[EK2016] Groep F (Hongarije, Oostenrijk, Portugal, IJsland)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 4.718 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 12:53

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

nwnc schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:42:
weinig doelpunten, veel strijd: euro 2016
En ongemotiveerde topploegen. Alleen Kroatië en, sorry, dit Portugal heb ik zien strijden. Frankrijk, Engeland, België, allemaal leken ze de klus wel 'ff' te klaren. Alleen Frankrijk had geluk.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Doet Ragnar Lothbrok ook mee?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ik hoop niet dat we deze scheids nog terug gaan zien. Niet vanwege onpartijdigheid, maar wel vanwege belachelijke beslissingen voor beide ploegen.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:29
Alleen Turkije vond ik een enorme gebrek aan inzet hebben. Die kwamen er met 0-1 nog erg gelukkig mee weg.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
IJsland knokt er echt voor. Ik gun ze het punt. Het is overigens wel te zien dat die IJslanders bovengemiddeld fit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Ik denk dat de kranten in IJsland heel anders over deze uitslag gaan schrijven als die in Portugal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Om het maar eens over de wedstrijd te hebben en niet over de commentator.

Blijft leuk om te zien hoe bij en gelijkspel er toch iemand kan winnen en de ander verliezen :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

RoD schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:46:
IJsland knokt er echt voor. Ik gun ze het punt.
Ik ook. Bijna zover.
Het is overigens wel te zien dat die IJslanders bovengemiddeld fit zijn.
Valt me ook op, niet veel vermoeidheid te bespeuren. En ze zijn ook sterk, wat zich soms een beetje lomp uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

Ronaldo staat bijna in eigen doel met die aanloop..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hoeveel strafschoppen heeft Ronnie deze pot al genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24
Ijsland... helden...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Serieus, laat hem anders de doeltrappen ook rechtstreeks nemen in de hoop ergens iemand te raken onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

Deadsy schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:50:
Hoeveel strafschoppen heeft Ronnie deze pot al genomen?
Ronnie heeft wel een aantal bierglazen gekopt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev-anche
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-09 15:55
Nee hoor!!! fck och..,,

‘Eén dode is een tragedie, een miljoen doden een statistiek.’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
Mooi. Volgens mij lopen deze beiden teams trouwens eenvoudig over Oostenrijk en Hongarije heen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:58

Fiber

Beaches are for storming.

Prachtig en verrassend maar volledig verdient punt voor IJsland.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

*O*

Mooi voor die eilanders. Ik vind het mooi om te zien hoe ze ervoor knokken ondanks dat het wellicht niet het mooiste voetbal is. Benieuwd naar hoe ze Hongarije gaan aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:04
Echt verdiend was het toch niet. Alle hens aan dek was het. Tegen Hongarije gaan die IJslanders toch wel aanvallen hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Goron schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:51:
Mooi. Volgens mij lopen deze beiden teams trouwens eenvoudig over Oostenrijk en Hongarije heen.
Klopt, maar die waren beide ook wel erg slecht. Overigens kan Oostenrijk zich wellicht nog oprichten. Maar IJsland maakt zo wel een goede kans om samen met Portugal door te gaan.

Leuk voor dat eilandje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
We zijn natuurlijk voor IJsland, want anders is het raar als Nederland van teams verloren heeft die op het EK alleen maar verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:43
Beetje jammer van het einde, maar wel een resultaat dat veel voldoening geeft.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
RoD schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:52:
[...]

Klopt, maar die waren beide ook wel erg slecht. Overigens kan Oostenrijk zich wellicht nog oprichten. Maar IJsland maakt zo wel een goede kans om samen met Portugal door te gaan.

Leuk voor dat eilandje :)
De nr 3 maakt ook nog kans om door te gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:35

m0nk

16-09-2003 15.15

Helaas CR7 nog niet kunnen scoren. Hopelijk krijgt ie het nog op zn heupen de komende wedstrijden.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
m0nk schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:57:
Helaas CR7 nog niet kunnen scoren. Hopelijk krijgt ie het nog op zn heupen de komende wedstrijden.
Heb het gevoel dat hij er max 3 gaat maken dit EK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Het gemekker over het commentaar en de al eeuwig slechte Snoeks staat zo meteen in [EK2016] Het kroegtopic voor alle andere EK-babbels!. Als men dan zo nodig die stokoude,, lang vergane en uitgeleefde stier wil melken.

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 14-06-2016 23:08 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Kattegat ligt niet bij IJsland nee :P (en net als Nederland doet Denemarken niet mee O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 13:16
En daar ging Ronaldo weer als eerste naar de kleedkamer. Waarom kan ik hier zo van genieten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus, volgende wedstrijd krijgt Pepe alsnog rood? :P
Maar fijn dat het gelijkspel is geworden voor de IJslanders. Die hebben zeker de gunfactor mee.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Le Enfant! schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:30:
En daar ging Ronaldo weer als eerste naar de kleedkamer. Waarom kan ik hier zo van genieten? :+
Hij is boos: Cristiano Ronaldo slams Iceland for celebrations, putting 'bus in the net'.
Portugal star Cristiano Ronaldo criticised Iceland for their defensive tactics and over-celebration after the teams shared a 1-1 draw in the Euro 2016 Group F opener on Tuesday. Nani's first-half opener was cancelled out by Birkir Bjarnason's goal five minutes after half-time, and the fans who traveled from the island of about 332,000 people were ecstatic as they secured the result.
[...]
"I thought they'd won the Euros the way they celebrated at the end, it was unbelievable," Ronaldo said, as quoted by the Daily Mirror. "When they don't try to play and just defend, defend, defend, this in my opinion shows a small mentality and are not going to do anything in the competition."
Nee, een natrappende gek als Pepe, daar win je de competitie mee :+ . CR7 is het enige speciale aan Portugal, de rest is gewoon IJsland met een extra grote portie smerigheid... ;)

Dus ja, mooie uitslag. Het had alleen nog mooier geweest als IJsland had gewonnen >:)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

apis29 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:14:
[...]

Kattegat ligt niet bij IJsland nee :P (en net als Nederland doet Denemarken niet mee O-) )
Maar IJslanders worden toch Vikingen genoemd? 8)7

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24
Ronaldo is een fantastische voetballer maar ik vermoed dat hij vooral herinnerd zal blijven als de grootste zak lucht die ooit tegen een zak lucht getrapt heeft.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Portugal viel me vies tegen... heb maar weinig fatsoenlijke voorzetten gezien en ze werden vaak afgetroefd door de fysieke IJslanders. Uiteraard wel een verschil in individuele kwaliteit, maar knap van IJsland dat ze dit puntje hebben kunnen pakken.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 23:43
Coltrui schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:35:
[...]

Truitje wisselen wilde ie ook niet. Lekker sportief.
Ik snap heel goed wat Ronaldo hiermee bedoelt. Misschien is de manier waarop hij het zegt niet zo sympathiek, alleen vanuit zijn stand punt is gelijk spelen gewoon kut.. Dat neemt zeker niet weg dat ijsland blij mag zijn. Begrijp het wel van beiden kanten.

Die Luis Nani is zo'n voetballer die zo lomp als wat is. Op een gegeven moment begrijp ik helemaal geen reet meer van wat hij op dat veld doet. Ik meld me wel aan voor een gratis maand salaris van dat ventje :+

Overigens hoor ik nooit iemand over Messi klagen. Maar Ronaldo en Messi zijn absoluut geen wereld toppers wat het karakter betreft. De een is alles en de ander een saai stuk gevreet.

[ Voor 10% gewijzigd door Mosin op 15-06-2016 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik vind hem steeds meer op Figo gaan lijken met zijn gedrag en dat is niet bepaald positief.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Eigenlijk hoopt iedereen gewoon weer op een huilende Ronaldo die al naar huis moet na drie wedstrijden... Toch...? :Y

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 14:12
Bah bah wat een ongelooflijk arrogante zak hooi is die Ronaldo toch.
Goede speler en respect voor hoe hard hij ervoor werkt, maar voor zn persoontje zou ik er bijna op hopen dat iemand zijn been dubbel schopt. Heeft hij tenminste eens echt een reden voor zn huilie huilie praktijken :O

Mooie reactie van de Ijslandse verdediger trouwens:

IJsland-verdediger Kari Arnason vindt Ronaldo maar een slechte verliezer. "Wat verwacht hij van ons? Dat we spelen als Barcelona? Hij loopt alleen te zeuren en gaat vooral vaak liggen".

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
Fiber schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:22:
Eigenlijk hoopt iedereen gewoon weer op een huilende Ronaldo die al naar huis moet na drie wedstrijden... Toch...? :Y
Nee, alleen de trieste figuren, die geen leven hebben. Bij zo'n extreem talent hoort extreem gedrag. Take it or leave it! En anders moet je lekker naar Dirk Kuyt gaan kijken want die werkt keihard, zeurt nooit en gaat door tot z'n 100ste en zegt altijd de juiste dingen, die mensen willen horen. En kom alsjeblieft niet met Messi want daar word ik ook schijtziek van.

Zijn we er weer? Ja? Oké, next..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Triest figuur zonder leven hier :w

Extreem gedrag OK.
Maar bij zo'n extreem onsportief gedrag krijg/verdien je een hoop tegenstanders.
Hoe getalenteerd iemand ook moge zijn of hoe hard iemand er ook voor werkt, respect voor anderen moet je imo altijd houden.

Ik zal iig om deze reden genieten van een huilende Ronaldo die het veld verlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Maverick! schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:32:
Bah bah wat een ongelooflijk arrogante zak hooi is die Ronaldo toch.
Goede speler en respect voor hoe hard hij ervoor werkt, maar voor zn persoontje zou ik er bijna op hopen dat iemand zijn been dubbel schopt...
Nou, nou, dat ook weer niet. Dat gun ik niemand. Gewoon twee keer verliezen van Oostenrijk en Hongarije is veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Fiber schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:57:
[...]

Nou, nou, dat ook weer niet. Dat gun ik niemand. Gewoon twee keer verliezen van Oostenrijk en Hongarije is veel leuker.
Beetje gechargeerd natuurlijk :)
Tuurlijk hoop ik dit niet echt. Voetballers waarvan je hoopt dat ze verliezen voegen ook een hoop toe aan het spelletje. Dus dat hij nog lang en gezond op het veld mag rondrennen, met af en toe wat traantjes (door verlies) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
chim0 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:46:
[...]
Nee, alleen de trieste figuren, die geen leven hebben. Bij zo'n extreem talent hoort extreem gedrag. Take it or leave it!
Typisch dat nu net jij de kant van Ronaldo moet kiezen, wie had dat gedacht? :+
En anders moet je lekker naar Dirk Kuyt gaan kijken want die werkt keihard, zeurt nooit en gaat door tot z'n 100ste en zegt altijd de juiste dingen, die mensen willen horen.
Ik kijk/keek altijd veel liever naar een type Kuijt dan naar een type Ronaldo o.a. omdat Kuijt uitstraalt wat de mensen die uiteindelijk zijn loon betalen willen: Een respectvolle hardwerkende rolmodel die zelf enorm kan genieten van het spelletje. Ronaldo zal best hard werken op de training, maar daar is op het veld meestal nauwelijks iets van te zien, zijn houding is ronduit stuitend en zijn gezicht staat 95% van de tijd op onweer.
En kom alsjeblieft niet met Messi want daar word ik ook schijtziek van.
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 16:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ach, beiden hebben hun trekjes. Ik ga ook over mijn plaat van die duikelescapades van Messi en dat kinderachtige kaartvragen.

Zodra onze eigen favoriete club, welke dan ook, tegen een team speelt wat niets anders doet dan verdedigen en daar een punt mee aftroggelt is ook niemand blij. Oost Europese handbalverdedigingen geeft iedereen op af, de onderste regionen uit de Eredivisie moeten ook gewoon aanvallen anders is het maar laf. Maar als Ronald terecht klaagt over IJsland is het maar arrogant, niet geheel consequent vind ik. :)

Het is met het talent van de IJslanders heel goed te begrijpen dat zij deze tactiek hanteren. Wat verwacht je anders? Dat ze lekker gaan aanvallen zodat ze er met 4-0 af vliegen? :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:15:
Zodra onze eigen favoriete club, welke dan ook, tegen een team speelt wat niets anders doet dan verdedigen en daar een punt mee aftroggelt is ook niemand blij. Oost Europese handbalverdedigingen geeft iedereen op af, de onderste regionen uit de Eredivisie moeten ook gewoon aanvallen anders is het maar laf. Maar als Ronald terecht klaagt over IJsland is het maar arrogant, niet geheel consequent vind ik. :)
Dat het geklaag van Ronaldo terecht is ben ik met je eens, maar de manier waarop ...

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-06-2016 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Gonadan schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:15:
Terecht klaagt? Dat ie eerst zelf eens een deftige partij op de mat legt en die 100% opgelegde kansen tegen de netten jast. Hij zou tegen zichzelf moeten klagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

OPSLAGHOND schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:17:
Dat het geklaag van Ronaldo terecht is ben ik met je eens, maar de manier waarop ...
Ga je nu van een voetballer eisen dat hij zich politiek correct en genuanceerd uitdrukt? Ik dacht dat we juist zo'n hekel hadden aan al die mediatraining? :D :') :D
Coltrui schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:19:
Terecht klaagt? Dat ie eerst zelf eens een deftige partij op de mat legt en die 100% opgelegde kansen tegen de netten jast. Hij zou tegen zichzelf moeten klagen :P
Ik heb zo'n vermoeden dat hij ook echt niet blij was met zijn eigen prestaties. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

gambieter schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 01:53:
[...]

Hij is boos: Cristiano Ronaldo slams Iceland for celebrations, putting 'bus in the net'.

[...]

Nee, een natrappende gek als Pepe, daar win je de competitie mee :+ . CR7 is het enige speciale aan Portugal, de rest is gewoon IJsland met een extra grote portie smerigheid... ;)

Dus ja, mooie uitslag. Het had alleen nog mooier geweest als IJsland had gewonnen >:)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cW2OoM7.png

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Gonadan schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:33:
[...]

Ga je nu van een voetballer eisen dat hij zich politiek correct en genuanceerd uitdrukt? Ik dacht dat we juist zo'n hekel hadden aan al die mediatraining? :D :') :D

[...]

Ik heb zo'n vermoeden dat hij ook echt niet blij was met zijn eigen prestaties. :P
Nee, maar als je erover nadenkt, klaagt ie eigenlijk als volgt: 'Ik heb maar drie 100% kansen gehad! Ik wil er meer want die kleinzielige IJslanders verdedigen te goed.' Slaat toch nergens op? :P
Had ie er twee binnengeschopt of -gekopt, wat dus eigenlijk had gemoeten, had je heel deze klaagzang niet gehad. Hij is gewoon zélf zwaar medeverantwoordelijk voor het puntenverlies.

Soit, kan hem appreciëren als devote voetbalmachine, maar God dat narcisitische, egocentrische kleutergedrag... Volgende keer hopelijk weer wat meer opvallen op sportief vlak.

Edit: LOL @hierboven. 'You shat on the pitch.' BAF :D

[ Voor 4% gewijzigd door Coltrui op 15-06-2016 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Coltrui schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:38:
Nee, maar als je erover nadenkt, klaagt ie eigenlijk als volgt: 'Ik heb maar drie 100% kansen gehad! Ik wil er meer want die kleinzielige IJslanders verdedigen te goed.' Slaat toch nergens op? :P
Had ie er twee binnengeschopt of -gekopt, wat dus eigenlijk had gemoeten, had je heel deze klaagzang niet gehad. Hij is gewoon zélf zwaar medeverantwoordelijk voor het puntenverlies.

Soit, kan hem appreciëren als devote voetbalmachine, maar God dat kleutergedrag... Volgende keer hopelijk weer wat meer opvallen op sportief vlak.
Nee, hij klaagt als volgt: "Het enige wat die IJslanders doen is aanvallen verhinderen en daar juichen ze net zo hard voor als wij als we het EK winnen. Wat een zielig gedrag.".

Dat gevoel kan ik best begrijpen, ik kan er ook bijzonder slecht tegen als mensen bovenmatig veel plezier halen uit het verhinderen van succes van een ander in plaats van het behalen van eigen. Kijk maar naar veel 'supporters' die vaak 'tegen' een club zijn in plaats van voor een ander. ;)

Los daarvan ben ik het met je eens hoor. Ik heb veel bewondering voor hem qua inzet en mentaliteit, meer dan Messi, maar die verontwaardiging af en toe is tranentrekkend. Doe mij dan maar Zlatan. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Gonadan schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:42:
[...]

Nee, hij klaagt als volgt: "Het enige wat die IJslanders doen is aanvallen verhinderen en daar juichen ze net zo hard voor als wij als we het EK winnen. Wat een zielig gedrag.".

Dat gevoel kan ik best begrijpen, ik kan er ook bijzonder slecht tegen als mensen bovenmatig veel plezier halen uit het verhinderen van succes van een ander in plaats van het behalen van eigen. Kijk maar naar veel 'supporters' die vaak 'tegen' een club zijn in plaats van voor een ander. ;)
Maar die klacht is niet terecht - de IJslanders hebben even vaak gescoord dan de Portugezen én een paar aanvallen zijn niet verhinderd, waar hij niks mee heeft gedaan.
Verder geloof ik dat de vreugde oprecht was en niet gericht tégen de Portugezen. Weer een zeer egocentrische instelling dan, als hij écht zo zou denken.

Maar goed, we gaan in cirkeltjes draaien - geloof dat we het ergens wel eens zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:23
Zijn 100 % schwalbe op rand 16 in de eerste helft en de verontwaardigde blik naar de scheidsrechter vond ik boekdelen spreken over de mens Ronaldo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Coltrui schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:47:
Maar die klacht is niet terecht - de IJslanders hebben even vaak gescoord dan de Portugezen én een paar aanvallen zijn niet verhinderd.
Toch was het immens verdedigend en compact, ik zie niet waarom je dat zou willen ontkennen. Als aanvaller kan dat erg frustrerend zijn en ik zie geen reden waarom je daar niet over zou mogen klagen. :?

Dat het voor IJsland nodig was om dit resultaat te behalen staat buiten kijf, maar dat hoeft dan niet iedereen leuk te vinden. ;)
Verder geloof ik dat de vreugde oprecht was en niet gericht tégen de Portugezen. Weer een zeer egocentrische instelling dan, als hij écht zo zou denken.
Nee, ik bedoel niet zozeer tegen de Portugezen. Maar gemiddeld genomen is het gejuich om een verhinderde aanval natuurlijk buiten proportie. Dat is echter uit het oogpunt van mensen die meer gewend zijn op een EK, voor IJsland is het al uitzonderlijk dat ze hier überhaupt staan. Geen wonder dat ze wat enthousiaster zijn over bepaalde prestaties.

Dat hij een egocentrische instelling heeft zijn we het volgens mij wel redelijk unaniem over eens inderdaad. :P
Maar goed, we gaan in cirkeltjes draaien - geloof dat we het ergens wel eens zijn. :)
Grotendeels wel inderdaad. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
Gonadan schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:42:
[...]

Los daarvan ben ik het met je eens hoor. Ik heb veel bewondering voor hem qua inzet en mentaliteit, meer dan Messi, maar die verontwaardiging af en toe is tranentrekkend. Doe mij dan maar Zlatan. :+
Begrijp je het voetbal spelletje wel. 8) Het doel is dat je meer scoort dan de tegen partij en moet je dus ook verdedigen en dat is dus ook een gewaardeerde kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

pacificocean schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 18:45:
[...]

Begrijp je het voetbal spelletje wel. 8) Het doel is dat je meer scoort dan de tegen partij en moet je dus ook verdedigen en dat is dus ook een gewaardeerde kwaliteit.
Oh dus catenaccio wordt tegenwoordig net zo gewaardeerd als fris combinatiespel met veel aanvallen. Goed dat ik het weet. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ondertussen (apis29 in "[EK2016] Rellen in Frankrijk" onderste helft):

Afbeeldingslocatie: https://ichef.bbci.co.uk/live-experience/cps/512/cpsprodpb/vivo/live/images/2016/6/18/9ce80ced-f221-40fc-806f-68dc360d78bb.png

Afbeeldingslocatie: https://ichef.bbci.co.uk/live-experience/cps/512/cpsprodpb/vivo/live/images/2016/6/18/2df93b97-3c11-48e1-8c3d-1abd7db78c0d.png

'Penalty' voor Ísland 8) ... 1 - 0 ! B-) .

Laten we maar ophouden bij de rust, mooie eindstand zo O-)

[ Voor 61% gewijzigd door apis29 op 18-06-2016 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:25

Clush

Do as I say...

IJsland speelt prima. Wordt natuurlijk ook wel een beetje gefaciliteerd door Hongarije dat er niet heel veel van bakt, maar het is heel degelijk.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Hongarije was wel sterker in het begin maar echt gevaarlijk zijn ze niet geweest (iirc :D ). IJsland ook een paar momenten met hoge ballen voor het doel en die gemiste kans voor Gudmundsson maar na de 1-0 viel Hongarije wel terug ja ...

[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 18-06-2016 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Wow, IJsland kon nog vijf passes achter elkaar voor elkaar krijgen :+ . Die Sigurdsson zie je ook niet de tweede helft ... als er iemand de bal moet kunnen vasthouden ...

En net als ik dit schrijf: 1-1 eigen doelpunt :F ( :+ van 200 naar 20 punten in 1 post)

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 18-06-2016 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:41
Verdiend gelijk voor Hongarije

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Zeker. Nu doordrukken...

Jammer voor het sympathieke IJsland, maar de Hongaren zijn inderdaad beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

88ste minuut, volgens mij een magisch getal

En een paar kilo vuurwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

*knip* je moet de TR knop intussen wel kunnen dromen.

[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 18-06-2016 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Wel grappig dat IJsland met dit puntje nog lang niet is uitgeschakeld en dat Hongarije al vrijwel zeker is van de volgende ronde... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

*knip* niet happen :)

Jammer dat overal staat dat IJsland verloren heeft door een eigen doelpunt. Ja, het was er 1, maar anders was hij er echt alsnog in gegaan.

Hopelijk verliest Portugal, maar die kans is klein.

[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 18-06-2016 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:28
PWM schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 20:02:

Hopelijk verliest Portugal, maar die kans is klein.
Vind je, Oostenrijk schijnt wel met de beste generatie sinds tijden hier te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Kon wel eens een saaie 0-0 worden als Oostenrijk goed verdedigt. Maar ik denk toch dat Portugal wel gaat winnen. Zijn ze ook wel een beetje aan hun stand verplicht vind ik.

Op zich is een puntje al genoeg voor Portugal, dan kunnen ze het tegen Hongarije afmaken...

[ Voor 21% gewijzigd door Fiber op 18-06-2016 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Pepe laat zich al vroeg van zijn beste kant zien. Eerst iemand in de rug beuken en vervolgens stom lachen als er gefloten is. Dat hij maar een paar keer voorbijgestreefd wordt deze wedstrijd.

Oostenrijk moet wel een beetje op de aanval gaan spelen, want de IJslanders zijn pittig om van te winnen, zo hebben Portugal en Hongarije al ondervonden.

[ Voor 29% gewijzigd door Migrator op 18-06-2016 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:41
Die keeper heeft een dikke afwijking naar links :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Portugal voorlopig kampioen kansen missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Die Alaba speelt echt dramatisch in dit toernooi, kan nog niet eens een pass geven :N . Staat nog in mn fantasy team ook :F (net als Ronaldo die het niet veel beter doet :+ ; zie hier weer ..
). Ik had in eerste instantie nog die nr.20 van Oostenrijk, zo te zien had ik die beter kunnen houden ...

[ Voor 42% gewijzigd door apis29 op 18-06-2016 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
De scheidsrechter geeft vallende Portugezen nog veel te vaak een vrije trap.

Verder is die Oostenrijkse keeper wel erg onzeker bij terugspeelballen, en zijn verdedigers maken het niet makkelijker voor hem :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Fiber schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 21:31:
Portugal voorlopig kampioen kansen missen...
En nu nog steeds :p

Pepe geel. Kon niet uitblijven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Dat was een mooie botsing van ego's tussen Alaba en Arnoutovic :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
apis29 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 21:35:
Die Alaba speelt echt dramatisch in dit toernooi, kan nog niet eens een pass geven :N . Staat nog in mn fantasy team ook :F (net als Ronaldo die het niet veel beter doet :+ ; zie hier weer ..
). Ik had in eerste instantie nog die nr.20 van Oostenrijk, zo te zien had ik die beter kunnen houden ...
Wie verzint het dan ook om Alaba daar neer te zetten :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Joster schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 21:43:
[...]

Wie verzint het dan ook om Alaba daar neer te zetten :F
Ligt eraan wat je met 'daar' bedoelt. Op het middenveld speelt ie altijd al voor Oostenrijk (en meestal verdienstelijk) maar vandaag is het meer een schaduwspits op de heatmap. Hij speelt ook liefst op het middenveld kwam eens voorbij ... (zou bij Bayern komend seizoen ook wel handig zijn). Maar zn passing is echt slecht dit toernooi, zelfs korte passes die niet op maat of gewoon niet eens in de buurt komen :/ . Misschien was alles anders geweest als die bal in de eerste minuten tegen Hongarije binnenkant paal erin was gegaan ...

Vrije trap van Ronaldo ... op de belg 'als ie zo gaat staan weten we wat gaat komen' ... ja een bal in de muur :+
Nu wel een lekker schot met links ... maar nog steeds geen extra fantasy punten }:|

[ Voor 23% gewijzigd door apis29 op 18-06-2016 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Zou die Quaresma familie zijn van Busquets of dezelfde school als Marcelo en Pepe zitten? Zuchtje wind en hij valt al. Scheidsrechter doet er helaas niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Met daar bedoel ik inderdaad schaduw spits ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Zou Ronaldo gewoon expres wachten op de laatste minuut...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Volgens mij gaat er in de Oostenrijkse kleedkamer even wat gevochten worden aangaande de vrije trappen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Pingel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Nou dat heeft de assistent zeker gezien, die scheids kon dat nooit zien vanwaar hij stond ...

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 18-06-2016 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Volledig terecht. Stomme actie van de Oostenrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Hahaha! Whoops dubbelpost O-)

Beste speler van de wereld? Nope.

[ Voor 80% gewijzigd door Migrator op 18-06-2016 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Hij mag er niet in he, vanavond...

:'(

[ Voor 12% gewijzigd door Fiber op 18-06-2016 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Iemand gaat er slecht slapen deze avond!

internix.be

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ik betrapte mezelf ook op wat leedvermaak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Echt he ... :+ (zelfs nog minpunten voor een gemiste penalty }:| ). Voor de stand zou een winst van Oostenrijk wel interessant zijn O-)

[ Voor 34% gewijzigd door apis29 op 18-06-2016 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Kan nog een hoop gebeuren in tien minuten. Zeker dit toernooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev-anche
Pas op hoor, Oostenrijk is een klein maar fanatiek broertje van Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Doet 'ie het toch nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Buitenspel... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:53
Spannend!
Voor het toernooi vind ik het beter dat Portugal doorgaat. Maar beetje leedvermaak is nu wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Tito129 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:42:
Spannend!
Voor het toernooi vind ik het beter dat Portugal doorgaat. Maar beetje leedvermaak is nu wel fijn.
Dat kunnen ze de volgende wedstrijd nog wel regelen. Nu is dit leuker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev-anche
Tito129 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:42:
Spannend!
leedvermaak, de beste humor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Toch zal ik bij zijn als al die muurploegen er uit zijn en het echte toernooi kan beginnen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Gonadan schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:44:
Toch zal ik bij zijn als al die muurploegen er uit zijn en het echte toernooi kan beginnen.
Ik kan best genieten van een goed verdedigende ploeg en countergoals zijn vaak de mooiste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev-anche
Daar had Janko moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:53
Rev-anche schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:44:
[...]

leedvermaak, de beste humor?
Nee! Zeker niet. Maar dit vind ik wel leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Fiber schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:45:
Ik kan best genieten van een goed verdedigende ploeg en countergoals zijn vaak de mooiste...
Zoals Italië tegen België zeker. Maar die zaadpotten van afgelopen dagen voegen niets toe. Het is gewoon vaak slecht voetbal.

[ Voor 5% gewijzigd door Gonadan op 18-06-2016 22:47 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.