Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Atag A244C warmwater regeling opentherm storing

Pagina: 1
Acties:

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
kort geleden hebben ik een atag A244C ketel laten plaatsen thuis. Hier op een Honeywell Chronotherm
Wireless Modulation aangesloten (zelf doormiddel van het kabeltje wat de monteur uit de ketel liet komen)

Nu is het zo zolang ik de Honeywell heb aangesloten op de ketel ik de warmwater temperatuur niet kan regelen.

Beide handleidingen doorgenomen:Als ik het warmwater verhoog naar bijv. 65 graden springt deze terug naar 40 graden, ook andere graden maakt niet uit.
Als ik nu de Honeywell los koppel en daarna de temperatuur instel op bijv. 60 graden. De Honeywell heraansluit en daarna de ketel herstart (kabel er uit en weer er in, dit moet om de 'communcatie' storing op te lossen na het loskoppelen van de honeywell)
Is de temperatuur ingesteld op 60 graden. Echter nu kan ik de temperatuur niet meer verlagen of verhogen. Dan 'reset' die weer naar 60 graden.

Heeft iemand anders dit wel eens meegemaakt? Ik ben niet bekend met opentherm systeem en in beide handleidingen kan ik er niets over vinden.
Heb de ketel leverancier gebeld, die willen iemand langs sturen maar verwacht dat het euvel in de thermostaat zit.

• Oid
  • Niet online
Na een paar dagen is de ketel weer gereset naar 40 graden....
Als ik de thermostaat er af laat dan gaat het wel goed. Iemand een idee?

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Probeer je de warmwater temperatuur met de thermostaat in te stellen of op de ketel?

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

• Oid
  • Niet online
Ketel, voor zover ik kan zien kan het niet op de thermostaat.