Bomen door het bos zien - aankoop nieuwe TV

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mysticwizard
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-06 17:07
Ik ben momenteel op zoek naar een TV, grootte +- 50" en type UHD.
Ik zie momenteel het bos door de bomen niet meer en vroeg mij af wat momenteel de beste aankoop is als je een budget te besteden hebt van maximum €1000.

De bediende in de Krëfel winkel kon mij de samsung UE55JU6650 (€999) of de Sony KD49X8005CBAEP (€699) aanraden. Reviews doen mij nu toch wel twijfelen, zeker in het geval van de sony zijn deze niet super positief...
We zullen op ongeveer 4 meter van de tv zitten.
Ik ga er amper op gamen, vooral bedoeld voor normaal tv gebruik, apps, veel films, netflix waarschijnlijk,..
tips? :)
Indien er een TV echt subliem beter zou zijn voor een fractie meer dan €1000, mag dit altijd vermeld worden :)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:15

TTLCrazy

Listen to Frankie

Er is een zelfde soort topic open op dit moment. misschien daarbij posten en deels kapen ?

Dit topic bedoel ik

[ Voor 10% gewijzigd door TTLCrazy op 30-05-2016 20:21 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mysticwizard
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-06 17:07
Bedankt heb hem al deels gelezen maar er worden hier vooral modellen voorgesteld van +€1500 wat boven mijn budget ligt... OLED is nu toch een te dure optie voor mij.. Indien mensen een goede keuze kunnen voorstellen in mijn voorgestelde prijsklasse, graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het bomen-bos excuus wordt vaak erg makkelijk er bij gesleurd. Neem eens een aantal topics door in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Het aantal televisie aankoopadvies topics is echt ontelbaar. Jou vraag is allesbehalve uniek dus in principe zou je zelf binnen no-time een aantal kanshebber kunnen verzamelen. Op het forum is eigen inzet toch wel gewenst.