Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
edit/ justice!
[ Voor 13% gewijzigd door bvbal79 op 21-06-2016 22:28 ]
⏩ PVOutput☀️
Float like a butterfly, sting like a bee.
Prima de regels toegepast, hij wordt onderuitgelopen in de zestien. Wellicht niet expres maar dat doet er niet toe. Ook de kaart voor Srna volledig terecht imho.bvbal79 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:27:
dat is nou jammer, was m.i. geen penalty...slechte scheids.
Gemist, dat vind ik wel mooi voor de wedstrijd.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
[ Voor 47% gewijzigd door apis29 op 21-06-2016 22:30 ]
Officieel wel volgens mij en zou de penalty over genomen moeten worden. Maar dat gebeurt met een stop/pauze in de aanloop van de penaltynemer ook nooit.martinusz schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:29:
Was die keeper niet veel te ver naar voren gelopen?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Deze viel wel echt op, zeker 2,5 meter voor zijn lijn, maar goedFleximex schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:31:
[...]
Officieel wel volgens mij en zou de penalty over genomen mogen. Maar dat gebeurt met een stop/pauze in de aanloop van de penaltynemer ook nooit.
Wat zit iedereen nou te mekkeren op Kuipers? 100% penalty, of het expres is of niet maakt geen fluit uit.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Jij komt zeker vaak in het beeldbuis-deelforum, met je PiP tv.
Kuipers de finale niet halen? Ik vond het oók geen pingel, maar het valt te verdedigen.
Ja, Kuipers is stilletjes vandaag. Vandaar.bvbal79 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:35:
ow...is het Kuipers die fluit (ik kijk met geluid uit). Vandaar al die reacties opeens
Die Kuipers let alleen maar op inlopende mensen zie ik, dan ligt het aan de assistentenGoron schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:35:
https://streamable.com/87wd
Loopt gewoon 2 meter naar voren

Normaal is het de Vos toch bij spaans voetbal, Snoeks maakt alles saai.Sjurm schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:38:
Wat is de Frank Snoeks vermoeiend trouwens![]()
Doe mij maar die van Turkije bijvoorbeeld
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De stop/pauze penal mag dan ook tegenwoordig.Fleximex schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:31:
[...]
Maar dat gebeurt met een stop/pauze in de aanloop van de penaltynemer ook nooit.
KRO-SPA kijk ik verder nauwelijks, die andere wedstrijd is naar mijn idee stuk vermakelijker. Zo maar gaan toeteren...
Sierd zit alleen bij commerciële. Snoeks maakt het saai en hij kraamt ongelooflijk veel onzin uitBossie schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:39:
[...]
Normaal is het de Vos toch bij spaans voetbal, Snoeks maakt alles saai.
x 350 Euro, Politie kan aardig cashen straks in de grote steden.lateef schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:41:
[...]
De stop/pauze penal mag dan ook tegenwoordig.
KRO-SPA kijk ik verder nauwelijks, die andere wedstrijd is naar mijn idee stuk vermakelijker. Zo maar gaan toeteren...
Turkije doet het goed tot nu toe. Maar ja Tsjechië moet het hebben van Necid. Dat vond ik bij PEC al een middelmatige spits
Over de commentatoren...ik ben al lang blij dat het bij de publieke zender is...
Die commerciële zenders hebben allemaal nono's...
Leo Oldenburger brrrr
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 21-06-2016 22:44 ]

Deksel, neus.
⏩ PVOutput☀️

Nr.2 tegen Italie? Oja zijn al gegarandeerd nr.1 ...
[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 21-06-2016 22:46 ]
Ach, de politie heeft al zo'n rustig EK. Hebben ze toch nog een leuk verzetjeExorcist schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:42:
[...]
x 350 Euro, Politie kan aardig cashen straks in de grote steden.
Nee Spanjeapis29 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:45:
Hoppa, dikke fantasy punten voor Perisic![]()
Nr.2 tegen Italie?
Die met deze stand 2e wordt in de poule
www.google.nl

Komen de Kroaten toch nog goed weg daar op het eind. Mooie pot!
Hopelijk.... 4 jaar geleden was het geen zak aan.
Hoe werkt dat nou met die beste nummers 3....want Kroatie moet tegen nr3 van groep B/E/F. Als alle 3 de groepen nu de beste nr 3 hebben?
Heel sterk Kroatië!!!! En dan ontbrak Modric nog eens.
MOTM Perisic en die Pjaca wat een talent!!!
Tot nu toe:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Beste nummers 3 LandGWGVDVDTPnt Slowakije3111334 Noord-Ierland3102223 Albanië3102133 Turkije3102243 Portugal2020112 Zweden2011121
[ Voor 3% gewijzigd door Fiber op 21-06-2016 23:02 ]
Ja dat stuk had ik al begrepen...als je mijn vraag goed had gelezen. Dus nu nog een keer goed lezen
wel zijn nu ook Slowakije en Noord-Ierland door, want die zullen bij de beste 4 horen
[ Voor 14% gewijzigd door bvbal79 op 21-06-2016 23:03 ]
Ramos zwaar ongesteld.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geniaal! Ik zeg Belgie in de finale! Portugal ook nog 2de worden in de groep en je hebt me daar een paar mooie kwartfinales
[ Voor 16% gewijzigd door bvbal79 op 21-06-2016 23:06 ]
België moet morgen uitkijken dat Ibrahimovic het niet op zijn heupen krijgt. En Portugal mag van mij wel naar huis.bvbal79 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:04:
[...]
Ik zeg Belgie in de finale! Portugal ook nog 2de worden in de groep en je hebt me daar een paar mooie kwartfinales
Ja dat zeg ik ook, nog wel eerst morgen he...bvbal79 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:04:
[...]
Geniaal! Ik zeg Belgie in de finale! Portugal ook nog 2de worden in de groep en je hebt me daar een paar mooie kwartfinales
Maar dan Kroatie langs gaan, die zie ik beetje als Oranje 1974 revisited, tja die zijn goed.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
*knip* tijd om te kappen met onvriendelijke reactiesM@cer schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:37:
Als ik italie was zou ik morgen verliezen en zorgen dat ik tweede zou worden in de poule
Theoretisch onmogelijk namelijk

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 21-06-2016 23:45 ]
Waarom is dat onmogelijk? Als Italië met 2-0 zou verliezen en België wint met 1-0, dan hebben ze beiden 6 punten, maar is het doelsaldo van België toch beter?bvbal79 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:41:
[...]
[mbr]*knip* tijd om te kappen met onvriendelijke reacties[/]
Theoretisch onmogelijk namelijk
Net gelezen dat het doelsaldo niet (meer) leidend is bij gelijk aantal punten in de poule.
[ Voor 11% gewijzigd door M@cer op 22-06-2016 06:37 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
En hopelijk vliegen die Turken er alsnog uit. 1 wedstrijdje gewonnen en het getoeter brak weer los...
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Kroatië moet waarschijnlijk tegen Slowakije en daarna tegen de winnaar van Zwitserland - Polen. Als ze de huidige vorm behouden staan ze dus in de halve finaleMarvinG schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:38:
Ben behoorlijk onder de indruk van Kroatië dit toernooi. Hopelijk komen ze ver
En hopelijk vliegen die Turken er alsnog uit. 1 wedstrijdje gewonnen en het getoeter brak weer los...
Yep, bij het toekennen vooral. Dat was nevernooitniet een pingel. Hoogstens stapelde hij wat fouten daarna
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hier was ik nog even benieuwd naar.bvbal79 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:56:
[...]
Hoe werkt dat nou met die beste nummers 3....want Kroatie moet tegen nr3 van groep B/E/F. Als alle 3 de groepen nu de beste nr 3 hebben?
Het staat in artikel 17.03 van het reglement, op pagina 16.
Op wikipedia is die tabel al deels ingevuld, en dus iets overzichtelijker.
... not as I do.
Man...wat een gedoeClush schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:41:
[...]
Hier was ik nog even benieuwd naar.
Het staat in artikel 17.03 van het reglement, op pagina 16.
Op wikipedia is die tabel al deels ingevuld, en dus iets overzichtelijker.
Als Portugal niet verliest is de nr. 3 uit die poule sowieso 'beter' dan Turkije.
Als Ierland wint óf als Zweden met maximaal 3 punten verschil wint is de nr. 3 uit die poule ook beter dan Turkije
En 1 vd nr's 3 uit die 2 poules moet slechter zijn dan Turkije
Maargoed, de laatste dag van de 1e ronde is dus leuk, niet alleen vanaf de knock-out is het leuk.
[ Voor 31% gewijzigd door Sjah op 22-06-2016 15:35 ]
'Never nooit niet'... als je alleen op de voeten let niet waarschijnlijk maar er is stevig contact op heup-/dijhoogte. Alleen goed te zien vanuit één camerastandpunt maar die herhaling was er niet bij direkt na de beslissing.gambieter schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:18:
'Kuipers de mist in bij strafschop'
Yep, bij het toekennen vooral. Dat was nevernooitniet een pingel. Hoogstens stapelde hij wat fouten daarna
Goed dat het in het artikel staat, was me in eerste instantie ook niet opgevallen maar pas na de wedstrijd: er stonden gewoon ook nog 4 Kroaten ruim in het strafschopgebied op het moment van nemen

Deze blog is wel interessant over dit soort dingen: http://footballrefereeing...peating.html#.V2qhpaL--Hs (misschien stelt ie z'n mening ook nog bij als ie het vanuit die andere hoek ziet; als ie die niet al gezien heeft tenminste)
[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 22-06-2016 17:03 ]
Hier ook nog over de 3-0 tegen Turkije: het zogenaamde dik buitenspel (meters werden genoemd
(op zich vrij vergelijkbaar met C.Ronaldo tegen Wolfsburg)

http://footballrefereeing...than-25.html#.V2qknaL--Ht
[ Voor 199% gewijzigd door apis29 op 22-06-2016 16:49 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit topic is gesloten.