Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• yep123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-11 13:02
Ik zoek een?
Smarthphone met een goede camera

Wat is je budget?
Ongeveer 300 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik het toestel voor: bellen, Whatsapp, beetje surfen en mooie foto's maken. Ik ben geen zware gebruiker. Het toestel moet android zijn.
Groter dan 5 inch

Wat heb je zelf al gevonden?
Motorola G 4e gen
Motorola G plus 4e gen nadeel: oververhitting
LG Nexus 5x
LG G4 nadeel: bootloop problemen?

Welke vragen heb je hier nog over?
Is de camera van van Motorola G4 plus beduidend beter dan de camera van de goedkopere uitvoering?

Andere suggesties zijn natuurlijk welkom

Alle reacties

Verwijderd

De camera in de Nexus 5X is goed bij daglicht, iets minder bij minder licht.
Wat de G4 betreft, moet er worden gewacht tot er meer reviews en gebruikerservaringen zijn.

Ook de Moto X Play heeft een goede camera;
http://www.gsmarena.com/m..._x_play-review-1325p7.php

• yep123
Heb zelf nog verder onderzoek gedaan

Blijft over
Motorola plus
Lg Nexus 5x
Motorola x play

Ga denk ik eerst afwachten tot dat de eerste 4g plus verkocht zijn, en de eerste gebruikers ervaringen verschijnen. Erg nieuwsgierig ben ik naar de al beschreven "heating problems"

Mijn gevoel zegt wel dat de camera van de Motorola 4g plus het beste zal presteren.

• Jessed93
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-07 19:54
De oneplus 3 komt binnekort uit en die gaat in elk geval zeer interessant zijn voor jou.

• yep123
Hallo

Ik ben een naar de Mediamarkt geweest om wat toestellen te bekijken. Waar ik mij op verkeken heb is de "grootte" van de 5.5 inch toestellen, dit past niet lekker in de broekzak. De nieuwe Motorola G en de Motorola X Play vallen wat mij betreft dan af.

De LG Nexus 5X en de Huawei P8 en P9 Lite hebben wat mij betreft een mooi formaat

Op dit moment lijkt de Nexus 5 X het te winnen, vooral omdat het een betere camera heeft dan de beide Huawei toestellen
Nadeel van de Nexus vind ik dat het geheugen niet uit te breiden is, dat kan bij de Huawei wel.

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:48
Een tweedehands Samsung Galaxy S6?

Best geteste camera van vorig jaar

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Verwijderd

De Huawei P9 heeft een uitstekende camera. Die is gemaakt in samenwerking met Leica.
Als je de P9 Lite bedoeld, ook die heeft een goede camera.
http://www.gizguide.com/2016/05/huawei-p9-lite-review.html

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-11 07:50
De test hier op de frontpage gisteren tussen de P9 Lite en de Moto 4 wezen uit dat de Moto, vooral met minder licht toch iets betere foto's maakt.

Linkje: reviews: Moto G4 Plus vs. P9 Lite: gevecht in het middengewicht

[ Voor 38% gewijzigd door Gadgeteer op 15-06-2016 11:48 ]

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Zelf heb ik juist de Huawei P9 gekozen doordat de kleurdiepte en scherpte met de 2 camera's menig toptoestel als de Nexus 6P en Galaxy S7 overstijgt. Kennelijk zijn de low light resultaten wat minder, maar zover ik kan zien zijn ook deze beduidend beter dan ik in het verleden gewend was.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Pagina: 1