EDIT: gevonden, en ik heb ook een review geschreven.
Ik heb een center speaker gekocht voor bij mijn tv, maar als ik hem voor de tv zet dan zit hij voor het beeld. Ik zat daarom te denken om hem boven mijn tv te plaatsen... maar hoe? Met wat google-fu vind ik een aantal producten op amazon en ebay die een oplossing bieden.

Maar deze zijn allemaal alleen in de VS te koop! Ik bestel liever niet in de VS ivm invoerrechten, verzendkosten etc. Ik heb echt alle tv/luidpreker/dvd beugel site doorgrond en ik kan niks vergelijkbaars te koop vinden in nederland. Hoe heet zo'n ding uberhaupt in het nederlands?
Ik zal alvast een paar vragen beantwoorden:
Er zit geen muur achter mijn tv om iets te bevestigen
De tv is te groot om op de speaker te zetten
De beugel moet een oppervlakte hebben van ong 45x25 en min 8kg draagkracht
Het liefst heb ik een beugel die met VESA bevestigd (middelste plaatje)
EDIT: ik zie nu dat er eerder een tweaker is geweest met hetzelfde probleem. maar in die draad is ook niet echt een iets gevonden.
Ik heb een center speaker gekocht voor bij mijn tv, maar als ik hem voor de tv zet dan zit hij voor het beeld. Ik zat daarom te denken om hem boven mijn tv te plaatsen... maar hoe? Met wat google-fu vind ik een aantal producten op amazon en ebay die een oplossing bieden.

Maar deze zijn allemaal alleen in de VS te koop! Ik bestel liever niet in de VS ivm invoerrechten, verzendkosten etc. Ik heb echt alle tv/luidpreker/dvd beugel site doorgrond en ik kan niks vergelijkbaars te koop vinden in nederland. Hoe heet zo'n ding uberhaupt in het nederlands?
Ik zal alvast een paar vragen beantwoorden:
Er zit geen muur achter mijn tv om iets te bevestigen
De tv is te groot om op de speaker te zetten
De beugel moet een oppervlakte hebben van ong 45x25 en min 8kg draagkracht
Het liefst heb ik een beugel die met VESA bevestigd (middelste plaatje)
EDIT: ik zie nu dat er eerder een tweaker is geweest met hetzelfde probleem. maar in die draad is ook niet echt een iets gevonden.
[ Voor 13% gewijzigd door Odinos op 23-06-2016 20:33 ]