Hallo beste lieve mensen van tweakers ik loop al paar weken rond te kijken voor een nieuw systeem. Het is voor gamen en alleen gamen. Ik zie dat het prijs verschil tussen x79 en x99. Niet zo groot meer is. In de mobo die ik wil asus dellux 2 of de dellux versie van X79.
Cpu die ik er op wil is de Core i7-6700K(x79)
Of de Core I7 5820K(X 99).
En ja al rond gekeken naar performance de 1 zegt X79 gamen de ander X99.
Ik wil in de toekomst Sli draaien 1080 Ti.
Geld maakt natuurlijk uit maar als ik nu voor deze keer niet kijk naar die paar €100,- ( steeds veel geld) maar wil voorlopig lekker gamen. En kloten met de Unreal 4. Op mijn 4K scherm. Wat zou jij doen. Heb jij Een X99 of ben je toch voor de X79 gegaan. Help mij een goed zuiver oordeel te maken bij mijn nieuwe aan schaf. Omzettend bedankt alvast voor het lezen zie je reactie graag tegemoet.
Mvg Henri
Cpu die ik er op wil is de Core i7-6700K(x79)
Of de Core I7 5820K(X 99).
En ja al rond gekeken naar performance de 1 zegt X79 gamen de ander X99.
Ik wil in de toekomst Sli draaien 1080 Ti.
Geld maakt natuurlijk uit maar als ik nu voor deze keer niet kijk naar die paar €100,- ( steeds veel geld) maar wil voorlopig lekker gamen. En kloten met de Unreal 4. Op mijn 4K scherm. Wat zou jij doen. Heb jij Een X99 of ben je toch voor de X79 gegaan. Help mij een goed zuiver oordeel te maken bij mijn nieuwe aan schaf. Omzettend bedankt alvast voor het lezen zie je reactie graag tegemoet.
Mvg Henri
weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.