education gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag 750 euro gaan kosten misschien iets meer als ik voor een GTX 1070 ga.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Windows 10 Education, Full hd 1080p scherm en toetsenbord/muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk vooral een goede videokaart nodig te hebben. Verderest zal ik het eerst gaan doen met een SSD en zal later misschien een HDD toevoegen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken, zolang het maar het beste bang for the buck is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, zal leuk zijn als het een zwart-wit of zwart-rood systeem zal worden, maar denk niet dat dit het extra geld waard is.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te gaan overklokken tenzij jullie dit aanraden.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen met welke componenten ik beter kan kiezen.
Ik heb alvast want rond het internet gespeurd en heb dit lijstje uitgezocht.
Dit is nog zonder videokaart en mijn vraag aan jullie is dan ook of ik nu een GTX 1070 moet nemen (daarbij wel boven de prijs uitschiet) of nu een RX480 en dan later een Vega kaart. Hebben jullie al zo een vermoeden wat deze kaarten gaan kosten (de Vega) ze schijnen erg goed te worden of denken jullie daar anders over. Ook heb ik de vraag of het handig is als ik zelf de pc in elkaar zet (ik ben 15). Mij lijkt het zelf erg leuk om hem zelf inelkaar te zetten, maar ik ben erg bang dat ik met een klein schokje alles stuk maak
, ik heb trouwens een tapijten vloer op mijn kamer
.
Ik wil vooral op deze pc gaan gamen, maar internetten moet ook soepel verlopen. Ik zal windows 10 education gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag 750 euro gaan kosten misschien iets meer als ik voor een GTX 1070 ga.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Windows 10 Education, Full hd 1080p scherm en toetsenbord/muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk vooral een goede videokaart nodig te hebben. Verderest zal ik het eerst gaan doen met een SSD en zal later misschien een HDD toevoegen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken, zolang het maar het beste bang for the buck is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, zal leuk zijn als het een zwart-wit of zwart-rood systeem zal worden, maar denk niet dat dit het extra geld waard is.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te gaan overklokken tenzij jullie dit aanraden.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen met welke componenten ik beter kan kiezen.
Ik heb alvast want rond het internet gespeurd en heb dit lijstje uitgezocht.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 177,95 | € 177,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 33,95 | € 33,95 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 59,95 | € 59,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 461,70 | |
Dit is nog zonder videokaart en mijn vraag aan jullie is dan ook of ik nu een GTX 1070 moet nemen (daarbij wel boven de prijs uitschiet) of nu een RX480 en dan later een Vega kaart. Hebben jullie al zo een vermoeden wat deze kaarten gaan kosten (de Vega) ze schijnen erg goed te worden of denken jullie daar anders over. Ook heb ik de vraag of het handig is als ik zelf de pc in elkaar zet (ik ben 15). Mij lijkt het zelf erg leuk om hem zelf inelkaar te zetten, maar ik ben erg bang dat ik met een klein schokje alles stuk maak