Waar komt de core snelheid op uit effectief tijdens het gamen? Door Boost is daar niet echt een duidelijk getal uit te herleiden. Verder is +500MHz op het geheugen eige
nlijk gewoon een goed exemplaar. Coil whine is uiteraard niet de standaard en dan is een gevalletje retour gepast.
Wat betreft koeling zou ie echt stil moeten zijn volgens alle reviews. Geen idee of de JetStream zich op een of andere manier anders gedraagd, maar op 50% (fixed fan getest) fanprofiel is bij mijn GameRock nou niet bepaald geluid aanwezig wat ik als herrie zou omschrijven (note: kast staan onder het bureau en toch wel effectief een metertje of 2-2.5 van mijn oren af).
Het is best warm op de 'studeerkamer' op het moment (kamer koelt niet snel af, komt deels ook doordat er vandaag aardig wat elektronische apparaten aanstonden in de kamer (waaronder 4 computers en 10 schermen

)). Dan kom ik na een test op het volgende resultaat:
Niet onhoorbaar (ik hoor wel fans, maar volgens mij hoor ik de NF-A14s met low-noise adapter en niet de videokaart, want zelfs zonder load hoor ik hetzelfde geluid), maar ik betwijfel dat iemand dit als herrie zou omschrijven dus toch iets mis met de kaart, of de airflow anders binnen de kast?
[
Voor 66% gewijzigd door
Paprika op 07-08-2016 22:37
]