Steam ID = Ackerfiets
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Nee, wel deze RagnarFamily Guy schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:45:
Doet Ragnar Lothbrok ook mee?
http://www.uefa.com/uefae...s/player=65714/index.html
Blijft leuk om te zien hoe bij en gelijkspel er toch iemand kan winnen en de ander verliezen
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Ik ook. Bijna zover.RoD schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:46:
IJsland knokt er echt voor. Ik gun ze het punt.
Valt me ook op, niet veel vermoeidheid te bespeuren. En ze zijn ook sterk, wat zich soms een beetje lomp uitHet is overigens wel te zien dat die IJslanders bovengemiddeld fit zijn.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ronnie heeft wel een aantal bierglazen gekopt.Deadsy schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:50:
Hoeveel strafschoppen heeft Ronnie deze pot al genomen?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
‘Eén dode is een tragedie, een miljoen doden een statistiek.’
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Mooi voor die eilanders. Ik vind het mooi om te zien hoe ze ervoor knokken ondanks dat het wellicht niet het mooiste voetbal is. Benieuwd naar hoe ze Hongarije gaan aanpakken.
Klopt, maar die waren beide ook wel erg slecht. Overigens kan Oostenrijk zich wellicht nog oprichten. Maar IJsland maakt zo wel een goede kans om samen met Portugal door te gaan.Goron schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:51:
Mooi. Volgens mij lopen deze beiden teams trouwens eenvoudig over Oostenrijk en Hongarije heen.
Leuk voor dat eilandje
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
De nr 3 maakt ook nog kans om door te gaan....RoD schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:52:
[...]
Klopt, maar die waren beide ook wel erg slecht. Overigens kan Oostenrijk zich wellicht nog oprichten. Maar IJsland maakt zo wel een goede kans om samen met Portugal door te gaan.
Leuk voor dat eilandje
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Heb het gevoel dat hij er max 3 gaat maken dit EK.m0nk schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:57:
Helaas CR7 nog niet kunnen scoren. Hopelijk krijgt ie het nog op zn heupen de komende wedstrijden.
[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 14-06-2016 23:08 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kattegat ligt niet bij IJsland neeFamily Guy schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:45:
Doet Ragnar Lothbrok ook mee?
Maar fijn dat het gelijkspel is geworden voor de IJslanders. Die hebben zeker de gunfactor mee.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij is boos: Cristiano Ronaldo slams Iceland for celebrations, putting 'bus in the net'.Le Enfant! schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:30:
En daar ging Ronaldo weer als eerste naar de kleedkamer. Waarom kan ik hier zo van genieten?
Nee, een natrappende gek als Pepe, daar win je de competitie meePortugal star Cristiano Ronaldo criticised Iceland for their defensive tactics and over-celebration after the teams shared a 1-1 draw in the Euro 2016 Group F opener on Tuesday. Nani's first-half opener was cancelled out by Birkir Bjarnason's goal five minutes after half-time, and the fans who traveled from the island of about 332,000 people were ecstatic as they secured the result.
[...]
"I thought they'd won the Euros the way they celebrated at the end, it was unbelievable," Ronaldo said, as quoted by the Daily Mirror. "When they don't try to play and just defend, defend, defend, this in my opinion shows a small mentality and are not going to do anything in the competition."
Dus ja, mooie uitslag. Het had alleen nog mooier geweest als IJsland had gewonnen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar IJslanders worden toch Vikingen genoemd?apis29 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:14:
[...]
Kattegat ligt niet bij IJsland nee(en net als Nederland doet Denemarken niet mee
)
Steam ID = Ackerfiets
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Truitje wisselen wilde ie ook niet. Lekker sportief.
Ik snap heel goed wat Ronaldo hiermee bedoelt. Misschien is de manier waarop hij het zegt niet zo sympathiek, alleen vanuit zijn stand punt is gelijk spelen gewoon kut.. Dat neemt zeker niet weg dat ijsland blij mag zijn. Begrijp het wel van beiden kanten.Coltrui schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:35:
[...]
Truitje wisselen wilde ie ook niet. Lekker sportief.
Die Luis Nani is zo'n voetballer die zo lomp als wat is. Op een gegeven moment begrijp ik helemaal geen reet meer van wat hij op dat veld doet. Ik meld me wel aan voor een gratis maand salaris van dat ventje
Overigens hoor ik nooit iemand over Messi klagen. Maar Ronaldo en Messi zijn absoluut geen wereld toppers wat het karakter betreft. De een is alles en de ander een saai stuk gevreet.
[ Voor 10% gewijzigd door Mosin op 15-06-2016 10:26 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Goede speler en respect voor hoe hard hij ervoor werkt, maar voor zn persoontje zou ik er bijna op hopen dat iemand zijn been dubbel schopt. Heeft hij tenminste eens echt een reden voor zn huilie huilie praktijken
Mooie reactie van de Ijslandse verdediger trouwens:
IJsland-verdediger Kari Arnason vindt Ronaldo maar een slechte verliezer. "Wat verwacht hij van ons? Dat we spelen als Barcelona? Hij loopt alleen te zeuren en gaat vooral vaak liggen".
Nee, alleen de trieste figuren, die geen leven hebben. Bij zo'n extreem talent hoort extreem gedrag. Take it or leave it! En anders moet je lekker naar Dirk Kuyt gaan kijken want die werkt keihard, zeurt nooit en gaat door tot z'n 100ste en zegt altijd de juiste dingen, die mensen willen horen. En kom alsjeblieft niet met Messi want daar word ik ook schijtziek van.Fiber schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:22:
Eigenlijk hoopt iedereen gewoon weer op een huilende Ronaldo die al naar huis moet na drie wedstrijden... Toch...?
Zijn we er weer? Ja? Oké, next..
Extreem gedrag OK.
Maar bij zo'n extreem onsportief gedrag krijg/verdien je een hoop tegenstanders.
Hoe getalenteerd iemand ook moge zijn of hoe hard iemand er ook voor werkt, respect voor anderen moet je imo altijd houden.
Ik zal iig om deze reden genieten van een huilende Ronaldo die het veld verlaat.
Nou, nou, dat ook weer niet. Dat gun ik niemand. Gewoon twee keer verliezen van Oostenrijk en Hongarije is veel leuker.Maverick! schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:32:
Bah bah wat een ongelooflijk arrogante zak hooi is die Ronaldo toch.
Goede speler en respect voor hoe hard hij ervoor werkt, maar voor zn persoontje zou ik er bijna op hopen dat iemand zijn been dubbel schopt...
Beetje gechargeerd natuurlijkFiber schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:57:
[...]
Nou, nou, dat ook weer niet. Dat gun ik niemand. Gewoon twee keer verliezen van Oostenrijk en Hongarije is veel leuker.
Tuurlijk hoop ik dit niet echt. Voetballers waarvan je hoopt dat ze verliezen voegen ook een hoop toe aan het spelletje. Dus dat hij nog lang en gezond op het veld mag rondrennen, met af en toe wat traantjes (door verlies)
Typisch dat nu net jij de kant van Ronaldo moet kiezen, wie had dat gedacht?chim0 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:46:
[...]
Nee, alleen de trieste figuren, die geen leven hebben. Bij zo'n extreem talent hoort extreem gedrag. Take it or leave it!
Ik kijk/keek altijd veel liever naar een type Kuijt dan naar een type Ronaldo o.a. omdat Kuijt uitstraalt wat de mensen die uiteindelijk zijn loon betalen willen: Een respectvolle hardwerkende rolmodel die zelf enorm kan genieten van het spelletje. Ronaldo zal best hard werken op de training, maar daar is op het veld meestal nauwelijks iets van te zien, zijn houding is ronduit stuitend en zijn gezicht staat 95% van de tijd op onweer.En anders moet je lekker naar Dirk Kuyt gaan kijken want die werkt keihard, zeurt nooit en gaat door tot z'n 100ste en zegt altijd de juiste dingen, die mensen willen horen.
En kom alsjeblieft niet met Messi want daar word ik ook schijtziek van.
Zodra onze eigen favoriete club, welke dan ook, tegen een team speelt wat niets anders doet dan verdedigen en daar een punt mee aftroggelt is ook niemand blij. Oost Europese handbalverdedigingen geeft iedereen op af, de onderste regionen uit de Eredivisie moeten ook gewoon aanvallen anders is het maar laf. Maar als Ronald terecht klaagt over IJsland is het maar arrogant, niet geheel consequent vind ik.
Het is met het talent van de IJslanders heel goed te begrijpen dat zij deze tactiek hanteren. Wat verwacht je anders? Dat ze lekker gaan aanvallen zodat ze er met 4-0 af vliegen?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat het geklaag van Ronaldo terecht is ben ik met je eens, maar de manier waarop ...Gonadan schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:15:
Zodra onze eigen favoriete club, welke dan ook, tegen een team speelt wat niets anders doet dan verdedigen en daar een punt mee aftroggelt is ook niemand blij. Oost Europese handbalverdedigingen geeft iedereen op af, de onderste regionen uit de Eredivisie moeten ook gewoon aanvallen anders is het maar laf. Maar als Ronald terecht klaagt over IJsland is het maar arrogant, niet geheel consequent vind ik.
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-06-2016 13:19 ]
Terecht klaagt? Dat ie eerst zelf eens een deftige partij op de mat legt en die 100% opgelegde kansen tegen de netten jast. Hij zou tegen zichzelf moeten klagenGonadan schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:15:
Ga je nu van een voetballer eisen dat hij zich politiek correct en genuanceerd uitdrukt? Ik dacht dat we juist zo'n hekel hadden aan al die mediatraining?OPSLAGHOND schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:17:
Dat het geklaag van Ronaldo terecht is ben ik met je eens, maar de manier waarop ...
Ik heb zo'n vermoeden dat hij ook echt niet blij was met zijn eigen prestaties.Coltrui schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:19:
Terecht klaagt? Dat ie eerst zelf eens een deftige partij op de mat legt en die 100% opgelegde kansen tegen de netten jast. Hij zou tegen zichzelf moeten klagen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
gambieter schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 01:53:
[...]
Hij is boos: Cristiano Ronaldo slams Iceland for celebrations, putting 'bus in the net'.
[...]
Nee, een natrappende gek als Pepe, daar win je de competitie mee. CR7 is het enige speciale aan Portugal, de rest is gewoon IJsland met een extra grote portie smerigheid...
Dus ja, mooie uitslag. Het had alleen nog mooier geweest als IJsland had gewonnen
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Nee, maar als je erover nadenkt, klaagt ie eigenlijk als volgt: 'Ik heb maar drie 100% kansen gehad! Ik wil er meer want die kleinzielige IJslanders verdedigen te goed.' Slaat toch nergens op?Gonadan schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:33:
[...]
Ga je nu van een voetballer eisen dat hij zich politiek correct en genuanceerd uitdrukt? Ik dacht dat we juist zo'n hekel hadden aan al die mediatraining?![]()
![]()
[...]
Ik heb zo'n vermoeden dat hij ook echt niet blij was met zijn eigen prestaties.
Had ie er twee binnengeschopt of -gekopt, wat dus eigenlijk had gemoeten, had je heel deze klaagzang niet gehad. Hij is gewoon zélf zwaar medeverantwoordelijk voor het puntenverlies.
Soit, kan hem appreciëren als devote voetbalmachine, maar God dat narcisitische, egocentrische kleutergedrag... Volgende keer hopelijk weer wat meer opvallen op sportief vlak.
Edit: LOL @hierboven. 'You shat on the pitch.' BAF
[ Voor 4% gewijzigd door Coltrui op 15-06-2016 13:41 ]
Nee, hij klaagt als volgt: "Het enige wat die IJslanders doen is aanvallen verhinderen en daar juichen ze net zo hard voor als wij als we het EK winnen. Wat een zielig gedrag.".Coltrui schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:38:
Nee, maar als je erover nadenkt, klaagt ie eigenlijk als volgt: 'Ik heb maar drie 100% kansen gehad! Ik wil er meer want die kleinzielige IJslanders verdedigen te goed.' Slaat toch nergens op?
Had ie er twee binnengeschopt of -gekopt, wat dus eigenlijk had gemoeten, had je heel deze klaagzang niet gehad. Hij is gewoon zélf zwaar medeverantwoordelijk voor het puntenverlies.
Soit, kan hem appreciëren als devote voetbalmachine, maar God dat kleutergedrag... Volgende keer hopelijk weer wat meer opvallen op sportief vlak.
Dat gevoel kan ik best begrijpen, ik kan er ook bijzonder slecht tegen als mensen bovenmatig veel plezier halen uit het verhinderen van succes van een ander in plaats van het behalen van eigen. Kijk maar naar veel 'supporters' die vaak 'tegen' een club zijn in plaats van voor een ander.
Los daarvan ben ik het met je eens hoor. Ik heb veel bewondering voor hem qua inzet en mentaliteit, meer dan Messi, maar die verontwaardiging af en toe is tranentrekkend. Doe mij dan maar Zlatan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar die klacht is niet terecht - de IJslanders hebben even vaak gescoord dan de Portugezen én een paar aanvallen zijn niet verhinderd, waar hij niks mee heeft gedaan.Gonadan schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:42:
[...]
Nee, hij klaagt als volgt: "Het enige wat die IJslanders doen is aanvallen verhinderen en daar juichen ze net zo hard voor als wij als we het EK winnen. Wat een zielig gedrag.".
Dat gevoel kan ik best begrijpen, ik kan er ook bijzonder slecht tegen als mensen bovenmatig veel plezier halen uit het verhinderen van succes van een ander in plaats van het behalen van eigen. Kijk maar naar veel 'supporters' die vaak 'tegen' een club zijn in plaats van voor een ander.
Verder geloof ik dat de vreugde oprecht was en niet gericht tégen de Portugezen. Weer een zeer egocentrische instelling dan, als hij écht zo zou denken.
Maar goed, we gaan in cirkeltjes draaien - geloof dat we het ergens wel eens zijn.
Toch was het immens verdedigend en compact, ik zie niet waarom je dat zou willen ontkennen. Als aanvaller kan dat erg frustrerend zijn en ik zie geen reden waarom je daar niet over zou mogen klagen.Coltrui schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:47:
Maar die klacht is niet terecht - de IJslanders hebben even vaak gescoord dan de Portugezen én een paar aanvallen zijn niet verhinderd.
Dat het voor IJsland nodig was om dit resultaat te behalen staat buiten kijf, maar dat hoeft dan niet iedereen leuk te vinden.
Nee, ik bedoel niet zozeer tegen de Portugezen. Maar gemiddeld genomen is het gejuich om een verhinderde aanval natuurlijk buiten proportie. Dat is echter uit het oogpunt van mensen die meer gewend zijn op een EK, voor IJsland is het al uitzonderlijk dat ze hier überhaupt staan. Geen wonder dat ze wat enthousiaster zijn over bepaalde prestaties.Verder geloof ik dat de vreugde oprecht was en niet gericht tégen de Portugezen. Weer een zeer egocentrische instelling dan, als hij écht zo zou denken.
Dat hij een egocentrische instelling heeft zijn we het volgens mij wel redelijk unaniem over eens inderdaad.
Grotendeels wel inderdaad.Maar goed, we gaan in cirkeltjes draaien - geloof dat we het ergens wel eens zijn.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Begrijp je het voetbal spelletje wel.Gonadan schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:42:
[...]
Nee, hij klaagt als volgt: "Het enige wat die IJslanders doen is aanvallen verhinderen en daar juichen ze net zo hard voor als wij als we het EK winnen. Wat een zielig gedrag.".
Los daarvan ben ik het met je eens hoor. Ik heb veel bewondering voor hem qua inzet en mentaliteit, meer dan Messi, maar die verontwaardiging af en toe is tranentrekkend. Doe mij dan maar Zlatan.
Oh dus catenaccio wordt tegenwoordig net zo gewaardeerd als fris combinatiespel met veel aanvallen. Goed dat ik het weet.pacificocean schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 18:45:
[...]
Begrijp je het voetbal spelletje wel.Het doel is dat je meer scoort dan de tegen partij en moet je dus ook verdedigen en dat is dus ook een gewaardeerde kwaliteit.
Zeiss Distagon 21 f/2.8

'Penalty' voor Ísland
Laten we maar ophouden bij de rust, mooie eindstand zo
[ Voor 61% gewijzigd door apis29 op 18-06-2016 18:44 ]
... not as I do.
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 18-06-2016 18:56 ]
En net als ik dit schrijf: 1-1 eigen doelpunt
[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 18-06-2016 19:47 ]
Zeker. Nu doordrukken...Grindtegel schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 19:44:
Verdiend gelijk voor Hongarije
Jammer voor het sympathieke IJsland, maar de Hongaren zijn inderdaad beter.
[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 18-06-2016 20:28 ]
Jammer dat overal staat dat IJsland verloren heeft door een eigen doelpunt. Ja, het was er 1, maar anders was hij er echt alsnog in gegaan.
Hopelijk verliest Portugal, maar die kans is klein.
[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 18-06-2016 20:28 ]
Op zich is een puntje al genoeg voor Portugal, dan kunnen ze het tegen Hongarije afmaken...
[ Voor 21% gewijzigd door Fiber op 18-06-2016 21:03 ]
Oostenrijk moet wel een beetje op de aanval gaan spelen, want de IJslanders zijn pittig om van te winnen, zo hebben Portugal en Hongarije al ondervonden.
[ Voor 29% gewijzigd door Migrator op 18-06-2016 21:11 ]
). Ik had in eerste instantie nog die nr.20 van Oostenrijk, zo te zien had ik die beter kunnen houden ...
[ Voor 42% gewijzigd door apis29 op 18-06-2016 21:39 ]
Verder is die Oostenrijkse keeper wel erg onzeker bij terugspeelballen, en zijn verdedigers maken het niet makkelijker voor hem
En nu nog steedsFiber schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 21:31:
Portugal voorlopig kampioen kansen missen...
Pepe geel. Kon niet uitblijven
Wie verzint het dan ook om Alaba daar neer te zettenapis29 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 21:35:
Die Alaba speelt echt dramatisch in dit toernooi, kan nog niet eens een pass geven. Staat nog in mn fantasy team ook
(net als Ronaldo die het niet veel beter doet
; zie hier weer ..
). Ik had in eerste instantie nog die nr.20 van Oostenrijk, zo te zien had ik die beter kunnen houden ...
Ligt eraan wat je met 'daar' bedoelt. Op het middenveld speelt ie altijd al voor Oostenrijk (en meestal verdienstelijk) maar vandaag is het meer een schaduwspits op de heatmap. Hij speelt ook liefst op het middenveld kwam eens voorbij ... (zou bij Bayern komend seizoen ook wel handig zijn). Maar zn passing is echt slecht dit toernooi, zelfs korte passes die niet op maat of gewoon niet eens in de buurt komenJoster schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 21:43:
[...]
Wie verzint het dan ook om Alaba daar neer te zetten
Vrije trap van Ronaldo ... op de belg 'als ie zo gaat staan weten we wat gaat komen' ... ja een bal in de muur
Nu wel een lekker schot met links ... maar nog steeds geen extra fantasy punten
[ Voor 23% gewijzigd door apis29 op 18-06-2016 22:13 ]
[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 18-06-2016 22:34 ]
Beste speler van de wereld? Nope.
[ Voor 80% gewijzigd door Migrator op 18-06-2016 22:35 ]
[ Voor 34% gewijzigd door apis29 op 18-06-2016 22:38 ]
Voor het toernooi vind ik het beter dat Portugal doorgaat. Maar beetje leedvermaak is nu wel fijn.
Dat kunnen ze de volgende wedstrijd nog wel regelen. Nu is dit leuker...Tito129 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:42:
Spannend!
Voor het toernooi vind ik het beter dat Portugal doorgaat. Maar beetje leedvermaak is nu wel fijn.
leedvermaak, de beste humor?Tito129 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:42:
Spannend!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik kan best genieten van een goed verdedigende ploeg en countergoals zijn vaak de mooiste...Gonadan schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:44:
Toch zal ik bij zijn als al die muurploegen er uit zijn en het echte toernooi kan beginnen.
Nee! Zeker niet. Maar dit vind ik wel leuk.
Zoals Italië tegen België zeker. Maar die zaadpotten van afgelopen dagen voegen niets toe. Het is gewoon vaak slecht voetbal.Fiber schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:45:
Ik kan best genieten van een goed verdedigende ploeg en countergoals zijn vaak de mooiste...
[ Voor 5% gewijzigd door Gonadan op 18-06-2016 22:47 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()