Toch was het immens verdedigend en compact, ik zie niet waarom je dat zou willen ontkennen. Als aanvaller kan dat erg frustrerend zijn en ik zie geen reden waarom je daar niet over zou mogen klagen.
Dat het voor IJsland nodig was om dit resultaat te behalen staat buiten kijf, maar dat hoeft dan niet iedereen leuk te vinden.

Verder geloof ik dat de vreugde oprecht was en niet gericht tégen de Portugezen. Weer een zeer egocentrische instelling dan, als hij écht zo zou denken.
Nee, ik bedoel niet zozeer tegen de Portugezen. Maar gemiddeld genomen is het gejuich om een verhinderde aanval natuurlijk buiten proportie. Dat is echter uit het oogpunt van mensen die meer gewend zijn op een EK, voor IJsland is het al uitzonderlijk dat ze hier überhaupt staan. Geen wonder dat ze wat enthousiaster zijn over bepaalde prestaties.
Dat hij een egocentrische instelling heeft zijn we het volgens mij wel redelijk unaniem over eens inderdaad.

Maar goed, we gaan in cirkeltjes draaien - geloof dat we het ergens wel eens zijn.

Grotendeels wel inderdaad.