Mijn vraag
De vraag was om iets te maken in excel zodat de cijfers uit de ene sheet naar de andere gaan en op de goede plek worden geplaatst. Hieronder staat wat ik van andere sites af heb gehaald. Als ik het programma ga debuggen doet die eigenlijk wat ik wil. Als ik hem probeer te runnen loopt hij helemaal vast.
Heeft iemand een oplossing zodat die niet meer vast loopt en precies doet wat ik wil? (Misschien makkelijkere code dan dit?)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De vraag was om iets te maken in excel zodat de cijfers uit de ene sheet naar de andere gaan en op de goede plek worden geplaatst. Hieronder staat wat ik van andere sites af heb gehaald. Als ik het programma ga debuggen doet die eigenlijk wat ik wil. Als ik hem probeer te runnen loopt hij helemaal vast.
Heeft iemand een oplossing zodat die niet meer vast loopt en precies doet wat ik wil? (Misschien makkelijkere code dan dit?)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| Sub Overnemen() Set CurrentCell = Worksheets("").Range("") Set CurrentCell2 = Worksheets("").Range("") Set CurrentCell3 = Worksheets("").Range("") Set CurrentCell4 = Worksheets("").Range("") Do While Not IsEmpty (CurrentCell) Set NextCell = CurrentCell.Offset(1,0) Set NextCell2 = CurrentCell.Offset(1,0) Set NextCell3 = CurrentCell.Offset(1,0) Set NextCell4 = CurrentCell.Offset(1,0) If CurrentCell.Value = CurentCell3.Value Then CurrentCell2.Value = CurrentCell4.Value End If Set CurrentCell = NextCell Set CurrentCell 2 = NextCell2 Set CurrentCel3 l = NextCell3 Set CurrentCell 4 = NextCell4 Loop End Sub |
[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 27-05-2016 13:52 . Reden: Code tags toegevoegd. ]