Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze PC wordt voor het volgende gebruikt:
- Gamen
- 3D Modelling (dmv Maya)
- Photoshop
- Streaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
Redelijk Maximum, 1200. Mag er iets overheen voor de kwaliteit
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm is er al tijdelijk, toetsenbord ook, muis wordt later gehaald (we hebben hier tijdelijk liggen)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het doel is, dat deze toekomstvast is. Geen moeilijkheden, gewoon draaien en gaan. Ik wil niet volgend jaar alweer een deel moeten vervangen omdat ik game X niet kan spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst geen AMD CPU of onderdelen, na de drama's die ik heb gehad met de APU van hun ontwijk ik dit liever.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ondanks dat mensen gaan zeggen "Koop een SSD!" is dat voor ons niet nodig, we vinden het snelheidsverschil niet zo relevant dat we zoiets hebben van "dit is 100% nodig". Of het moet voor streamen handig zijn oid.
Ga je overklokken?
Zou niet weten waarom
Wat verwacht je van ons?[i]
Is dit een goede final build?
Is de voeding overkill, of future proof?
Gaat de CPU een bottleneck zijn voor de 1070?
Dat zijn een beetje de vragen.
De PC:
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze PC wordt voor het volgende gebruikt:
- Gamen
- 3D Modelling (dmv Maya)
- Photoshop
- Streaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
Redelijk Maximum, 1200. Mag er iets overheen voor de kwaliteit
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm is er al tijdelijk, toetsenbord ook, muis wordt later gehaald (we hebben hier tijdelijk liggen)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het doel is, dat deze toekomstvast is. Geen moeilijkheden, gewoon draaien en gaan. Ik wil niet volgend jaar alweer een deel moeten vervangen omdat ik game X niet kan spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst geen AMD CPU of onderdelen, na de drama's die ik heb gehad met de APU van hun ontwijk ik dit liever.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ondanks dat mensen gaan zeggen "Koop een SSD!" is dat voor ons niet nodig, we vinden het snelheidsverschil niet zo relevant dat we zoiets hebben van "dit is 100% nodig". Of het moet voor streamen handig zijn oid.
Ga je overklokken?
Zou niet weten waarom
Wat verwacht je van ons?[i]
Is dit een goede final build?
Is de voeding overkill, of future proof?
Gaat de CPU een bottleneck zijn voor de 1070?
Dat zijn een beetje de vragen.
De PC:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 179,75 | € 179,75 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Nvidia GeForce GTX 1070 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Cooler Master K380 | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/16 | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Thermaltake Smart M650W | € 98,95 | € 98,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 574,45 | |
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."