Winkelenensparen.nl / Webloyalty ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 5.957 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-05 20:44
Zojuist een bestelling geplaatst bij Christine le Duc en betaald met paypal. Na afronding word ik doorgeleid naar een 'aanbieding' op one-time-offer.com van 'winkelen en sparen' waar mij 20 euro wordt aangeboden bij mn volgende bestelling bij ChrLeDuc als ik mij aanmeld bij hun. Eerste 30 dagen gratis, daarna 15 euro per maand aan abonnement. Direct opzeggen is mogelijk dus dat is noodzakelijk en lijkt makkelijk via een 0800-nummer of via een link.

Nu zou je denken, das makkelijk. Even aanmelden en die 20 euro korting claimen: bestelling doen, bon opsturen en bestelling gratis als je wat bestelt voor 20 euro. Als ik het goed begrijp, betalen ze mij die 20 euro dan op mn rekening uit.

Maar... zijn er mensen met ervaring met deze 'Winkelen en sparen / Webloyalty' Keren ze echt uit en hoelang duurt dat?

Ik zie grote namen aangesloten zijn, zoals Conrad, Mediamarkt, Ticketmaster bijvoorbeeld die dus partner zijn van hun.

En als ik mij even aanmeld, kan ik dus gewoon voor 20 euro een bestelling plaatsen, want geen minimumbestelwaarde, factuur doorsturen naar die toko en dan moet ik dat geld terugkrijgen van hen. En dan gelijk afmelden na de factuur doorgestuurd te hebben..

Onderstaand even een copy-paste van dat aanbod. Copy-past met rechtermuisknop na de tekst te hebben geselecteerd.

Gefeliciteerd!
Als gewaardeerde klant van Christine le Duc
bieden wij u een korting van €20 aan!

Meld u nu aan om uw korting te ontvangen!
Doorloop de volgende 3 stappen om uw korting van €20 te ontvangen. Meldt u nu aan en profiteer van alle voordelen van Winkelen en Sparen, het online besparingsprogramma dat u de eerste 30 dagen gratis kunt gebruiken

*knip* niet de bedoeling om gewoon alles te dumpen

[ Voor 66% gewijzigd door gambieter op 31-05-2016 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik zou het denk ik niet doen, teveel risico dat je gegevens op dubieuze wijze misbruikt gaan worden

[ Voor 119% gewijzigd door SMSfreakie op 31-05-2016 22:30 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
SMSfreakie schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:29:
ik zou het denk ik niet doen, teveel risico dat je gegevens op dubieuze wijze misbruikt gaan worden
Is een keuze: of creditcard of bankrek.nr.

Ze willen/hopen uiteindelijk dat je lid blijft en daar hangt een maandelijks bedrag van 15 euro aan vast. Direct opzeggen is dan ook noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
koektrommeltje schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:32:
[...]

Is een keuze: of creditcard of bankrek.nr.

Ze willen/hopen uiteindelijk dat je lid blijft en daar hangt een maandelijks bedrag van 15 euro aan vast. Direct opzeggen is dan ook noodzakelijk.
Daar zit voor hun de keiharde cash.... alleen er zal gegarandeerd een addertje zitten in je opzeg termijn..

en waarom is het alleen voor nederlandse klanten? terwijl ze zelf in Zwitserland zitten? juridisch lastiger :?

[ Voor 11% gewijzigd door SMSfreakie op 31-05-2016 22:34 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
SMSfreakie schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:29:
Mn bankrekening staat al in zoveel computers dat ik daar niet zo bang voor ben. Adres idem dito; is terug te vinden in telefoonboek.

Het gaat me echt om andere addertjes.. Ervaringen van anderen.
Zoals ik het nu even zie 'klopt' het wel allemaal. Maar ik wil wel dat ik als ik erop inga, die 20 euro aan korting ook daadwerkelijk krijg. Met mn rekeninggegevens kunnen ze toch niet zoveel. Wil ik bovendien toch binnenkort op gaan zeggen die rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zoals in het SF Beleid staat:
Regelmatig zien wij dat gebruikers topics openen met de vraag of een bepaalde shop die niet in de Pricewatch Shopreview genoemd wordt betrouwbaar is. Veelal bieden deze shops populaire producten aan voor zeer scherpe prijzen. SF is niet de juiste plek voor dit soort topics. Als je op internet geen ervaringen kunt vinden over deze shop, dan is het onwaarschijnlijk dat gebruikers op GoT er wel ervaring mee hebben. Om die reden zijn dergelijke topics niet discussiewaardig en dit soort topics zullen dan ook voorzien worden van een slotje.
Dit is daarmee goed te vergelijken: ervaringen zul je moeten gaan zoeken, niet hier gaan vragen om ervaringen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.