Google maps laat bedrijf niet automatisch zien

Pagina: 1
Acties:
  • 9.606 views

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-03 12:20

Dr0ppFTW

Never be clever

Topicstarter
Allemaal bedankt voor de reacties.
deTuinman schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:23:
Als je Google Mijn Bedrijf goed is ingericht en verrijkt informatie + afbeeldingen in Google Plus dan moet dat binnen 24/48 uur al te zien zijn. Verder is het afhankelijk hoe die je ingezoomd bent in Google Maps misschien?
Ik heb google mijn bedrijf aangevuld met een goede omschrijving van wat wij doen en foto's van het interieur + de buitenkant. En natuurlijk de gebruikelijke dingen zoals de openingstijden enzo.
McKaamos schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:57:
Hier staat beschreven hoe en wat. Zal allicht een weekje oid kosten, want ze sturen je een kaart met een pincode om te verifieren dat het bedrijf echt bestaat.
Ik heb allebei mijn bedrijven geverifieerd. Zoals hier te zien.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kNqIrfQqj5GiF1OO4S1uKdV3/thumb.png

Daarbij wil ik graag even laten zien dat zelfs wanneer ik op ons gebouw/adres klik, ik niet onze bedrijven te zien krijg. (Komt het misschien door het feit dat er twee bedrijven op één adres staan?) Deze screen is wel gemaakt vanuit google incognito maar de potentiele klant heeft misschien ook nog geen 1000 keer ons gegoogled zoals ik dat heb gedaan.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OT3E3z4sNjoIsDMHKIm34Wui/thumb.png
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:15:
Veel voorkomend iets is dat ondernemers vaak niet goed hun gegevens bijhouden door de wat onoverzichtelijke mogelijkheden hiervoor.

DM even jouw bedrijfsgegevens. Ik kan je vermelding even nakijken als je dat wilt, misschien dat ik wat tips heb specifiek voor jouw bedrijfsvermelding.
Misschien dat ik inderdaad ergens een fout heb gemaakt. Ik stuur je even een PB.

[ Voor 3% gewijzigd door Dr0ppFTW op 08-06-2016 13:45 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.